بازدید 2456

نماينده ائتلاف قانون در پارلمان عراق، بارزاني را متهم به خيانت کرد

مسئله سقوط موصل کاملا آشکار و مشخص است که برخی طرفهای سیاسی و در رأس آنها دولت محلی، شهر موصل را به داعش تسلیم کرده است هر چند اتاق عملیات سقوط موصل، در اربیل و زیر نظر رئیس اقلیم کردستان عراق بوده است. کمیته کشف حقیقت بررسی علت سقوط موصل، پیشتر اعلام کرده بود که پاسخهایی به دوازده سوال از مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دریافت کرده است، با این حال برخی از سوالات شخصی بوده که وی به آنها پاسخ نداده است.
کد خبر: ۵۱۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 02 July 2015
نماینده ائتلاف قانون در پارلمان عراق گفت: نظارت بر اتاق عملیات سقوط شهر موصل مرکز استان نینوا به دست داعش، با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق بوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی «الیوم الثامن»، محمد الصیهود نماینده ائتلاف قانون در پارلمان عراق با متهم کردن بارزانی به تحویل شهر موصل به داعش گفت: به مصلحت اوست که به همه سوالات کمیته کشف حقیقت سقوط موصل پاسخ دهد.

وی افزود: کمیته کشف حقیقتی که برای بررسی علت سقوط موصل تشکیل شده است، وابسته به جریان سیاسی خاصی نیست بلکه از همه جریانهای سیاسی از جمله ائتلاف کردستانی، در آن حضور دارند.

محمد الصیهود تصریح کرد: مسئله سقوط موصل کاملا آشکار و مشخص است که برخی طرفهای سیاسی و در رأس آنها دولت محلی، شهر موصل را به داعش تسلیم کرده است هر چند اتاق عملیات سقوط موصل، در اربیل و زیر نظر رئیس اقلیم کردستان عراق بوده است. کمیته کشف حقیقت بررسی علت سقوط موصل، پیشتر اعلام کرده بود که پاسخهایی به دوازده سوال از مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دریافت کرده است، با این حال برخی از سوالات شخصی بوده که وی به آنها پاسخ نداده است.

این کمیته افزود : بارزانی به برخی سوالات مربوط به حوادثی که پس از دو ماه از سقوط موصل روی داد، پاسخ نداده است هر چند او به سوالاتی که مربوط به سقوط موصل بوده، پاسخ داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها