بازدید 2486

مهره‌های دولت قبل در سازمان‌ها نارضایتی ایجاد کرده‌اند

کد خبر: ۵۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 01 July 2015
نماینده مردم رشت در مجلس گفت‌: افرادی که در دولت قبل بدون ضابطه استخدام شده اند در انتخابات بعدی نمایان شده و دست و پای دولت را می بندند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفتگو با خبرگزاری خانه ملت، در ارتباط با سرانجام استخدام های بی ضابطه در دولت قبل گفت: در دولت فعلی نه تنها برخوردی با استخدام ها صورت نگرفته و برکنار نشدند بلکه در حال ساماندهی نیز هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه دولت گذشته با برنامه ریزی ترکیبی را به بدنه ریاست جمهوری اضافه کرد افزود: در دولت قبل بیش از 1000  نفر به ریاست جمهوری وارد شدند به دلیل اینکه بدنه ریاست جمهوری را برای انتخابات بعد ی داشته باشد.

به گفته وی دولت سابق تخلفات عمده ای در این زمینه انجام داد و در زمینه استخدام ها به دنبال اشتغال زایی نبود بلکه دنبال کادر سازی بود تا بتواند در انتخابت های بعدی از آنها استفاده کرده و با برنامه حرکت کند.

جعفرزاده تصریح کرد:‌ از دولت فعلی انتظار برخورد با اینگونه استخدام ها را داشتیم،این استخدام ها موجب تضییع حقوق بخش قابل توجهی از تحصیلکردگان و افرادی که به جایی وابسته نبودند شد.

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است افرادی که در دولت قبل بدون ضابطه استخدام شده اند در انتخابات بعدی نمایان شده و دست و پای دولت را می بنندند.

وی حضور این عده را موجب ایجاد نارضایتی در دستگاهها دانست و گفت: مهره های دولت قبل در سازمان ها نا رضایتی ایجاد کرده اند.

جعفرزاده گفت: دولت قبل خود را به قانون پایبند نمی دانست و به صورت علنی اعلام می کرد قانون را قبول ندارد.

وی درباره علت عدم برخورد دولت فعلی با این استخدام ها اظهار داشت: تصور دولت این است که در صورت برکناری و برخورد مشکل بزرگتری ایجاد می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر