بازدید 2090

استمداد داماشی‌ها از دکتر نوبخت

کد خبر: ۵۱۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 04 July 2015
باشگاه داماش گیلان چهارسال با بلاتکلیفی مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند و اینبار هواداران داماش گیلان با نوشتن نامه‌ای سرگشاده به معاون رییس جمهور ایران از دکتر محمدباقر نوبخت که چهار دوره نماینده مردم رشت در مجلس شورای سلامی بوده و اکنون سخنگوی دولت است، درخواست حمایت از تیم پرطرفدار مرکز گیلان داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، متن نامه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

معاون محترم ریاست جمهوری

جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت

با سلام و عرض ادب و احترام،

ما عده کثیری از فرزندان گیلان هستیم. دیاری که فرزندانش در زمینه‌های فرهنگی و علمی زبانزد همه اهل جهان هستند و نخبه‌هایش افتخاری برای ایران اسلامی. خوشحالیم و به خود می‌بالیم که که گیلان و دیار میرزا کوچک، فرزند نخبه‌ای چون شما دارد که با داشتن سال‌ها سابقه معلمی، از نخبه‌های اقتصادی کشور و دست راست دولت اعتدال و امید هستید.

جناب آقای نوبخت لطف و خدمتگذاری شما در استان گیلان و شهر رشت بر هیچ کس پوشیده نیست. شما چندین دوره نماینده مجلس از طرف شهرستان رشت بودید و شاید به جرات بتوان گفت محبوب‌ترین چهره سیاسی استان گیلان؛ با مردم همین استان همراه بودید و با دعای خیر همین مردم و حمایت و تلاش خودتان به موفقیت‌های قابل افتخاری دست یافتید.

حال استان گیلان و مردم مهربانش چشم امید به همکاری و مدد شما نخبه اقتصادی کشور و عضو موثر دولت تدبیر و امید دوخته‌اند و انتظار مساعدت و پیگیری و همراهی شما را در مورد یکی از معضلات چند ساله اخیر استان دارند.

کم و بیش از مشکلات باشگاه داماش گیلان و مرارت‌ها و ناراحتی‌هایی که خیل عظیم هواداران این باشگاه که از همه اقشار و متعلق به همه شهرستان‌های استان گیلان تحمل می‌کنند، باخبرید. این تیم پرهوادار مرکز استان از بی‌پولی رنج می‌برد و توان ادامه بقا ندارد و به بیماری بی‌رمق می‌ماند که هیچ طبیبی را بر بالین خود ندیده است. شرح کامل اتفاقات چند سال اخیر این تیم پرطرفدار مرکز استان گیلان بر همه چون تابش آفتاب روشن است و با یک تماس با مدیران استانی و یا با پنج دقیقه وقت گذاشتن و جستجو در اینترنت می‌توان به همه مشکلات این تیم که تبدیل به معضل استان گیلان شده است پی برد.

جناب معاون محترم رییس جمهور، حالا که مدیران این باشگاه موافقت خود را با واگذاری این تیم به استان اعلام کرده‌اند و شرایطی فراهم شده است تا فرزندان این استان بتوانند دین خود را به مردم دیارمیرزا کوچک ادا کنند، از شما که از اعضای پرقدرت کابینه هستید و دستی گشاده و توانا به دلیل ارتباطات و تحصیل‌تان در عرصه اقتصاد کشور دارید، تقاضامندیم به یاری این بیمار بشتابید و چون طبیبی بر بالینش حاضر شوید و گرهی از مشکلات استان گیلان باز کنید.

ما فرزندان گیلان از شما انتظار داریم تا با بررسی شرایط موجود استان و پتانسیل بالای هواداران تیم داماش گیلان در سراسر استان، با رایزنی‌هایتان بتوانید مدیران اقتصادی صالح و مدبر صنایع و کارخانجات کشور را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این تیم کرده تا با اسپانسر شدن یا خرید مالکیت این تیم برای همیشه این مشکل را حل کرده و لبخند را بر لب پیر و جوان دیار میرزای کوچکِ بزرگ بنشانید. امید که به این درخواست مردم گیلان لبیک گفته و همراه و یاور ما باشید.

اجرکم عندالله

جمعی از مردم استان گیلان و هواداران باشگاه داماش گیلان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان