بازدید 50523
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

وزارتخانه‌ای که نصف کارکنانش دیپلم و زیر دیپلم‌اند/تفسیر رئیس جمهور از نرمش قهرمانانه/کنایه لاریجانی به منتقدان دولت/ترک مراسم ضیافت روحانی توسط سردار نقدی/مشق شب فارسی مقام آمریکایی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:انتقاد یک امام جمعه از شنای مختلط در سواحل،کدام عضو "یکتا" در افطاری احمدی‌ نژاد شرکت کرد؟،100 هزار درخواستی که از فتح الله زاده شد! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۱۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 03 July 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد یک امام جمعه از شنای مختلط در سواحل

امام جمعه نور با بیان اینکه، معمولاً فصل گردشگری با افزایش ناهنجاری‌ها همراه است و برخی از مسافران هیچ حرمتی برای ارزش‌های منطقه قائل نیستند، گفت: باید برای رفع این مشکلات چاره‌جویی شود.حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، از شنای مختلط برخی مسافران در ساحل انتقاد کرد و از دستگاه‌های قضایی و انتظامی خواست تا قاطعانه با ناهنجاری‌های اخلاقی برخورد کنند، زیرا برخورد قاطع با هنجارشکنان عین رأفت اسلامی است و باید مسافران برای هنجارهای دینی و فرهنگ منطقه احترام قائل شوند.

50 درصد پرسنل وزارت بهداشت دیپلم و زیر دیپلم هستند

 سید حسن هاشمی در گردهمایی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت،در وزارت بهداشت طی یک سال گذشته درگیر قوانین بودیم الان روی آیین‌نامه‌ها تمرکز کردیم که 10 روزی است که امکان دسترسی به آنها وجود دارد. آیین‌نامه‌های حوزه آموزش هم متناقض است که باید طی پنج، شش ماه آینده آنها را به سامان برسانیم تا دانشجویان جواب متناقض نشنوند.هاشمی با اشاره به اینکه از بین چهارصد و سی، چهل هزار نفر پرسنل وزارت بهداشت 50 درصد آنها دیپلم و زیر دیپلم هستند، گفت: ما در شروع دولت هشتم 230 هزار پرسنل داشتیم و الان حدود 460 هزار نیرو داریم. شما گاه به افرادی مراجعه می‌کنید که برخورد مناسبی ندارند و یا پاسخ مناسبی به شما نمی‌دهند زیرا شغل‌ها مرتبط با تحصیلات نیست و موردی دیده‌ام که مدیر مالی دانشگاهی لیسانس موسیقی دارد.

وجود 8100 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور

سید اسدالله جولایی در حاشیه جشن گلریزان در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: حدود یکهزار نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی بابت دیه ناشی از تصادف در زندان به سر می‌برند.وی افزود: تا سال 93، هشت هزار و 498 زندانی جرایم غیرعمد با کمک 725 میلیارد تومانی خیرین از زندان‌ها آزاد شدند. البته شاکیان نیز با گذشت 300 میلیارد تومانی از طلب‌های خود به آزادی این زندانیان کمک کردند.وی محکومان مالی و مهریه را در صدر فهرست زندانیان جرایم غیرعمد کشور دانست و ادامه داد: بیشترین شمار زندانیان جرایم غیرعمد کشور به استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان تعلق دارد. استان فارس با برخورداری از فرهنگ غنی، وضعیتی معمولی از نظرآمار زندانیان جرایم غیرعمد را دارد.مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به این‌که «امسال 260 جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار می‌شود»، از پیشتازی خیرین اصفهان و فارس در این جشن‌ها خبر داد و گفت: استان‌های اصفهان و فارس به ترتیب رتبه‌های اول و دوم کشور در جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سال 93 را به خود اختصاص داده‌اند.

تفسیر جدید رئیس جمهور از نرمش قهرمانانه رهبری

روحانی پنجشنبه شب در ضیافت افطار با استانداران و معاونین وزرا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو سالگی آغاز بکار دولت تدبیر و امید گفت: امام حسن(ع) تصمیمی گرفتند که مقام معظم رهبری از آن به عنوان نرمش قهرمانانه یاد کردند. زمانی که امام مجتبی(ع) تصمیم‌ به صلح می‌گیرند یکی از یاران امام علی(ع) پیش ایشان آمد و گفت ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی‌دیدم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می‌خواهند نخواستم چیزی که مردم نمی‌خواهند بر آنها تحمیل شود.دکتر روحانی تصریح کرد: امام حسن(ع) می‌خواهند به ما یاد بدهند که باید به مصلحت امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد و به نفع امت و جامعه اسلامی تصمیم گرفت.رییس جمهور گفت: امام حسن(ع) کار بسیار بزرگی انجام دادند و در شرایطی که امت اسلامی می‌توانست مضمحل شده و خونریزی ادامه پیدا کند یک تصمیم بسیار مهم برای امت اسلامی اتخاذ کردند، به رغم همه سختی‌هایی که این تصمیم برای ایشان داشت.روحانی اظهار داشت: شجاعت در مراحل و مقاطع مختلف و در برابر شرایط گوناگون تاریخی معنای خاص خود را دارد و امام مجتبی(ع) آن تصمیم سخت را اتخاذ کردند و ما هم باید راه و مسیر امام مجتبی را دنبال کنیم.در پایان این مراسم استانداران و معاونین وزرا، نماز مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام و المسلمین روحانی اقامه و روزه خود را همراه با ایشان افطار کردند.

کدام عضو "یکتا" در افطاری احمدی‌ نژاد شرکت کرد؟

ضیافت افطار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق چهارشنبه شب در حالی در ساختمان ولنجک برگزار شد که دولتمردان و مسئولین سابق دولت‌های نهم و دهم در این مراسم حضور داشتند.بر اساس نقل اعضای حاضر، در این مراسم محمود احمدی نژاد در سخنانی از انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفته است.علی نیکزاد، شمس الدین حسینی، غلامحسین الهام، شیخ الاسلامی وزیر کار، مجتبی ثمره هاشمی، محمد شیخان، محمدرضا میرتاج الدینی، نسرین سلطانخواه، بهروز مرادی،محمدرضا فرزین، مرتضی تمدن و عباس امیری فر امام جماعت نهاد ریاست جمهوری و برخی دیگر از مدیران دولت سابق در این مراسم افطاری شرکت کرده‌اند.به گفته برخی اعضای حاضر، محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم، عضو جبهه "یکتا" نیز در این مراسم شرکت کرده است. محمدرضا میرتاج‌الدینی نیز که در این مراسم افطاری احمدی‌نژاد شرکت داشته، در اولین همایش جبهه یکتا نیز شرکت کرده بود.

شاهزاده سعودی کل سرمایه اش وقف کرد

شاهزاده سعودی ولید بن طلال، ۳۲ میلیارد دلار، تمام سرمایه شخصی اش را به کارهای بشردوستانه و خیریه اختصاص خواهد داد.او گفته است که این مقدار پول هنگفت از سالهای آینده و حتی پس از مرگ وی در خدمت بشریت قرار می گیرد.همزمان بیل گیتس، سهامدار اصلی و مدیر عامل پیشین مایکروسافت، در یک پیام توییتری از این حرکت شاهزاده سعودی تقدیر کرد.شاهزاده ولید بن طلال، نوه پادشاه متوفی عربستان، عبدالله است و هیچ پست دولتی را اشغال نکرده است. او صاحب شرکت بزرگ کینگدوم هلدینگ عربستان است.شرکتی که در بسیاری از پارکهای بزرگ دنیا، هتل و اقامتگاههای توریستی گران قیمت و برخی از بانکهای خصوصی آمریکایی سرمایه گذاریهای کلانی کرده است.

نرمش قهرمانانه در حال به بار نشستن است

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه در حال به بار نشستن است.به نوشته ایسنا کمال الدین پیرموذن با بیان اینکه شهد شیرین تعامل سازنده دولت با غرب را بزودی خواهیم چشید، گفت: امروزه هنر مدیران جامعه را پل زدن بین کشورها تعریف می کنند.وی با بیان اینکه تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه را رهبربا ذکاوت نظام، برای دولت مقتدر به تصویر کشیده بود، افزود: نرمش قهرمانانه یکی از برنامه‌های اصلی دولت و خواست واقعی ملت نیز محسوب می شود.پیرموذن با بیان اینکه با کیاست شجاعانه تیم غیور مذاکره کننده، مذاکرات به بار می نشیند و شهد شیرین آنرا خواهیم چشید، تصریح کرد: اگر آرزوی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران در جامعه را داریم و دغدغه اصلی ما تحقق حماسه و رشد اقتصادی و تامین فرصت های شغلی برای لشکر عظیم بیکاران کشور است، بایستی درسال دولت و ملت همدلی وهمزبانی، یار راستین دولت مدبر در این مبحث خطیر باشیم.

غزلی که حداد در محضر رهبر انقلاب خواند

غلامعلی حداد عادل در جلسه دیدار شعرا با رهبر انقلاب که به شب شعر نیمه رمضان مشهور است، غزلی را قرائت کرد.غلامعلی حداد عادل نیز در این مراسم شعر زیر را قرائت کرد.

مهربانا! مهربانی را که تعلیم تو کرد؟‌

ای نسیم!‌ این گلفشانی را که تعلیم تو کرد؟‌

مهربانی گر نباشد زندگی پژمردگی است

راه و رسم زندگانی را که تعلیم تو کرد؟‌

گر زبان عشق باشد همزبانی همدلی است

این زبان باستانی را که تعلیم تو کرد؟‌

از تو رمز عشق و راز عاشقی آموختیم

راز و رمز این معانی را که تعلیم تو کرد؟‌

با تو پیمودیم راه خاک تا افلاک را

راه‌های آسمانی را که تعلیم تو کرد؟‌

می‌دمد در باغ حسنت دم‌به‌دم گل‌های ناز

باغبانا باغبانی را که تعلیم تو کرد؟‌

در جواب هرچه پرسیدم تبسم کرد و گفت:

عادل! این شیرین‌زبانی را که تعلیم تو کرد؟

کنایه لاریجانی به منتقدانی که پشت رهبری پنهان می شوند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات نسنجیده برخی افراد از مذاکرات هسته‌ای، گفت: اگر این افراد مشکلی دارند چرا پشت رهبری پنهان می‌شوند. طرح برخی مسائل و اظهارات تخریبی علیه مذاکرات هسته‌ای نه حرف رهبری بوده و نه حرف مسئولان است.به نوشته آنا علی لاریجانی در همایش روز ملی صنعت و معدن استان قم گفت: کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت بوده و برخی انتقادها نسبت به عملکرد تیم مذاکره‌کننده غلط است.وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده هسته‌ای گفت: در مسائل بین المللی بویژه پرونده هسته‌ای نسبتا مشکلاتی وجود دارد و تلاش می‌شود که این موضوعات حل شود اما شاهد هستیم برخی افراد به زعم خودشان براساس وظیفه شرعی در منافع ملی حرف‌هایی می‌زنند که غلط است. حال این سوال پیش می‌آید که چرا برخی افراد با اظهارات نسنجیده اذهان را تخریب می کنند.

ترک مراسم ضیافت روحانی توسط نقدی

در حالی که ضیافت افطاری روحانی با فرماندهان نظامی شنبه این هفته برگزا شده بود، سردار نقدی در اعتراض به بروز اشرافی گری در سفره ضیافت افطار مراسم را ترک کرده و با ارسال یک نامه انتقاد آمیز به رئیس جمهور نسبت به تجمل گرایی دولت یازدهم در این مراسم اعتراض کرده است.به نوشته رحانیوز  شنیده ها حاکی از آن است که علت ترک جلسه از جانب نقدی تدارک دیدن غذا بیش از تعداد مدعوین و میهمان های حاضر در جلسه بوده است. به طوری که دیس های بزرگ گوشتی که برای ۵ الی ۶ نفر قرار داده شده بود به میزان مصرف بیش از دو ماه خانواره های محروم بوده است.گفته میشود نقدی در نامه ای که به رئیس جمهور ارسال کرده است ضمن خواستار تعطیلی سریع مانور تجمل گرایی نوشته است:  «چند سال است مسئولین دولت قبلی و فعلی با توصیف اوضاع کشور به شعب ابی طالب و بیان خالی بودن جیب مردم، ملت ایران را از عواقب کوتاه نیامدن مقابل آمریکا می ترسانند ولی اینگونه سفره ها نشان می دهد چنین ادعایی صحت ندارد.»

افشای خیانت روس‌ها به مصر


احمد ابوالغیط وزیر امور خارجه اسبق مصر با حضور در برنامه ای به شرح رویدادهای گذشته در منطقه خاورمیانه به ویژه شکست مصر و سوریه از رژیم صهیونیستی در جنگ رمضان پرداخت. به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم احمد ابوالغیط وزیر امور خارجه اسبق مصر در برنامه سفری در خاطرات (رحلة فی الذاکرة) گفت : سفر نیکسون رئیس جمهوری اسبق آمریکا به شوروی سابق و دیدار وی با برژنف در سال 1972 و توافق آنها برای حفظ آرامش خاورمیانه موجب نگرانی مصر شد زیرا بخش هایی از سرزمین مصر در اشغال اسرائیل بود و انور سادات از سال 1971 تا سال 1973چهار بار به مسکو سفر کرد و هربار تلاش کرد از شوروی سلاح دریافت کند اما شوروی به صورت قطره چکانی سلاح در اختیار مصر می گذاشت.
وی گفت در ماه ژوئن 1972 انور سادات مستشاران روس را از مصر اخراج کرد و این امر روابط شوروی و مصر را متشنج کرد و موجب شد تسلیحات کافی در اختیار مصر قرار ندهد و سادات از سوی ارتش مصر تحت فشار قرار گیرد.
وی افزود در جنگ سال 1973 نیروهای شوروی مستقر در مصر هیچ گونه کمکی حتی در حد مشورتی به مصر ندادند.

مسیر معکوس در تک نرخی کردن ارز

گزارشها حاکی از آن است که بانک مرکزی در حال افزایش نرخ دلار دولتی برای فراهم کردن مقدمات ارز تک نرخی است. بانک مرکزی افزایش نرخ دولتی دلار را در ماه های اخیر در دستور کار خود قرارداده است به طوری که نرخ دلار طی سه ماهه اخیر روندی تصاعدی به خود گرفته و از نرخ ۲۸۰۸ تومان به ۲۹۴۰ تومان در حال حاضر رسیده و از نرخ رسمی دلار در بودجه ۹۴ هم فراتر رفته است.نرخ دلار در روز یازدهم فروردین ماه ۹۴ یعنی سه ماه پیش ۲۸۰۸ تومان بود که با روندی افزایشی یک ماه بعد یعنی روز یازهم اردیبهشت ماه به ۲۸۳۶ تومان رسید، بانک مرکزی همچنان با افزایش نرخ رسمی دلار این نرخ را در تاریخ یازدهم خردادماه به ۲۸۸۹ تومان افزایش داد و این نرخ دیروز یازدهم تیرماه آخرین روز کاری هفته جاری به ۲۹۴۰ تومان رسید.

فهرست درخواستی فروزنده از دولت و تیم هسته ای

لطف‌الله فروزنده معاون پارلمان رئیس جمهور سابق پیرامون لزوم رعایت خطوط قرمز در مذاکرات گفت: یکی از مباحثی که امروزه مطرح است، این است که ملت ایران به حقوق واقعی‌شان برسند.وی افزود: ما از تیم مذاکره‌کننده توقع داریم خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری فرمودند را رعایت کنند، خصوص درباره موضوع لغو تحریم‌ها که باید همزمان با امضای توافق لغو شوند.عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان به هیچ وجه زیر بار بازرسی‌ها چه مدیریت شده و چه غیر مدیریت شده نرود و اجازه ندهد طرف مقابل از مراکز نظامی ما بازرسی کنند. همچنین حق تحقیق و توسعه ما نیز به رسمیت شناخته شود.معاون پارلمانی دولت دهم ادامه داد: ما از دولت توقع داریم بطور شفاف و روشن برنامه‌اش را برای اقتصاد کشور، چه توافق بشود و چه نشود، اعلام کند. فروزنده افزود: اگر دولت برنامه اقتصادی‌اش‌ را براساس مبانی اقتصاد مقاومتی شکل دهد و به توانمندی‌های داخلی توجه کند، ما این ظرفیت را خواهیم داشت که کشور را به خوبی اداره کنیم.عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به دغدغه جدی مردم در خصوص برنامه اقتصادی دولت گفت: نگرانی جدی که امروز وجود دارد این است که آیا دولت چه توافق بشود چه نشود می‌خواهد کشور را با پول نفت و واردات اداره کند و یا از واحد‌های تولیدی حمایت کند و واردات را کاهش دهد.

100 هزار درخواستی که از فتح الله زاده شد!


مدیر عامل سابق آبی ها می گوید هواداران از طریق پیامک از او خواسته اند تا به استقلال برگردد.علی فتح الله زاده که این روزها در خانه بستری است در گفت و گویی که با ورزش و مردم داشت از هزاران پیامکی که هواداران برای بازگشتش به استقلال به او زده اند خبر داد.او دو تلفن همراهش را به گزارشگر این برنامه نشان داد و گفت:«ببینید اینجا 70 هزار تا و در این گوشی هم بیش از 20 هزار تا که در حدود 100 هرا تا پیامک می شود.همه این ها را هواداران فرستاده اند که من به استقلال برگردم.اما هنوز زمانش نیست و من به آقای افشارزاده هم گفته ام که هر کمکی خواستند به من بگویند تا برایشان انجام بدهم.

فرانسه به ژولیان آسانژ نه گفت

دولت فرانسه درخواست پناهندگی جولیان آسانژ، بنیان‌گذار سایت ویکی‌لیکس را رد کرده است. دفتر فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه در بیانیه‌ای در توضیح دلایل رد درخواست آقای آسانژ گفت که خطری فوری او را تهدید نمی‌کند و علاوه بر آن جولیان آسانژ در فهرست افراد تحت تعقیب در اروپا قرار دارد. روزنامه لوموند در شماره امروزش نامه‌ای سرگشاده از جولیان آسانژ خطاب به رئیس جمهوری فرانسه چاپ کرده بود که در آن آقای آسانژ خود را "روزنامه‌نگاری تحت تعقیب" توصیف کرده که از سوی دولت آمریکا تهدید به مرگ شده است. جولیان آسانژ که امروز، جمعه سوم ژوئیه، ۴۴ ساله می‌شود، برای فرار از استردادش به سوئد، از سه سال پیش در سفارت اکوادور در لندنپناه گرفته است.

لزوم مجوز و زمانبندی برای بارداری در یک شرکت چینی


یک شرکت در چین در نظر دارد بارداری بدون اجازه را ممنوع کند.رسانه‌های خبری در استان هنان، در مرکز چین، متن بخشنامه یک شرکت تعاونی تولید واقع در شهر جیائوزئو را منتشر کرده‌اند که در آن، به کارکنان زن شرکت اطلاع داده شده است که قبل از تصمیم به بارداری، مجوز لازم را از شرکت دریافت کنند. در بخشنامه این شرکت آمده است که "تنها کارکنان زن متاهل که بیش از یک سال سابقه کار دارند می‌توانند برای قرار گرفتن نامشان در فهرست زمانبندی شده حاملگی درخواست بدهند و پس از تایید درخواستشان هم، لازم است این برنامه را دقیقا دنبال کنند." کسانی که از جدول زمانی مورد تایید تخلف کنند و به این ترتیب، به کارشان آسیب برسد، مبلغ ١٠٠٠ یوآن (حدود ١٦٠ دلار) جریمه می‌شوند.

میزبانی ایران در مسابقات سال بعد والیبال لغو میشود؟

محمدرضا داورزنی می گوید احتمالا به خاطر مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها ، سال بعد میزبانی مسابقات لیگ جهانی را به تهران نمی دهند. وی در مصاحبه ای با وب سایت 90 گفته: محمد رضا داورزنی به عنوان بالاترین فرد پاسخگو در فدراسیون والیبال از نگرانی هایش بگوید.او که گفت و گوی مفصلی را با وبسایت برنامه نود انجام داده بود در بخشی از حرف هایش در این مورد گفته است:«ما اصلا نمی خواهیم مقابل fivb موضع بگیریم.باید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم که در آینده درخواست بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند محقق شود و آن‌ها بتواند برای دیدن بازی تیم ملی به سالن‌های والیبال بیایند . البته این مقوله نیازمند هماهنگی، کار بیشتر، سالم سازی محیط و فضای مناسب‌تر است.»داورزنی در مورد عدم حضور بانوان گفته که شک نکنید که تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت.حتی ممکن است سال آینده از میزبانی محروم شویم.

تشکر علم الهدی از تیم هسته ای

امام جمعه مشهد گفت: نمایندگان ملت بر سر میز مذاکره با جانور درنده‌ای صحبت می‌کنند و هنوز مذاکره به نتیجه نرسیده است و این نمایندگان ملت در حال مقاومت هستند لذا از مقاومت این نمایندگان بر سر اصول تشکر می‌کنیم. امام جمعه مشهد افزود: امیدواریم تیم مذاکره‌کننده کشورمان، مقاومت را تا رسیدن به توافق خوب ادامه دهد. وی با بیان اینکه توافق خوب از دید مقام معظم رهبری این است که فناوری هسته‌ای ما در یک پویایی به طرف پیشرفت ادامه داشته باشد، تمام تحریم‌ها یک‌جا لغو شود و استقلال سیاسی و اقتصادی ما در رهگذر نگاه دشمن قرار نگیرد، گفت: غیر از این هرچه باشد توافق بد است و مردم ما به غیر از این به هیچ چیز دیگری رضایت نمی‌دهند.

مشق شب آلن ایر


سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا با انتشار تصویر زیر در فیسبوک خود که بیتی از حافظ است نوشت:
مشق شب: این نمونه چند روز بیش از دست خطم اینقدر بد بود که بر آن شدم که دوباره سعی کنم و این دفعه انشاالله یک کمی زیباتر از آب در بیآید...که نشد. نمره من کماکان بیست نشده است...
وزارتخانه‌ای که نصف کارکنانش دیپلم و زیر دیپلم‌اند/تفسیر رئیس جمهور از نرمش قهرمانانه/کنایه لاریجانی به منتقدان دولت/ترک مراسم ضیافت روحانی توسط سردار نقدی/مشق شب فارسی مقام آمریکایی




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی