بازدید 23403
به وقت پیروزی که همه کنار تیم هستند!

وقت هواداری از تیمی است که لذت تجربه‌نشده‌ جهانی را به ما چشاند

اگر بخواهیم با خودمان روراست باشیم، تیم ملی کشورمان شاید کمتر از یک درصد شانس برای صعود به مرحله نهایی دارد؛ اما بیایید و به احترام این تیم و به امید همین کمتر از یک درصد هم در این شب‌ها با امید و انگیزه بالا به حمایت از تیممان بپردازیم که اگر این کار را نکنیم، ما بازنده واقعی این کارزار هستیم.
کد خبر: ۵۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 02 July 2015
تیم ملی والیبال کشورمان دو بازی آخر خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال 2015 را فردا و یکشنبه برابر تیم ملی روسیه برگزار می‌کند و کورسوی امیدی دارد تا با رخ دادن اتفاقات عجیب و غریبی به عنوان تیم دوم به دور نهایی لیگ جهانی والیبال صعود کند. اگر بخواهیم با خودمان روراست باشیم، تیم ملی کشورمان شاید کمتر از یک درصد شانس برای صعود به مرحله نهایی را دارد؛ اما بیایید و به احترام این تیم و به امید همین کمتر از یک درصد هم در این شب‌ها با امید و انگیزه بالا به حمایت از تیممان بپردازیم که اگر این کار را نکنیم، ما بازنده واقعی این کارزار هستیم.

به گزارش «تابناک»، تقریبا یک سال پیش در همین حوالی بود که تیم ملی فوتبال کشورمان به ‌رغم یک نمایش خیره‌کننده برابر آرژانتین با نتیجه یک بر صفر به این تیم باخت؛ اما در اتفاقی نادر در دنیای فوتبال هواداران فوتبال در ایران به خیابان‌ها ریختند و به شادی پرداختند. هرچند خیلی‌ها به این کار ایراد گرفتند و آن را عجیب و غریب و حاصل جوزدگی خواندند، راستش را بخواهید، همان نود دقیقه نمایش در کلاس جهانی به نظرم بهترین و منطقی‌ترین دلیل برای شادی مردم فوتبال دوست ایران برای شکستشان بود؛ برای مردمی که سال‌هاست می‌خواهند خودشان را به جهانیان نشان بدهند، فوتبال و والیبال هم ابزاری برای برقراری ارتباط هست و همین موجب می‌شود این حضور جهانی آبرومندانه، ولو در حد نود دقیقه، موجب شود تا ملتی شاد شود.

این ماجرا در اشلی بزرگتر و بیرون از تنها یک نود دقیقه انفجاری و گذرا برابر آرژانتین، سه سالی است در والیبال برایمان اتفاق افتاده و تیم ملی والیبال کشورمان با یک نمایش خیره‌کننده، چندسالی‌ است خودش را به سطح اول والیبال دنیا رسانده و پنجه در پنجه بزرگان و غول‌های دنیا توپ و تور افکند و اتفاقا حریفی را هم بی‌نصیب نگذاشته و ولو برای یک بازی هم ، طعم پیروزی برابر قهرمانان جهان را به ما چشانده است. با توجه به همه‌گیر بودن فوتبال و حواشی آن، شاید انتظار بیجا باشد که بخواهیم والیبال جایی در دنیا داشته باشد، حتی در ایران با این وضعیت اسفناک فوتبالش، والیبال جای فوتبال را بگیرد.

اما عملکرد ملی‌پوشان کشورمان در این چند سال چنان خیره‌کننده بود که این اتفاق کمی تا قسمتی افتاد و ملتی که سال گذشته برای شکست فوتبال ایران برابر آرژانتین به خیابان ریختند و شادی کردند، امسال برای پیروزی‌های والیبال به خیابان‌ها آمدند و قهقهه زدند.

امروز وقت هواداری از تیم است که لذت تجربه‌نشده‌ جهانی را به ما چشانده

در این میان اما گویا هواداران والیبال همپای والیبالمان رشد نکردند. همین موجب می‌شود پس از شکست تلخ برابر لهستان در بازی دهم همه دهان به اعتراض و کنایه باز کرده و تیم را بنوازند؛ غافل از اینکه حضور در کنار تیم در روزهای شادی که کار سختی نیست. کار سخت آن‌جایی است که در روزهای سختی مثل این روزها که شانس ما برای صعود، خیلی کم است، در کنار تیم باشیم و از آن حمایت کنیم.

فراموش نکنیم که در همین گروه ما تیمی مانند روسیه حضور دارد که هرچند قهرمان آخرین المپیک است، بدون حتی یک پیروزی و تنها با دو امتیاز از ده بازی در قعر جدول قرار دارد. همین روسیه با همین وضعیت اما از عرصه والیبال دنیا پاک شدنی نیست و مطمئن باشید در المپیک بعدی باز هم از مدعیان است. ما هم اگر می‌خواهیم حضورمان در سطح اول والیبال دنیا جرقه‌ای و محدود به همین یکی دو سال نباشد، باید یاد بگیریم با یک شکست قید همه چیز را نزنیم و هواداری خودمان را اثبات کنیم که این روزها، روز هواداری است.

تیم ملی والیبال ایران در همین سه سال، لذتی را به مردم ورزش‌دوست کشورمان چشانده که هیچ ورزش تیمی دیگری نچشانده و همین موجب می‌شود به احترام این تیم بایستیم و کلاه از سر برداریم. فراموش نکنیم که والیبال برای ما تنها لیگ جهانی نیست و ما امسال مسابقات مهم جهانی را ـ که انتخابی المپیک هم به شمار می‌آید ـ پیش روی داریم و تیم ملی والیبال کشورمان، یکی از شانس‌های بزرگ حضور در این رقابت‌هاست؛ شانسی که سال‌هاست بسیاری از رشته‌های تیمی ما از جمله فوتبال در حسرت آن هستند. پس حتی در این دو بازی باقی مانده از لیگ جهانی و با همین شانس اندک هم پشتیبان تیم ملی کشورمان باشیم و به روزهای روشن آینده امید داشته باشیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
اینشاالله که مردم قدر سناس ما که در دنیا بی نظیر هستند حمایت خودشان را با حضور پر شور خود انجام میدهند
همه با هم از والیبال ایران حمایت می کنیم.
موافقم یه عده انگار متوجه نیستن لهستان قهرمان جهان بود که بردیمش کی فوتبال یا هر ورزش گروهی دیگه قهرمان جهان برده اخه چقدر میتونیم بی انصاف باشیم یه عده میان میگن نرید سالن اخه بی فرهنگی تا کی؟؟؟
آنچه ما می خواهیم با صعود به دست نمی آید با قدرت مدوام و حفظ آمادگی فعلی و افزایش توانایی های فردی و تیمی است که به بازیهای المپیک صعود خواهیم کرد. پس خوب است حمایتمان را قطع نکنیم
مردم باید تمام بلیط های مسابقات را بگیرند بعد نیمی از مردم به ورزشگاه نروند.
نصف سالن را به احترام خانم ها خالی بگذارند.
آقا کل بلیطا خریداری شده ها :)
کاملا درسته ، ما باید تا اخرین لحظه حمایت کنیم ...

ولی یه چیزی منو ازار میده ، چرا وقتی میتونیم خیلی خوب بازی کنیم و شگفتی مسابقات باشیم ، یهو 180 درجه عوض میشیم و فوق العاده بد بازی میکنیم ...

اصلا سرویس هایی که بازیکنان توی ست های دوم ، سوم و چهارم بازی دوم با لهستان خراب کردن یه چیزی فراتر از بد بازیکردنه...

ای کاش مثل همیشه بودیم و میباختیم ...
اگه تهران بودم میومدم . چون 3 صفر باختن با غیرت ها از ابکی بردن اونای دیگه خیلی بهتره
جمع کنید بابا با اون بازی مسخره تون
این یک وظیفه ملی است اما این نتایج بد قطعا باید پاسخگو داشته باشد
من پایتخت نشین نیستم و امکانش هم نیست برام که خودم رو برسونم به بازی ولی اگه میشد حتما" میرفتم هرچند رابطه ی خوبی با طرفدار بودن ندارم تنها برای حمایت از ورزش میرفتم ... مطمئنم که انسان های خوش قلب زیادی هستن که برن و ورزشگاه رو پُر کنن ولی اگه چنین نشه باید تاسف خورد برای این مردم ...
به امید خدا و همت بچه های ایران و آمریکا صعود
می کنیم!
تیتر شما باید به وقت هواداری از تیمی است که لذت ... تغییر یابد ( عبارت تیمی است که ... بجای تیم است که ... )
با آرزوی موفقیت
به احتمال قریب به یقین از تیم روسیه 6 امتیاز را می گیریم ولی تیم آمریکا باید امتیازی به لهستان ندهد و این امر دشوار بنظر میرسد .
ژئوپلیتیک ورزش:چیزی که به نحوه احسن باید بتونیم ازش استفاده کنیم
تا اينجا كه بي توقع مردانگي كرده اند. دست مرىزاد.
چه ببازند چه ببرند عاشقشان هستیم .تا همین جا هم کارشان بزرگ بود
برای فردا، همه یکصدا : بچه ها متشکریم
لطفاً بوق نزنید !
عدم صعود تیم ملی والیبال هیچ از قدرتش کم نمی کند .
گروهی که ایران در آن قرار گرفت ٬گروهی سخت بود .
سومی در این گروه مانند سومی در کل مسابقات است .
کاملاً موافقم. ما باید صبور تر و منطقی تر با این موضوع برخورد کنیم. کلاس جهانی رفتارهای احساسی و غیر فنی را نه از تماشاگران و نه از بازیکنان می پسندد. یادمان نرود که والیبال ایران تا همین چند سال پیش چه وضعی داشت! والیبال ایران از زمان آقای یزدانی خرم تا کنون که آقای داورزنی، مسئولیت آن را بر عهده دارند در حال تلاش بی وقفه است. هنوز چیزی تمام نشده و ما باید امیدوار باشیم. ضمن اینکه نباید در پذیرش شکست هراس داشته باشیم. به هر حال، قطعاً، والیبال ایران در آینده ی نزدیک، فاتح یکی از سکوها خواهد بود.
بچه ها متشکریم. واقعا متشکریم.
جمعخ وشنبه بازی دارن....اشتباه نوشتین یک شنبه
احسنت
آفرین به تک تک افراد تیم ملی والیبال کشورم ایران.......
خداقوت
ممنون که لذت جهانی شدن را به ما چشاندید.
ممنون ممنون
سلام
تشکر از مطلب خوبتان.
حق باشماست بازهم که شانس اندکی داریم برای
سعودبه یک هشتم نهایی پس بییاینداین دوبازی رابچه های والیبال مان را تشویق کنیم که شاید

سعودکنیم اگر سعود نکردیم خداروشکر که بین سه تیم
قهرمان جهان افتادیم
احسنت
خدا قوت به سرو قامتان ایرانی.
کاملا موافقم ای کاش به ما خانومها به اندازه بانوان خارجی حاضر در استادیوم فضا و موقعیت می دادند تا از نزدیک حمایتمون را از تیم ملیمون اعلام می کردیم .
عالی بود
ایول بچه های والیبالیست ایران .
البته بازی با روسیه فردا و شنبه است نه یکشنبه
به اون بازی مزخرف میگید
نود دقیقه نمایش در کلاس جهانی
البته بازی با روسیه فردا و شنبه است نه یکشنبه
ایران با این مربی ره به چایی نمی برد
افتخاراتی که تیم والیبال برای ایران و ایرانی آورده اند هیچ وقت و هیچگاه ازدید و خاطره مردم عزیز ایران فراموش نشده ونخواهد شد البته که مردم ایران همیشه قدردان وپشتیبان تمامی کسانی که دل مردم را شاد وجرقه های امید را دردل آنها کاشته وپرچم پرافتخار ایران را درچهار گوشه جهان به اهتزاز در آورده اند تنها نخواهند گذاشت .
کاملا موافقم
کار بچه های والیبال ستودنی هستش واقعا
همیشه با غیرت بازی کردن و از جون مایه گذاشتن
همیشه طرفدار پروپاقرص هستیم و میمونیم. اتفاقا توی سالن بازی دوم ایران-لهستان حتی تا امتیاز آخر هم با فریاد تشویق کردیم. دست همشون درد نکنه
تا اینجا که امده اند دستشان درد نکند . باغیرتا ممنون
من میگم ورزش رو سیاسی تر از. این که هست. نکنیم ؟
این نیم همیشه بوی پیروزی میده ولو اینکه ببازه!!!
تنها ورزش تیمی ما که لذت جهانی بودن به ما میده!!!
دم همشون گرم!
این مردم معرفت و فهمشون بالاتر از این حرفهاست ، تا زمانی که این محبوبیت و یکرویی و صداقت در کار و حرکات و رفتار این بازیکنان والیبال هست ، مطمئنا مردم هوادارشون هستند
تا اینجا هم بچه ها کاری کردند کارستان
دمشان گرم
دست طرفدارا هم درد نکنه
اگر سیاست رو با فوتبال مخلوط نکنند شرایط فوتبال هم مثل الان والیبال بود.
(تعداد... از نمایندگان مجلس جزو هیات مدیره و... تیم های فوتبال مثل استقلال و پرسپولیس و... هستند؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی