بازدید 2716
۲
با یک تورنمنت چهارجانبه تیم شانزدهم لیگ برتر مشخص شود

رضائیان: نام تیم پیکان را تغییر بدهید

کد خبر: ۵۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 01 July 2015
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بهتر است نام تیم پیکان را تغییر بدهند و آن را پیکان نفتی بنامند.

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان اولین باشگاهی بود که به حضور غیرقانونی موتومبا در راه‌آهن معترض شد و شکایت کرد، گفت: بله ما اولین باشگاهی بودیم که متوجه شدیم حضور این بازیکن در راه‌آهن غیرقانونی است این مسئله را به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفتیم روی هوا هم حرف نزدیم بر اساس اسناد و مدارک مستند شکایت کردیم اما فدراسیون فوتبال تیم بی‌پول نفت مسجدسلیمان را حتی شایسته پاسخگویی ندانست و هیچ توجهی به شکایت ما نشد.

وی ادامه داد: ظاهراً ما را شایسته پاسخگویی ندانستند وگرنه تیم نفت مسجدسلیمان هم یکی از تیم‌های لیگ برتر بود اما انگار ما لیاقت این را نداشتیم که حتی پاسخی به شکایت ما داده شود ولی باشگاه پیکان شکایت کرد و اکنون به لیگ برتر بازگشته است. ما تخلف این بازیکن را کشف کردیم پس بهتر است که نام تیم پیکان هم در فصل آینده تغییر کند و آن را پیکان نفتی یا پیکان نفت مسجد سلیمان بنامند زیرا ما 24 ساعت بعد از مسابقه با راه‌آهن شکایت کردیم اما هیچ حاصلی برای ما نداشت ولی شکایت پیکان 100درصد برایشان فایده داشت. این یک اتفاق عجیب و غریب است. ما هم آدم بودیم و در لیگ برتر حضور داشتیم. 

رضائیان با اشاره به شرایط پیچیده بعد از اعلام رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگشت پیکان به لیگ برتر گفت: اکنون چهار باشگاه مدعی هستند راه‌آهن، پیکان، ما و مس کرمان مدعی حضور در لیگ برتر هستیم پس شاید بهتر باشد یک تورنمنت چهارجانبه بین این چهار تیم برگزار کنند و قهرمان این تورنمنت خیرخواهانه به لیگ برتر برود. شاید اینگونه انصاف بیشتر رعایت شده باشد ضمن اینکه مسابقات جذاب و پرتماشاگری هم از کار درخواهد آمد و مثل مسابقات جام خیریه در انگلیس می‌شود.

رضائیان با اشاره به بی‌فایده بودن شکایت نفت مسجدسلیمان، گفت:‌ شاید بهتر باشد در فدراسیون فوتبال زنجیری آویزان شود تا هر باشگاهی شکایت داشت آن را تکان بدهد و علی کفاشیان رئیس فدراسیون متوجه شکایت آن تیم بشود زیرا ما که شکایت کردیم هیچکس به آن توجهی نکرد هرچند بعید می‌دانم رأی کمیته استیناف در مورد راه‌آهن و پیکان ماندگار باشد و داستان به این سادگی‌ها پایان نمی‌پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پراید برازنده آن است مانند پراید تر می زند قهر جدول است
پراید برازنده آن است مانند پراید تر می زند قهر جدول است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها