بازدید 1855

تجمع اعتراض آمیز جوانان ترکیه مقابل سفارت آمریکا

کد خبر: ۵۱۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 29 June 2015
جوانان ترکیه با برگزاری تجمع مقابل سفارت آمریکا در آنکارا از سیاست های این کشور در منطقه انتقاد کردند و درباره طرح واشنگتن برای تجزیه کشورهای منطقه از جمله ترکیه هشدار دادند.

به گزارش «تابناک»، جوانان ترکیه با برگزاری تجمع مقابل سفارت آمریکا از سیاست های این کشور در منطقه و طرح واشنگتن برای تجزیه کشورهای منطقه از جمله ترکیه انتقاد کردند و آمریکا را اشغالگر خواندند.

گروه اتحادیه جوانان ترکیه پس از پایان این تجمع با صدور بیانیه ای آمریکا را مسئول کشتار میلیون ها انسان بیگناه در عراق، افغانستان ، یمن و سوریه دانستند و تاکید کردند که این کشور هم‌اکنون قصد برهم زدن امنیت ترکیه و تجزیه این کشور را دارد .

 در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات مشکوک آمریکا در منطقه تاکید شده است این گروه به واشنگتن اجازه نمی دهد تا طرح های خود را در منطقه از جمله در ترکیه برای تجزیه این کشور پیاده کند.

در این بیانیه آمده است که آمریکا امروزه با گروههای تکفیری ساختگی در عراق و سوریه به دنبال طرح تجزیه این کشورهاست و اخیرا افشا شده است که این کشور قصد تجزیه ترکیه را هم دارد.

 جوانان ترکیه در این بیانیه دموکراسی و حقوق بشر آمریکا را دروغین خواندند و تاکید کردند که جهان باید بدانند که شعار دموکراسی و حقوق بشر آمریکا "دروغ محض" است و داعش، القاعده و ارتش آزاد سوریه دست‌پرورده آمریکاست.

در این بیانیه تجزیه ترکیه مقدمه تجزیه کشورهای منطقه دانسته شده است و به آمریکا درباره پیامدهای آن هشدار داده شد و جوان معترض تاکید کردند که با تمام قدرت در برابر این طرح خواهند ایستاد .

در این بیانیه همچنین با تاکید بر وحدت ارضی ترکیه و کشورهای منطقه، پروژه تجزیه این کشورها را در راستای امنیت رژیم صهیونیستی دانستند.

 جوانان ترکیه همچنین با انتقاد از سیاست های خارجی دولت اردوغان در حمایت از داعش خواستار تغییر رویکرد این کشور در حمایت از گروههای تروریستی شدند و تاکید کردند که ما طرفدار دولت ملی در ترکیه هستیم اما این به معنی حمایت کامل از سیاست‌های دولت نیست.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار