بازدید 2517

تداوم گرد و غبار در اکثر مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در ۲ روز آینده به تدریج خنک می‌شود،‌ گفت: گرد و غبار هنوز در اکثر مناطق کشور ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 01 July 2015
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در ۲ روز آینده به تدریج خنک می‌شود،‌ گفت: گرد و غبار هنوز در اکثر مناطق کشور ادامه دارد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: در بعد از ظهر امروز به دلیل شمالی شدن جریانات در سواحل شمالی گیلان و مازندران رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد و کاهش دما رخ می‌دهد. این شرایط فردا برای استان گلستان اتفاق می‌افتد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان نیز بارش پراکنده و رعد و برق رخ می‌دهد. همچنین دریای خزر و خلیج فارس امروز مواج است.

وی افزود: در 3 روز آینده برای جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل، جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران، یزد، شمال اصفهان، جنوب غربی و جنوب کشور بروز پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه آسمان امروز تهران صاف است، گفت: غبار محلی در تهران دیده می‌شود و شهرهای جنوبی این استان وزش باد و گرد و خاک را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: امروز حداکثر دمای تهران 41 درجه سانتیگراد است. تهران دیروز پیک گرما را پشت سر گذاشت و امروز و فردا به تدریج خنک می‌شود.

وی گفت: ارومیه با دمای 15 درجه سانتیگراد و قم با دمای 46 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر