بازدید 2162

السيسي: احکام اعدام و حبس ابد در حق رهبران گروه اخوان المسلمين اجرا مي شود

احکام صادره در حق محمد مرسی رییس جمهور سابق مصر و دیگر رهبران گروه اخوان المسلمین به زودی اجرا می شود. امروز بیشتر از گذشته به دادگاه ها و قوانین محکمی برای مبارزه با تروریسم نیاز داریم.
کد خبر: ۵۱۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹ 01 July 2015
رییس جمهور مصر تاکید کرد احکام صادره در حق رهبران گروه اخوان المسلمین به زودی اجرا می شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالفتاح السیسی در مراسم تشییع جنازه هشام برکات دادستان کل مصر که دیروز در قاهره ترور شد گفت: احکام صادره در حق محمد مرسی رییس جمهور سابق مصر و دیگر رهبران گروه اخوان المسلمین به زودی اجرا می شود. امروز بیشتر از گذشته به دادگاه ها و قوانین محکمی برای مبارزه با تروریسم نیاز داریم. تاکنون هیچ استثنای قانونی در خصوص محاکمه رهبران گروه اخوان المسلمین که از پشت میله های زندان دستور قتل ما را صادر می کنند صادر نشده است.

السیسی افزود: به زودی تغییرات و اصلاحات لازم در قوانین برای رسیدگی فوری به پرونده های مربوط به تروریسم به گونه ای که با شرایط کنونی کشور هماهنگ باشد اعمال می شود.

وی هشدار داد: ما تاکنون هیچ اقدام ویژه ای نکرده ایم و شما نمی دانید که چگونه دولت رفتار می کند. ما قانون را اجرا می کنیم. ما احکام اعدام و حبس ابد را به زودی اجرا می کنیم. قانون کنونی برای اجرای قانون دست و پا گیر شده است. ما آماده اجرای عدالت و قانون هستیم و خواهیم دید. قوانین دست دستگاه قضایی را بسته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها