بازدید 3123

نگاه شما: خلاِ قانونی در بیمه

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 05 July 2015
همسر من دبیر هستند و بیمه خدمات درمانی با بیمه تکمیلی دارند.

چند روزی بود که در بیمارستان شریعتی بستری بودند برای زایمان. ایشان صبح چهارشنبه فارق شدند و نزدیک ظهر نوزاد را آوردند که ما دیدیم .عصر روز چهارشنبه نظر پزشک نوزاد این بود که نوزاد باید به بخش NICU  منتقل بشه و هزینه هر شب حدود دو و نیم میلیون تومنه.
بخش پذیرش بیمارستان با زحمت و ارفاق با یک میلیون تومان واریزی علی الحساب پذیرش را انجام دادند.ولی به من گفتند که هزینه NICU آزاد محاسبه می شود و مشمول بیمه نست
پرسیدم چرا ؟

که گفتند چون نوزاد بیمه نیست و تا دفترچه نداشته باشد آزاد می شود و وقتی من گفتم مادر بیمه می باشد و تا یک ماه تحت بیمه مادر هست گفتند نه بیمه تقبل NICU را نمی پذیرد !!!
و وقتی گفتم خودم هم بیمه تامین اجتماعی هستم و فرزند قبلی من هم تحت تکفل من هست و می توانم این نوزاد را بیمه کنم ، گفتند که هر زمانی دفترچه بیمه نوزاد رو ارائه بدهید از همان لحظه هزینه ها مشمول بیمه می شوند !!

نمی دانم که عمری هزینه بیمه برای چه داده ام؟!

در زمانیکه نیاز به خدمات دارم بیمه جا خالی بدهد ؟!

به هر حال عصر چهارشنبه متقاضی صدور گواهی ولادت شدم که گفتند فقط صبحها صادر میوشد
صبح پنجشنبه اول وقت مراجعه کردم که گفتقند پنج شنبه ها گواهی ولادت صادر نمی شود!!
و گفتند حالا اگر ما هم صادر کنیم ، ثبت احوال تعطیل هستند !!

خلاصه تعطیلیهای خود خوانده و قوانین بدون چهارچوب در بیمارستان باعث می شود که از چهارشنبه تا شنبه ( که من بتوانم گواهی ولادت بگیرم و بعد شناسنامه و بعد هم دفترچه بیمه ) ، هزینه ای هفت و نیم میلیون تومانی به من و امثال من که بیمه هستیم و حق بیمه را پرداخت نموده ایم تحمیل خواهد نمود

حال پرسش من این است که چرا باید خلا قانونی به این بزرگی وجود داشته باشد ؟!
و اصلا اگر من و همسرم بیمه پرداخت نکرده بودیم و آزاد و به بیمارستان آزاد مراجعه کرده بودم هم خدمات بهتری دریافت می نمودم و هم دچار پشیمانی از اعتماد به بیمه نبودم !! درست نیست؟!

مجموع حق بیمه ای که در این چند ساله پرداخت کرده ام بسیار بیشتر از خدمات بی کیفیت این بیمارستان بوده !!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس