بازدید 7315

داعش ۱۰۰ زن سوری را به عنوان اسیر فروخت

وزارت حقوق بشر دولت عراق اعلام کرد گروهک تروریستی داعش حدود ۱۰۰ زن سوری را به عنوان اسیران جنگی در شهر فلوجه عراق فروخته است.
کد خبر: ۵۱۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 03 July 2015
وزارت حقوق بشر دولت عراق اعلام کرد گروهک تروریستی داعش حدود ۱۰۰ زن سوری را به عنوان اسیران جنگی در شهر فلوجه عراق فروخته است.

به گزارش مهر به نقل از رأی الیوم، وزارت حقوق بشر عراق با صدور بیانیه ای عنوان کرد: گروهک تروریستی داعش در شهر فلوجه عراق بازار برده فروشی به راه انداخته و حدود ۱۰۰ زن سوری را به عنوان اسیران جنگی فروخته است.

طبق اعلام وزارت حقوق بشر عراق، داعش این زنان را در چارچوب بدعت جهاد نکاح و با قیمت ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار به فروش رسانده است. شاهدان عینی می گویند گروهک تروریستی داعش تحت عنوان یک مسابقه، جوایز نفرات اول تا سوم را یک اسیر زن تعیین کرده است. این مسابقه به عنوان یک اطلاعیه صادره از ولایت الرقه منتشر شده است.

گفتنی است شهر فلوجه عراق از اولین شهرهای عراق بود که در اوایل سال ۲۰۱۴ به کنترل تروریست های داعش درآمد. داعش از زمان اعلام خلافت اسلامی «برده داری جنسی» را تحت عناوینی همچون تفسیر احکام اسلامی شروع کرده است. گزارش های حقوق بشری حاکی است که هزاران زن ایزدی در عراق در بازارهای داعش به عنوان اسیران جنگی فروخته شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان