بازدید 3331
۷

قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی والیبال

رئیس کمیته ملی المپیک از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی تشکر کرد.
کد خبر: ۵۱۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 04 July 2015
رئیس کمیته ملی المپیک از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی تشکر کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، در متن پیام تقدیر و تشکر کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به تیم ملی والیبال آمده است:

 مبارزات دیدنی و جانانه غیور مردان تیم ملی والیبال کشورمان برابر رقبای قدرتمند جهانی که از سابقه دیرینه ای در این عرصه برخوردارند مایه مباهات و غرور ملی هر ایرانی در جای جای جهان شد تا امروز جهانیان حتی به رغم عدم صعود این تیم به دور نهایی لیگ جهانی؛ به والیبال ایران احترام گذاشته و نگاه متمایزی داشته باشند.

 بدون تردید تلاش های اعضای تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ جهانی و مبارزه تا آخرین نفس و رمق برای پیروزی کشورمان برابر حریفان قدرتمند، نشان از غیرتمندی و توانمندی فرزندان این رمز و بوم دارد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز قدر شناس زحمات و تلاش های این عزیزان هستند و مطمئنا عدم راه یابی این تیم پرامید به دور نهایی لیگ چیزی از ارزش های فنی آنان کم نخواهد کرد.

بر خود وظیفه دانستم مراتب حق شناسی و سپاس خود را از تیم ملی والیبال بجا آورده و این اطمینان را بدهم که  از این پس مردم و مسئولان میهن عزیزمان و از جمله کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از تیم ملی والیبال جهت کسب سهمیه المپیک ریو 2106 که مهمترین میدان و هدف اصلی مجموعه والیبال است خواهد داشت تا باز هم همچون گذشته شاهد افتخار آفرینی شما عزیزان در میادین دیگر باشیم.

 کیومرث هاشمی

رئیس کمیته ملی المپیک
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
1
1
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر