بازدید 2801
۱
راموس خواهان ترک رئال مادرید شد

بونوچی، جانشین احتمالی راموس در رئال مادرید

کد خبر: ۵۱۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 03 July 2015
کاپیتان دوم باشگاه رئال مادرید از سران باشگاه خواسته اجازه خروج او را بدهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه مارکا، سرانجام مشخص شد که سرخیو راموس نمی خواهد به حضورش در باشگاه رئال مادرید و دوران طلایی که با این باشگاه داشته است ادامه دهد. به نظر نمی رسد تصمیمی که او گرفته از روی عصبانیت باشد بلکه او در حال انجام کاری است که دیگر برای انجامش نیاز به فکر کردن ندارد. شاید او اکنون در حال انجام کاری است که سال گذشته حتی به آن فکر هم نمی کرد؛ خداحافظی با رئال مادرید.

تصمیمی که راموس گرفته است به معنای واقعی به زندگی او مربوط می شود. در این تصمیم، پول هیچ نقشی ایفا نمی کند. این بازیکن دوست دارد تجربه های جدیدی داشته باشد. می خواهد شروعی دوباره در یک تیم دیگر داشته باشد. شاید در ابتدا تصور می کرد دستمزد دریافتی اش از رئال مادرید باید افزایش داشته باشد اما به نظر می رسد دیگر این مساله اهمیتی برای او ندارد.

یک ماه پیش بود که راموس و باشگاه رئال مادرید بر سر مساله تمدید قرارداد دچار مشکل شدند. مدافع پیشین سویا بر این باور بود که باید بیش از اینها دریافتی داشته باشد و همین مساله موجب شد سران باشگاه هم با او مخالفت کرده و هیچ نقطه مشترکی بین آنها پیدا نشود. اختلاف آنها بر سر مبلغ پرداختی، یعنی درخواست راموس و مبلغی که سران باشگاه آمادگی پرداخت آن را داشتند خیلی زیاد بود. به همین خاطر بود که مشکلات سر باز کردند و هنوز هم هیچ چیز مشخص نشده است.

پس از گذشت یک ماه هیچ چیز دیگر برای راموس اهمیت ندارد. او دیگر به این فکر نمی کند که سران باشگاه دوست دارند چقدر به او دستمزد بدهند. رابطه او و فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید به سردی گراییده و رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو نیز حرف هایی در مورد باشگاه رئال مادرید و سران آن به زبان آورده که حتی اگر سرخیو راموس در رئال بماند نیز با مشکل هایی رو به رو خواهد بود.

راموس از سوی دیگر برخوردهایی که با ایکر کاسیاس، دروازه بان شماره یک این تیم شده را نیز شاهد بوده است. کاسیاس که سال هاست به این باشگاه وفادار مانده است، در دو سال اخیر مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته و با بی مهری بسیاری از سوی سران باشگاه مواجه شده است. راموس نمی خواهد در آینده چنین رفتاری با او بشود. او تصمیم اش را گرفته و می خواهد رئال مادرید را ترک کند.

او به سران ر‌ئال‌ ماد‌رید اعلام کرده دوست دارد از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد بپیوندد. رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی هم رقم 40 میلیون یورو پیشنهادی یونایتدها به رئال را منتشر کردند.

شبکه اسکای اسپورتس در این‌باره نوشت که به نظر می‌رسد این نخستین پیشنهاد رسمی یونایتدها برای این مدافع آندلسی باشد که قرار است سالیانه در منچستریونایتد 12 میلیون یورو درآمد داشته باشد. او با حضور در منچستریونایتد دستمزد هفتگی‌اش را به 500 هزار یورو خواهد رساند.

قرارداد کنونی سرخیو راموس با ر‌ئال‌ ماد‌رید تا سال 2017 اعتبار دارد و پس از آن که فلورنتینو پرس با درخواست‌های مالی او موافقت نکرد، تصمیم گرفت به منچستریونایتد برود. در ادامه نیز سران رئال به دنبال خرید مدافع دیگری رفته اند تا در صورت جدایی راموس بتوانند او را جانشین کاپیتان دوم تیمشان کنند. در حالی که سران باشگاه یوونتوس تلاش می‌کنند تا قرارداد لئوناردو بونوچی را تمدید کنند، سر و کله رئال مادرید پیدا شده است و می‌خواهد مدافع این تیم را به برنابئو ببرد. مساله‌ای که سران یووه را نگران کرده است، علاقه زیاد رافائل بنیتس، سرمربی جدید رئال مادرید به مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیاست.

بنیتس تصمیم گرفته است بونوچی را جانشین سرخیو راموس کند که در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد انتقالش به منچستریونایتد انجام شده است. بونوچی در چهار فصل گذشته به همراه یوونتوس عنوان قهرمانی در سری A ایتالیا را کسب کرده است و تا سال 2017 نیز با بیانکونری قرارداد دارد.

دستمزد سالیانه بونوچی دو میلیون یورو است و اعلام شده که رئال مادرید قصد دارد پیشنهاد سالیانه چهار میلیون یورو به او ارائه کند. بر اساس اعلام نشریه توتو اسپورت، یوونتوس به زودی پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود را برای جذب بونوچی دریافت خواهد کرد.

پیشتر سران یووتنوس با مدیر برنامه‌های بونوچی دیدار کرده بودند و پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد سالیانه سه میلیون یورو را نیز به وی ارائه کردند اما بیش از همه، نگران ورود رئالی‌ها برای خرید بونوچی هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر