بازدید 10035

دستگیری فروشنده اسلحه و کشف ۱۰۰ سلاح

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک فروشنده اسلحه در منطقه مرکزی تهران و کشف ۱۰۰ سلاح گرم و سرد از مخفیگاه وی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 04 July 2015
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک فروشنده اسلحه در منطقه مرکزی تهران و کشف ۱۰۰ سلاح گرم و سرد از مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ علیرضا لطفی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری یک فروشنده سلاح گرم و سرد در مرکز پایتخت در خصوص چگونگی دستگیری وی اظهار داشت: در پی اخبار و گزارشات به دست آمده از منابع اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش سلاح گرم و سرد توسط فردی به نام «داریوش» در محدوده کریمخان، موضوع به سرعت در دستور بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: پس از سنجش صحت اولیه اطلاعات واصله، ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اقدام به شناسایی پاتوق فرد مذکور در خیابان کریمخان زند کردند و متوجه شدند این فرد به صورت حرفه ای اقدام به خرید و فروش سلاح و اسلحه می کند.

وی افزود: پس از به دست آمدن این اطلاعات و پس از اخذ دستور قضایی، ماموران این پایگاه به نشانی مذکور اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، این متهم را دستگیر کردند.

لطفی گفت: به دنبال دستگیری این متهم، ماموران پلیس موفق شدند از مخفیگاه وی تعداد یک قبضه کلت کمری و 99 فبضه انواع سلاح سرد را از محل اختفای وی کشف و ضبط کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار