بازدید 2486

عراق حمله تروریست ها به شرق الرمادی را دفع کرد

کد خبر: ۵۱۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 03 July 2015
نیروهای عراقی حمله گروه تروریستی داعش به منطقه «الخالدیه» در 23 کیلومتری شرق الرمادی را از سه محور دفع کردند و پرشماری از آنان را به هلاکت رساندند.

به گزارش «تابناک»، یک مقام امنیتی در استان الانبار روز جمعه گفت: در این حمله، ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی اخیرا گزارش هایی دریافت کرده بودند که نشان می داد، داعش برای حمله به شهر الخالدیه و تصرف آن، نیروهای خود را در سه محور شامل الفلوجه، الرمادی و جزیره الخالدیه بسیج کرده است.

وی که خواست نامش فاش نشود گفت: نیروهای امنیتی با کمک نیروهای عشایری درپی حمله به مراکز تجمع داعش و درگیری با آنها،ده ها تن از عناصر داعش را به هلاکت رساندند و تهاجم آنها به شهر الخالدیه را نیز خنثی کردند.

نظامی عراقی افزود: نیروهای پلیس نیز توانستند چهار دستگاه خودروی داعش را در نزدیکی الخالدیه منهدم کنند.

فرماندهی عملیات الانبار روز چهارشنبه اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی و بسیح مردمی برای ورود به شهر الرمادی آماده می شوند.

این فرماندهی همچنین خاطرنشان کرده بود که آماده آغاز عملیات نظامی برای پاکسازی الرمادی و کل استان الانبار از لوث گروه تروریستی داعش است.

ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایری، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

گروه تکفیری- تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است. این گروه با اشغال برخی مناطق تاکنون هزاران نفر را به قتل رسانده و سبب آوارگی صدها هزار نفر شده است.


ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان