بازدید 2133
۱

میهایلوویچ در اولین نشست خبری‌اش چه گفت؟

کد خبر: ۵۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 04 July 2015
سرمربی جدید میلان در نخستین نشست خبری خود تاکید کرد که می تواند این تیم را به روزهای اوج خود برگرداند. او از عملکرد سران این باشگاه در فصل جابجایی بسیار راضی است.

به گزارش ایسنا، میلان در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی به خود دیده است. نخستین تغییر این تیم در نیمکت ذخیره ها بود تا جایی که سران این باشگاه ایتالیایی به همکاری خود با فیلیپو اینزاگی جوان پایان دادند و سینیشا میهایلوویچ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. این درحالی بود که این مربی یوگسلاو قبلا در اینتر بازی می‌کرد و به صراحت تاکید کرده بود که هدایت میلان را برعهده نخواهد گرفت.

میهایلوویچ در نشست خبری رسما به هواداران میلان معرفی شد. او در این نشست خبری به رسانه‌ها، گفت: میلان تیمی باسابقه در فوتبال اروپا است و افتخارات زیادی به دست آورده است. قبل از هر چیز می خواهم از آقای برلوسکونی رئیس باشگاه میلان که به من اعتماد کردند تشکر کنم. باید اعتراف کنم که انتخاب به عنوان سرمربی میلان افتخار بزرگی در زندگی ورزشی من به شمار می آید. آنچه که باعث افتخار بیشتر من شده است، این است که من بازیکن تیم اینتر بوده ام و برایم بسیار خوشحال کننده است که تیم رقیب به من اعتماد کرده است.

او ادامه داد: به خوبی می دانم که میلان در دو فصل اخیر نتوانسته نتایج درخشانی به دست آورد. هواداران بسیار ناراحت هستند اما به آنها قول می دهم که ما ابزار لازم برای بهتر شدن را داریم. میلان با بازیکنانی که در اختیار دارد و جذب کرده است می تواند به روزهای اوج برگردد. با سه بازیکن بزرگ قرارداد امضا کرده‌ایم و تا الان عملکرد خوبی در فصل جابجایی تابستانی داشته‌ایم. پروسه‌ای که میلان برای بهتر شدن در پیش گرفته است بزرگتر از هر پروسه دیگری در ایتالیا است. ما انگیزه بسیار بالایی داریم و اطمینان دارم که میلان به روزهای اوج خود برخواهد گشت.

او درباره تاکتیک میلان برای فصل بعد گفت: خوشبختانه در خط حمله گزینه‌های زیادی برای بازی کردن داریم. از استفان الشعراوی در خط هافبک استفاده خواهم کرد و در این باره با خود او هم صحبت کرده ام. یا به عنوان مثال بازیکنی چون بوناوینتورا این توانایی را دارد که در چند پست بازی کند. با بازیکنانی که در اختیار داریم انتظار بسیار بالایی دارم.

سرمربی سابق سامپدوریا در پایان سخنان خود، گفت: نهایت تلاش خود را می کنیم تا از بازیکنانی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم. خوشبختانه در میلان بازیکنان ایتالیایی زیادی بازی می کنند و این برای فوتبال ایتالیا بسیار خوب است. شاید شما این سوال را در سر داشته باشید که آیا رئیس باشگاه در ترکیب تیم دخالت می کند یا نه؟ همه راه های پیروز شدن را خواهیم سنجید و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کسی که گل یوگسلاوی در جام جهانی 98فرانسه به ایران زد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر