بازدید 5029
امیر پوردستان در ستاد هوانیروز:

نیروهای مسلح نباید درگیر حواشی شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از ویژگی های نیروهای مسلح دانست و گفت: این امر از طریق تبعیت محض از ولایت ممکن است و نیروهای مسلح هیچگاه نباید خود را درگیر حواشی و شیطانک ها کنند.
کد خبر: ۵۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 30 June 2015
فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از ویژگی های نیروهای مسلح دانست و گفت: این امر از طریق تبعیت محض از ولایت ممکن است و نیروهای مسلح هیچگاه نباید خود را درگیر حواشی و شیطانک ها کنند.

به گزارش فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، عصر امروز در مراسم همدلی و همزبانی هوانیروز با مردم که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طبق اصل 144 قانون اساسی، ارتش ما باید ارتشی اسلامی باشد و به همین منظور می‌بایست از افراد شایسته، فداکار و مومن به آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: این اصل سبب شده تا ستاد کل نیروهای مسلح، اصول و پایه ارتش را در 21 محور مشخص کند که محور اول، خداجو و خدامحور بودن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بسیجی مسلمان، گلادیاتور نیست که هرکس را دید بکُشد و هرچه را دید نابود کند، ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی برای رسیدن به اهداف، ار هر وسیله ای استفاده نکردیم. مردم را هدف قرار ندادیم و در حالیکه می‌توانستیم، اما از تسلیحات شیمیایی استفاده نکردیم که اینها همه نشات گرفته از همان روحیه خداجو بودن نیروهای ما بود.

پوردستان محور دوم را ولایتمداری عنوان کرد و گفت: ارتش و نیروهای مسلح، خود را موظف به انجام دستورات ولی فقیه می‌دانند.

وی محور سوم را دشمن شناسی و دشمن ستیزی عنوان کرد و افزود: این امر از طریق تبعیت محض از ولایت ممکن است و  نیروهای مسلح هیچگاه نباید خود را درگیر حواشی و شیطانک ها کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، مردمی بودن را از دیگر خصوصیات ارتش و نیروهای مسلح کشورمان دانست و گفت: نیروهای مسلح ما به هیچ قدرت شرقی و غربی متکی نیستند. تحریم ها و قطع ارتباطات نه تنها مایوسمان نکرد بلکه موجب تلاش بیشتر نیروها شد.

پوردستان درخصوص اهمیت هوانیروز نیز اظهار داشت: هوانیروز و نیروی زمینی ارتش از مرزها بخوبی دفاع می کنند و اولین و آخرین سیلی در جنگ را همین هوانیروز به صدامیان زد.

وی با بیان اینکه هوانیروز یک یگان استراتژیک با ماموریت های مختلف است، گفت: از رییس جمهور و رییس مجلس می خواهم که این یگان را به عنوان یک یگان استراتژیک که به کشور و مردم خدمت می‌کند یاری و حمایت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همجچنین در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران از افزایش برد و دقت موشک های این نیرو با همکاری صنعت دفاعی خبر داد و گفت که این موشک ها در رزمایش اخیر این نیرو تست شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار