بازدید 4104
بینر:

انعطاف بیشتر به توافق خوب منجر نمی‌شود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از تمدید مذاکرات با ایران گفت که انعطاف بیشتر به توافق خوب منجر نخواهد شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 01 July 2015
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از تمدید مذاکرات با ایران گفت که انعطاف بیشتر به توافق خوب منجر نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، "جان بینر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به تمدید مذاکرات هسته‌ای 1+5 و ایران اعلام کرد: نشان دادن انعطاف بیشتر به ایران به توافق خوب منجر نخواهد شد.

وی که در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می‌کرد، گفت: درباره ایران، سه‌شنبه پایان ضرب الاجل کاخ سفید درباره توافقنامه نهایی هسته‌ای است و پس از دو سال مذاکرات و تمدیدهای چندین باره، مذاکره کنندگان فرانسوی، روسی و انگلیس ابراز نگرانی کردند که مذاکرات به زمان بیشتری نیاز دارد. البته این موضوع به دلیل نبود عدم تلاش دولت اوباما نبوده است.

بینر افزود: رئیس جمهور آمریکا امتیاز پس از امتیاز به ایران می‌دهد و در مقابل چیزی دریافت نکرده است این در حالی است که رژیم ایران ذخایر هسته‌ای خود را تکمیل کرده و به خشونت‌ها در یمن کمک می‌کند و آمریکایی‌هایی را که در بازداشت نگه داشته شکنجه می‌کند. اما هم اکنون دولت می‌گوید که به زمان اندک بیشتری نیاز داریم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: نشان دادن انعطاف بیشتر به ایران به توافق خوب منجر نخواهد شد و این تنها به امتیازدهی بیشتر برای رژیمی می‌شود که هیچ تمایلی در رها کردن خواسته خود برای سلاح اتمی می‌شود و همانطور که من پیشتر گفته بودم توافق بد، بدتر از عدم حصول توافق است.

امروز (چهارشنبه) وزرای خارجه ایران و آمریکا بار دیگر به همراه مردان اول هسته‌ای‌شان یعنی علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران، و ارنست مونیز،‌ وزیر انرژی آمریکا، رودرروی یکدیگر نشستند تا بتوانند چکش‌کاری اختلافات باقی‌مانده را ادامه دهند.

اما در حالی که روز گذشته (سه‌شنبه) سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، پی از ترک وین از «پیشرفت خوب در مذاکرات» و «ادامه بحث‌ها بر روی مسائل مرتبط با روند‌ها خبر داده بود»، امروز (چهارشنبه) یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از پایان کار نگارش متن توافق احتمالی در سطح کارشناسی خبر داد. وی گفت: «متن توافق احتمالی با پرانتز‌ها و اختلافات موجود قرار است در سطح معاونان بررسی شود تا پس از آن برای تصمیم گیری در اختیار وزرای خارجه کشورهای 5+1 با ایران قرار گیرد».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار