بازدید 24603
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

چغازنبيل، بزرگ‌ترین‌و‌سالم‌ترین زیگورات‌‌ جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 02 July 2015
زيگورات‌چغازنبيل، بزرگ‌ترین‌و‌سالم‌ترین زیگورات جهانسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

و اما گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر و بیشتر بخوانید آن ببینید و بخوانید؛


زيگورات چغازنبيل، بزرگ‌ترین و سالم‌ترین زیگورات جهان


و اما در نزديکي بناي زيگورات بقاياي تصفيه‌خانه آبي ديده مي‌شود که جزو قديمي‌ترين تأسيسات آب‌رساني جهان به شمار مي‌رود که آب آن از رودخانه‌ي کرخه در فاصل‌ 45 کيلومتري تأمين مي‌شد، زیرا سفره آب زير زميني در عمق 100 متري بوده و بهره‌برداري از آن بسيار مشکل بوده است. آب پس از گذشــتن از اين راه طولاني در اســتخري به پهناي 25/7 متــر، درازاي 70/10 متر و ژرفاي5 متر مي‌ريخته ‌و از دهانه هاي کوچک  به آبگير كوچكى مى پيوسته است.

بیشتر بخوانید و ببینید


الگوی چهار مرحله ای آلدر ـ هیدر در رسیدن به اهداف


الگوی چهار مرحله ای آلدر ـ هیدر در رسیدن به اهداف‌

اهدافتان را پس از مشخص کردن در بستر مناسبی قرار دهید.
در این مرحله مشخص کنید که کی، کجا و با چه کسی می‌خواهید به نتیجه مورد نظرتان برسید.

بیشتر بخوانید و بدانید


تصاویر جالب نوستالژیک (1)

تصاویر جالب نوستالژیک _ 1

بیشتر ببینید


اندر حکایت «جور کسی را کشیدن»

توضیح آن که جام شرابخواری در قدیم که آن را جام جم و جام جمشید هم می نامیدند هفت خط معین و مدرج داشت که نشانه های میزان باده گساری بود و باده نوش تا خطی شراب می ریخت یا می خواست که توانایی نوشیدن آن را داشته باشد چه در ارامنه قدیمه اگر باده نوش حتی یک قطره از شراب جامش را باقی می گذاشت خلاف ادب و نزاکت تلقی گردیده شرابخوار مورد ملامت و تحقیر و تخفیف قرار می گرفت .

بیشتر بخوانید


امیر می‌گوید كاش شبیه هما بودی

امیر می‌گوید كاش شبیه هما بودی

بعضی‌ها به من می‌گویند احتمالا به لحاظ رفتاری شباهت زیادی به هما داری، درحالی‌كه این‌طور نیست؛ من برخلاف هما زنی استرسی هستم، خیلی زود دلشوره می‌گیرم و نمی‌توانم در شرایط بحرانی با آرامش و بدون غرغر تصمیم بگیرم، شاید به همین خاطر است كه هروقت امیر سریال  پایتخت را تماشا می‌كند، می‌گوید ای‌كاش شبیه هما باشی و انقدر آرامش داشته باشی. (باخنده)

بیشتر بخوانید و بدانید


اوج طراحي هنرمندانه در ساعت‌های زنانه یک میلیون دلاري

اوج طراحي هنرمندانه در ساعت‌های زنانه یک میلیون دلاري ریچارد میل

این ساعت‌های لوکس در تعداد محدودی طراحی و ساخته شده‌اند و در حال حاضر تنها 30 عدد از آن‌ها در دسترس عموم علاقه مندان قرار دارد. جالب است بدانید که قیمت پایه‌ی این ساعت‌های خاص به همراه طرح الماس آن‌ها 1.09 میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید و ببینید


محل قرار گرفتن تخت خواب در اتاق

محل قرارگرفتن تخت خواب در اتاق

تخت خواب ترجیهاً موازی با پنجره (برای مطالعه کردن و دیدن بیرون) قرارگیردبهتر است.
همیشه باید یک جفت پاتختی درسمت چپ و راست تخت خواب دو نفره وجود داشته باشد.البته وجود یک قسمت بلند دربالای سر که روی آن بتوان چراق دیواری(برای مطالعه) نصب کرد خیلی مفید است.

بیشتر بخوانید و بدانید


با غذا به جنگ استرس برویم

با غذا به جنگ استرس برویم

هرچند ممکن است عجیب به نظر برسد اما باکتری‌های روده‌ی شما با میزان استرس‌تان رابطه‌ی مستقیم دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که هنگام استرس یا ناراحتی پیام‌های مخابره‌شده توسط مغز می‌تواند سیستم گوارش را مختل کند؛ اما جالب است بدانید که سیستم گوارشی هم توان ارسال پیغام به مغز را دارد.

بیشتر بخوانید و بدانید


** دانلود مستقیم فیلم دیدنی از دهکده لک لک ها

بیشتر ببینید

3باور غلط درباره ی درمان جوش


باورهای غلط درباره ی درمان جوش

متخصصان پوست، شستشوی صورت را روزانه دو بار لازم می دانند. اگر بیش از دوبار در روز، صورت تان را با صابون ها بشویید، پوست تان چربی بیشتری ترشح می کند. در نتیجه، جوش های پوستی بیشتری روی صورت تان ظاهر می شوند.
بنابراین در انتخاب صابون مناسب پوست دقت کنید و بیش از دو بار صورت تان را نشویید تا پوست تان تحریک نشود.

بیشتر بخوانید و بدانید


دستور پخت نوعی شیرینی عربی «دهین»

شیرینی عربی دهین

این شیرینی یکی از شیرینی های پرطرفدار در شهر نجف اشرف و سوغات این شهر می باشد و در ایام ماه مبارک رمضان، دسر مناسب و مقوی ای می باشد.

بیشتر بخوانید


حالت ریسه رفتن در کودکان چیست؟

حالت ریسه رفتن در کودکان چیست؟

در بیشتر موارد پس از سن سه سالگی از بین می رود و در حدود ۹۰% بیماران تا سن ۶-۵ سالگی به طور کامل بهبود یافته و دیگر دچار حملات نمی‌شوند و سایر کودکان نیز به مرور زمان بهبود می‌یابند.

بیشتر بخوانید و بدانید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
 


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار