بازدید 9859

مرگ غم‌انگيز پسر نوجوان پس از گرفتن كارنامه

کد خبر: ۵۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 01 July 2015
پسر نوجوان بعد از گرفتن‌كارنامه‌اش با ديدن نمرات پايين به زندگي خودش پايان داد.

به گزارش جوان، شامگاه يك شنبه، 31 خردادماه كاركنان بيمارستان رامتين مرگ مشكوك پسر نوجواني را به مأموران كلانتري 163 ولنجك خبر دادند. تحقيقات نشان داد پيام 14 ساله يك روز قبل و پس از گرفتن كارنامه‌اش خود را در خانه‌شان حلق‌آويز كرده بود. پيكر نيمه‌جان او ابتدا به بيمارستان لولاگر و بعد به بيمارستان رامتين منتقل شده بود. لحظاتي بعد از تأييد فوت پسرنوجوان، قاضي منافي‌آذر بازپرس ويژه قتل پايتخت در محل حاضر شد.

 مادر او گفت: پسرم دانش‌آموز كلاس پايه اول عمومي دبيرستان شهيد امامي است. روز حادثه من به مدرسه پيام رفتم و كارنامه‌اش را گرفتم. وقتي معاون مدرسه كارنامه را كه در پاكت در بسته‌اي بود به من داد، گفت كه از پيام به خاطر تلاش زيادش در درس خواندن تشكر كنم. من از لحن معاون مدرسه فهميدم كه پيام تجديد آورده است اما پاكت را باز نكردم و سر بسته در خانه به پسرم دادم. به او گفتم كه معاون مدرسه گفته از تو به خاطر تلاش زيادت تشكر كنم و بعد از اينكه پاكت را باز كرد و كارنامه‌اش را برداشت به داخل اتاقش رفت و در را بست. حدود 20 دقيقه طول كشيد و خبري از پيام نشد به همين خاطر ليوان آب ميوه‌اي بر داشتم و به اتاقش رفتم. پيام داخل اتاق نبود اما در تراس باز بود. وقتي به داخل تراس رفتم با صحنه هولناكي روبه‌رو شدم. پيام خودش را با كابل برقي حلق آويز كرده بود. بلافاصله او را به پايين آوردم و با اورژانس تماس گرفتم. پزشك اورژانس گفت به او تنفس مصنوعي بدهم و من هم اين كار را كردم تا اينكه پيام را به بيمارستان لولاگر منتقل كرديم. در بيمارستان نبض پيام برگشت و من اميدوار شدم. به همين دليل به پيشنهاد پزشكان پسرم را به بيمارستان رامتين منتقل كرديم اما پزشكان بعد از معاينه اعلام كردند كه پيام دچار عارضه مغزي شده و بعد از چند ساعت هم فوت شد.

وي در ادامه گفت: وقتي كارنامه‌اش را نگاه كردم او چند درس را نمره پايين گرفته بود و از نظر من و پدرش هم مهم نبود چون مي‌توانست در تابستان جبران كند اما نمي‌دانم چرا پيام به خاطر نمره چند درس دست به اين كار زد هرچند لحن معاون مدرسه را از ياد نخواهم برد. پس از آن جسد به دستور بازپرس منافي‌آذر به پزشكي قانوني منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
آخه ديوانه به خاطر نمره خودكشي؟؟؟؟؟ خودم نمره ات را مي گرفتم
مادر محترم شما به لحن معاون مدرسه چیکار دارید بچه شما تنبل بوده و احتمالا دلیل خودکشیش چیز دیگه ایی بوده
حالا از فردا روزنامه ها شروع به داد و بیداد می کنند که لحن ناظم مدرسه باعث مرگ این پسر شده.
البته اگه اینطوری باشه باید بگم سایتهایی مثل شما با خبرهای اینچنینی باید باعث مرگ خیلی ها بشن، مگه نه؟ ولی خب اینطوریا هم نیست.
از این جمله آخر مادر تعجب می کنم که لحن معاون مدرسه را هیچگاه فراموش نمیکنم. آخه مگه معاون با پسر ایشان صحبت کرده که این حرف را میزند. به این بهانه مشکلات خودشان را به گردن شخص دیگر می اندازند. چه دیواری هم کوتاهتر از دیوار مسئولین مدرسه. متاسفانه از بس رسانه ها بدون بررسی کامل موضوع به راحتی این عزیزان را مورد حمله قرار میدهند، این مادر هم به راحتی مشکلات خودشان را به گردن مسئولین می اندازد. واقعا جای تاسف است.
پدر و مادرهای عزیز:
اگر در یک سال تحصیلی فرزند شما دچار افت تحصیلی شد نگرانی ایجاد نکنید مطمئن باشید عاملی میشود که در سال بعد تلاش بیشتری کند
حالا همه چیز افتاد گردن معاون مدرسه؟
مادر دلسوز و مهربان ; اگه بنظر شما لحن معاون مدرسه خوب نبود و تجدید آوردن پسرتان هم برایتان مهم نبود پس چرا اومدی خونه و حرف معاون مدرسه رو عینا به پسرت گفتی؟!
چرا ما ایرانیها عادت کردیم تو همه کارها یک مقصر پیدا کنیم و هیچ وقت هم به این نتیجه نمیرسیم که مقصر خودمونیم؟!!
شما اگه به عنوان مادر وظیفت رو خوب انجام میدادی نباید پسرت تجدید میاورد
لحن معاون چه ربطي داره؟؟؟!!؟!؟!؟
همش دنبال اين هستيم كه طرف سومي رو مقصر جلوه بديم
مادر من! بچتو درست تربيت نكردي.بچه اول دبيرستان به خاطر نمره خودكشي كنه يعني چي؟ يعني درست تربيت نشده نه از نظر ديني نه اخلاقي نه اجتماعي.حالا براي من ميگي! لحن معاون مدرسه!
ميخاي بري ازش شكايت كني؟بدبخت معاون شانس آورده اينو به پسره نگفته وگرنه الان حكم اعدامشم اين مادر صادر مي كرد!
الهی هیچ مادری داغ فرزند نبیند...به شما تسلیت می گویم .ولی مادر عزیز معاون مدرسه جمله ی : از پیام به خاطر تلاشش در درس خواندن تشکر کنید را به شما گفته سوال این جاست که شما با وجود این که فهمیدید فرزندتان نمرات خوبی نیاورده چرا این جمله را بازگو کردید و قلب فرزندتان را آزرده اید !!!!!!! مشگل اصلی فشارهای زیاد در درس خواندن از سوی پدر ومادر ها بر روی فرزندان است و بس...
همین یک هفته پیش بود که در شوط استان ارومیه هم یک دانش آموز پسر 17 ساله بخاطر تنها یک تجدیدی خودش را حلق آویز کرد و مرد یعنی یک تجدید اینقدر مهمه که یه نفر بخاطرش بمیره اون هم پسری که تنها پسر ذکور خونوادش بود من واقعا متاسفم برای معلمین و والدینی که دانش آموزان رو به این کار وادار میکنن
الان خودکشی این پسر به معاون بدبخت چه ربطی داشت؟؟؟؟ خدا پیام را رحمت کند ولی پیام یا افسرده بوده یا تحت فشار والدین بوده !
ما باید دو کارنامه به دانش آموزان بدهیم یکی کارنامه ظاهری که همه نمرات آن 2 باشد و دیگر کارنامه اصلی که فقط باید به والدین دانش آموز تحویل داده شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار