بازدید 1776

ریکاردو گاریکا: شخصیت قهرمانی داشتیم

کد خبر: ۵۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 04 July 2015
سرمربی تیم ملی پرو پس از برد دو به صفر تیمش مقابل پاراگوئه در دیدار رده‌بندی گفت که تیمش شخصیت قهرمانی داشت.

به گزارش فارس، بامداد امروز و در دیدار رده‌بندی مسابقات کوپا آمریکا 2015،‌ پرو مقابل پاراگوئه قرار گرفت که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه دو به صفر شکست دهد.

ریکاردو گارکا سرمربی تیم ملی فوتبال پرو پس از این دیدار ادعا کرد که تیمش شخصیت و صلاحیت قهرمانی در این رقابت‌ها را داشت.

این سرمربی آرژانتینی همچنین گفت: هر بازی‌ای که داریم، برای ما ویژگی‌ و ارزش خاص خود را دارد، زیرا در واقع با این لباس یک کشور را در عرصه جهانی نمایندگی می‌کنیم. ما فرصت به پایان رساندن در موقعیت بهتری را داریم. ما این‌جا بازیکنانی با ویژگی‌های خوبی داریم. این یک عامل کلیدی به شمار می‌رود که بازیکنانم انگیزه فراوانی برای جایگاهی که سال‌ها بر آن‌‌ها سلب شده را می‌خواهند باز یابند.

او تاکید کرد: برای ما و پاراگوئه‌ای‌ها مهم بود که در کوپا آمریکا نمایشی قوی ارائه دهیم زیرا هر دو طرف از توانایی‌های خوبی بهره‌مند بوده‌اند.برای هر دو تیم مهم بوده که نمایشی خوب ارائه دهند که این در واقع می‌‌تواند به مثابه شروعی خوب برای دریافت جواز حضور در جام‌جهانی نیز باشد. ما باید پس از 36 سال، این امتیاز حضور در بزرگ‌ترین نمایش جهانی ورزش را دریافت کنیم.هویت مهم است. البته من ادعای احیای هویت فوتبال پرو را ندارم اما خوشحالم که توانستم در آن نقش کوچکی داشته باشم. به همه هواداران‌مان از همین‌ جا وعده می‌دهم که نمایش درخوری را در راه جام جهانی عرضه کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل