بازدید 2212
اردوی تیم ملی با 5 نفر

تیراندازان ملی‌پوشی که تفنگ فروختند!

کد خبر: ۵۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 01 July 2015
مربی تیم ملی اهداف پروازی مشکلات شدید مالی را عامل خلوت بودن اردوی تیم ملی دانست.

فرشید عبدالمحمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شروع اردوهای اهداف پروازی، اظهار کرد: بالاخره اردوهای تیم ملی اهداف پروازی بعد از 10 ماه تعطیلی آغاز شد. بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون این اولین اردوی این تیم است. ملی‌پوشان تا اواسط مرداد و تا شروع مسابقات جام جهانی آذربایجان در اردو هستند. البته ما هنوز هم با مشکل فشنگ رو به رو هستیم و ممکن است حتی اردو ها به دلیل کمبود فشنگ متوقف شود.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تعداد محدودی از تیراندازان را به اردو دعوت کرده ایم و در هردو بخش بانوان و آقایان فقط پنج نفر در اردو هستند. در هر بخش اهداف پروازی باید حداقل چهار نفر در اردو باشند، اما ما کلا در تمام بخش ها 5 نفر را در اردو داریم!

عبدالمحمدی خاطر نشان کرد: چند تن از ملی پوشان که رکوردهای خوبی هم داشتند به دلیل محدودیت مالی فدراسیون دعوت نشدند. تیراندازانی داریم که رکوردهای واقعا خوبی کسب کرده اند و سابق بر این هم ملی پوش بودند اما فدراسیون پولی ندارد که آنها را دعوت کند. در اهداف پروازی تیراندازانی داریم که جوانی خود را در این رشته گذاشتند اما هیچ حمایتی از آن ها نشد و به دلیل عدم توجه مسئولان، ورزش حرفه ای را کنار گذاشتند و حتی تفنگ خود را به دلیل مشکلات مالی فروختند.

مربی تیم اهداف پروازی با بیان این که استعداد های بسیاری در تیراندازی وجود دارد، اما مسئولان ورزش کشور توجهی ندارند، خاطر نشان کرد: به نظرم مسئولان ورزش کشور عملکرد خوبی نداشتند. به برخی رشته ها مثل تیراندازی هیچ توجهی ندارند.

وی با اشاره به سه فرصت باقی مانده برای ملی پوشان اهداف پروازی، افزود: در حال حاضر ملی پوشان برای رقابتهای جام جهانی آذربایجان آماده می شوند. این مسابقات اواسط مرداد ماه در شهر گابالا برگزار می شود. بسیاری از فرصت ها برای کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو از دست رفته است و اعزام ملی‌پوشان به بسیاری از مسابقات لغو شد. مسابقات جام جهانی آذربایجان و ایتالیا و رقابت های قهرمانی آسیا در کویت سه فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه المپیک هستند، اما با شرایط موجود نمی‌توان هیچ پیش بینی برای کسب سهمیه داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار