بازدید 3260
۲
بعد از برد روسیه؛

کواچ: سطح بالای‌مان را نشان دادیم

کد خبر: ۵۱۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 03 July 2015
سرمربی تیم ملی والیبال ایران از مردم و کارشناسان خواست شرایط والیبال ایران و عملکرد این تیم در لیگ جهانی را به دقت بررسی کنند.

به گزارش ایسنا، "اسلوبودان کواچ" پس از پیروزی سه بر صفر برابر روسیه، در نشست خبری پایان بازی، گفت: شب فوق العاده‌ای را گذراندیم. با 82 درصد موفقیت در حمله در برابر بهترین تیم دفاعی جهان قدرت‌مان را ثابت کردیم. من قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که مسئولیت سنگینی دارند و باید به چیزهای زیادی از جمله پیراهن تیم ملی، 15 هزار تماشاگر حاضر در سالن و 50 میلیون بیننده تلویزیونی احترام بگذارند.

وی ادامه داد:‌ به همه نشان دادیم که در سطح بالایی هستیم. امیدوارم در بازی فردا شب هم این عملکرد خوب را تکرار کنیم.

کواچ در پاسخ به این سوال که "اگر تیم ملی موفق به صعود نشود چه کسی را مقصر می‌داند؟" گفت: ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم اما حتی از پارسال هم بهتر کار کردیم. همین که روسیه در این گروه پایین‌تر از ما قرار گرفته نشان می‌دهد که ما چه عملکردی داشتیم. شاید فقط یک گام برابر لهستان خوب برنداشتیم.

وی ادامه داد: قبل از شروع بازی‌ها با دیدن تیم ‌هایی به اسم آمریکا، لهستان و روسیه در کنار ایران شما فکر می کردید چه کسی در گروه آخر شود؟ شاید این افتخار و حتی یک عادت برای شماست که فکر کنید در جهان در همه چیز اول هستید اما من می‌گویم که ایران یک تیم تازه به قدرت رسیده در والیبال جهان است . ما داریم تلاش می‌کنیم که به عملکرد خوب‌مان ادامه دهیم تا در جمع بهترین‌های جهان باقی بمانیم. از مردم و کارشناسان می خواهم به این مساله دقت کنند. ما برابر قهرمان جهان، قهرمان المپیک و قهرمان لیگ جهانی پیروز شدیم و این مساله کمی نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بد تيكه انداخت ، واقعا ما فكر ميكنيم در همه چيز اول هستيم !!!!!!!
تنها دلیل شکست های اول بعد از مدیریت ضعیف همین اعتماد به نفس پایین مربی است. متاسفانه ایشان در حد واندازه تیم نبود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان