بازدید 2337

سخنگوي انصارالله: تشکيل شوراي رياست جمهوري تنها راهکار است

این راه حل یمنی یمنی است و تشکل های سیاسی یمنی باید به گفتگوها و مذاکرات ادامه دهند تا مرحله انتقالی را براساس اصول مورد توافق تشکیل دهند. عبدالسلام گفت : رایزنی ها در مسقط زیر نظر حکومت عمان ادامه دارد و این کشور تلاشهای مثبت زیادی را بدون جنجال آفرینی و منفعت طلبی انجام می دهد.
کد خبر: ۵۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 02 July 2015
سخنگوی انصارالله یمن تشکیل شورای ریاست جمهوری موقت در این کشور را تنها راه حل برای خروج از فشارهای بین المللی به شمار آورد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیرة محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصارالله تاکید کرد تشکیل شورای ریاست جمهوری برای اداره امور یمن در اوضاع فعلی تنها راه حل برای محافظت از این کشور در برابر فشارهای خارجی است، مشروط بر آن که همه تشکل های سیاسی یمن با این موضوع موافقت کنند.

عبدالسلام در مصاحبه روزنامه الاخبار لبنان گفته است: این موضوع موجب عبور از مشکلی خواهد شد که در زمان حکومت عبدربه منصور هادی فراری به وجود آمد.

وی افزود: این راه حل یمنی یمنی است و تشکل های سیاسی یمنی باید به گفتگوها و مذاکرات ادامه دهند تا مرحله انتقالی را براساس اصول مورد توافق تشکیل دهند. عبدالسلام گفت : رایزنی ها در مسقط زیر نظر حکومت عمان ادامه دارد و این کشور تلاشهای مثبت زیادی را بدون جنجال آفرینی و منفعت طلبی انجام می دهد.

عبدالسلام گفت: اگر ولد الشیخ فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن می خواهد در مأموریت خود موفق شود باید تجاوز گری به یمن و محاصره این کشور را متوقف و تشکل های سیاسی یمنی را گردهم آورد تا راههای حل بحران سیاسی یمن را بررسی کنند نه آن که همه شرکت کنندگان در مذاکرات از یک طیف سیاسی باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل