بازدید 4515
۱
با هاشم بیک زاده درگیر نشو!

درباره جدایی یارگیر مسی از استقلال

کد خبر: ۵۱۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 01 July 2015
هاشم از لیست کی روش برای نبرد با مسی و دی ماریا، به لیست مازاد مظلومی رسیده است. این باید مجازات فصل بد یک فوتبالیست خوب باشد.

آی اسپورت- تابستانِ یک سال قبل، هاشم بیک زاده ترند اول و آخر فوتبال ایران بود. مهره ای که قرار شده بود در رقابت های جام جهانی، روبروی لئو مسی قرار بگیرد و بهترین بازیکن دنیای فوتبال را، توی جیب هایش بگذارد. اولین تصاویر و شوخی ها درباره این تقابل، شاید به قصد تمسخر این بازیکن خوب ایرانی ساخته شده اند اما این جو رفته رفته، به سودِ او شد و جنبه حمایتی از این مهره پیدا کرد. حالا، همه آن هایی که به یاد داشتند هاشم در سه بازی آخر مرحله مقدماتی جام جهانی، چه عملکرد درخشانی در ایران داشته، امیدوار بودند او واقعا بتواند راه مسی را سد کند. حتی نام او به سرودهای حمایتی تیم ملی نیز رسید و از دی ماریا خواسته شد جوگیر نشود و با هاشم بیگ زاده درگیر نشود!جالب اینکه بعد از همه این ماجراها، این بازیکن مصدوم شد و تنها به عنوان ذحیره در کنار تیم ملی در جام جهانی حضور داشت. اتفاقی که پیش از جام ملت ها نیز برای او رقم خورد تا هاشم به عنوان بدشانس ترین فوتبالیست وطنی، از محبوبیت بیشتری برخوردار شود.

یک سال بعد از هیاهوی برزیل، حالا بیگ زاده به لیستِ مازاد پرویز مظلومی رسیده و ظرف ساعت های آینده از استقلال جدا خواهد شد. حقیقت آن است که او، فصل خوبی را در اسقلال به پایان نبرده و امضای قرارداد با میثم مجیدی و تلاش برای نگه داشتن یعقوب کریمی، در همین راستا از سوی استقلالی ها صورت گرفته اند.هاشم بعد از اشتباه اش در دربی رفت و چند نمایش بد دیگر، هواداران استقلال را به آن مرحله رساند که حتی به مصدومیت او پیش از دربی برگشت مشکوک باشند و حالا جدایی او را یکی از بمب های نقل و انتقالات برای استقلال بدانند!

مدافع شماره 16 آبی ها، دیگر در استقلال دیده نخواهد شد. او قصد دارد فوتبالش را در باشگاهی کم حاشیه تر و آرام تر ادامه بدهد. جایی که فشار عمومی تقابل هایش در تیم ملی، مصدومیت ناشی از اضطراب را برایش رقم نزند. هر چه که باشد، هاشم حالا بیشتر یک فوتبالیست است تا سوژه ای برای شوخی ها! 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا بدرد استقلال نمیخوره .پارسالم فقط سوتی داد. فصل نقل وانتقالات فقط بازار گرمی میکنه.نمیدونم کیروش ازچیه هاشم خوشش اومده به تیم ملی دعوت میشه.به هر حال از مظلومی بابت خرید مجیدی تشکر میکنم لطفا یعقوب کریمی رو هرطور شده نگه دارین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار