بازدید 2233

باکا در میلان: به بهترین تیم اروپا پیوسته‌ام

کد خبر: ۵۱۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 04 July 2015
مهاجم کلمبیایی جدید میلان از پیوستن به این تیم بسیار خوشحال است. او می‌گوید که به بزرگترین تیم اروپا پیوسته است و نهایت تلاش خود را برای بازگشت روسونری به دوران اوج به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، میلان در فصل جابجایی تابستانی خریدهای خوبی داشته است و به نظر می رسد که خود را برای قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های سری A آماده می‌کند. یکی از بازیکنان خوب و سرشناسی که میلان در تابستان امسال جذب کرده کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی سویا است که روسونری برای جذب او 30 میلیون یورو پرداخت کرده است.

باکا که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا کلمبیا را همراهی کرده از پیوستن به میلان بسیار خوشحال است. او گفت: من از چند تیم بزرگ پیشنهاد داشتم اما بسیار خوشحالم که میلان را انتخاب کردم. به من بزرگترین تیم اروپا پیوسته‌ام. سران باشگاه میلان خیلی سریع من را متقاعد به پیوستن به این تیم کردند.

او ادامه داد: میلان در دو سه سال اخیر عملکرد بسیار ضعیفی در رقابت‌های سری A داشته است. برای همه روشن شده است که این تیم پروسه بزرگی برای بازگشت به روزهای اوج دارد و من بسیار خوشحالم که جزئی از پروسه میلان هستم. برای پوشیدن پیراهن میلان احساس بی تابی می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ها را برای میلان به نمایش بگذارم. من الان هدف جدیدی دارم و آن سهم داشتن در بازگشت میلان به روزهای اوج است. برایم من بسیار افتخار است که بتوانم میلان را در مسیر بازگشت به اوج کمک بکنم.

مهاجم سابق میلان در پایان سخنان خود گفت: تا چند روز دیگر به شهر میلان وارد می شوم. در تور چین این تیم را همراهی می کنم. می خواهم پیراهن شماره 70 را بر تن کنم چرا که این شماره برای من شانس می‌آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها