بازدید 3708

«بوکوحرام» 150 غیر نظامی را کشت

تروریست‌های بوکوحرام پس از حمله به مساجد و منازل افراد غیر نظامی نزدیک به 150 نفر از آنها را در روستاهای شمال شرق نیجریه کشتند.
کد خبر: ۵۱۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 03 July 2015
تروریست‌های بوکوحرام پس از حمله به مساجد و منازل افراد غیر نظامی نزدیک به 150 نفر از آنها را در روستاهای شمال شرق نیجریه کشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تروریست‌های «بوکوحرام» در حملات روز پنجشنبه خود به افراد غیر نظامی در شمال شرق نیجریه نزدیک به 150 نفر را کشتند.

روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الأوسط» عربستان گزارش داد که ده‌ها تروریست وابسته به بوکوحرام پس از یورش به سه روستای دور افتاده در ولایت «بورنو» افراد غیر نظامی را سر بریدند.

این تروریست‌ها همچنین با حمله به چند مسجد در روستای «کوکاوا» به سوی افراد نمازگزار تیراندازی کردند و به گفته افراد محلی در جریان این حمله دستکم 97 نفر کشته شدند.

یک شاهد عینی به نام «کولو» اعلام کرد که عناصر این گروه تروریستی عمه و 5 نفر از فرزندانش را کشته‌اند.

برخی از شاهدان عینی نیز گزارش دادند که «برخی از تروریست‌ها منتظر بودند تا جنازه‌ها را بسوزانند، ولی شمار دیگر به منازل افراد غیر نظامی رفتند و زنان را مورد هدف قرار دادند».

تروریست‌های بوکوحرام در یک حمله دیگر به روستای «مونغونو» واقع در شمال شرق نیجریه 48 نفر دیگر را کشتند و 11 نفر را زخمی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار