بازدید 2205
معاون وزیر کشور

دولت خود را متعهد به وعده‌ها می‌داند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت خود را متعهد به عملی کردن وعده‌های داده شده به مردم می‌داند.
کد خبر: ۵۱۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 30 June 2015
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت خود را متعهد به عملی کردن وعده‌های داده شده به مردم می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدحسین مقیمی دقایقی پیش در جمع مدیران استان سمنان، اظهار داشت: دولت خود را متعهد به عملی کردن وعده‌های خود به مردم می‌داند.

وی بیان کرد: همه مدیران در بدنه دولت باید تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی خود داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: مدیرانی که به این جمع‌بندی رسیدند که نمی‌توانند با دولت همراهی داشته باشند و خود همراه دولت در این راه ببینند بهتر است از مسئولیت خود کنار بروند.

مقیمی با اشاره به اینکه نقد‌ها از دولت باید منصفانه بوده و دولت از نقدهای منصفانه استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ باید اجازه دهیم تا عملکردمان مورد ارزیابی دیگران قرار بگیرد.

وی با گذشت 2 سال از آغاز به کار دولت، بیان کرد: امروز فشار زیادی روی دولت بوده و مدیران باید ضمن رفع نقاط ضعف خود عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت نمی‌خواهد که تنها زندگی عادی را برای مردم رقم بزند، افزود: دولت درصدد است تا عقب‌ماندگی‌های زیادی را که در سال‌های اخیر کشور با آن مواجه بوده است را جبران کرده و خود را به سند چشم‌انداز برساند.

مقیمی تصریح کرد: دولت تصمیم گرفته است تا ضمن جبران کمبودهای گذشته شاخص‌های کشور را به سطح شاخص‌های مورد انتظار برساند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های متعدد و کاملی در کشور صورت گرفته است، که این برنامه‌ریزی‌ها باید به نتیجه برسد، تصریح کرد: باید به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور که به تائید مقام معظم رهبری نیز رسیده است برسیم و این موضوع مدیران فعال، پایه کار و پا به رکاب نیاز دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت در شرایط بد اقتصادی کشور را تحویل گرفته است، گفت: اما دولت با فعالیت مستمر خود به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته است.

مقیمی با بیان اینکه رسیدن به رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد نشان‌دهنده مشکلات مدیریتی است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به رشد 8 درصدی که مورد تأکید برنامه پنجم توسعه کشور است برسیم باید مدیریت را اصلاح کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید بپذیریم در برخی شاخصه‌ها نسبت به سند چشم‌انداز توسعه کشور عقب هستیم و می‌خواهیم به این شاخص‌ها برسیم، خاطرنشان کرد: این موضوع نیاز به فعالیت و از خودگذشتگی بدنه دولت دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه باید مدیران خود را با برنامه دولت هماهنگ کنند، عنوان کرد: امروز با وجود تحریم‌ها و حجمه‌های استکبار فشار از بیرون کشور زیاد است و این موضوع عامل شده است تا کشور به شرایط فعلی برسد و برای اینکه دولتی مؤفق را داشته باشیم باید همه مدیران تلاش کنند.

مقیمی با اشاره به اینکه با شرایط موجود فاصله زیادی با سند چشم‌انداز کشور داریم از مدیران استان سمنان و کشور خواست تا بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و جانبی تلاش کنند که به برنامه‌های سند چشم‌انداز رسیده و عقب‌ماندگی‌های سال‌های قبل را جبران کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان