بازدید 7253
۱
حاج محمدی:

کار به جاهای باریک بکشد عکس‎هایم را رو می‌کنم

مدافع جدید استقلال به شدت شایعه پرسپولیسی بودنش را تکذیب می‌ کند و حسابی از حرف و حدیث هایی که برایش به وجود آمده ناراحت است.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 28 June 2015
به گزارش ورزش سه ؛ امین حاج محمدی در اولین گفت‌وگوی اختصاصی خود گفت که اگر کار به جاهای باریک بکشد عکس های کودکی اش را که ثابت می‌ کند استقلالی بوده منتشر می‌ کند.

همیشه بعد از قرارداد به مشهد می‌ روم

در این سال ها نذر کرده ام که هر وقت قراردادم منعقد شد به زیارت امام رضا (ع) بروم. امروز هم به مشهد آمده ام تا نذرم را ادا کنم و انشاالله از فردا در تمرینات استقلال شرکت می‌ کنم.

مد شده همه می‌ گویند استقلالی ام یا پرسپولیسی

چند سالی است که مد شده که هر کسی که با استقلال قرارداد می‌ بندد می‌ گوید از کودکی استقلالی بوده ام یا کسی که با پرسپولیس قرارداد امضا می‌ کند می‌ گوید که از کودکی پرسپولیسی بوده است ولی من با این حرف ها کاری ندارم و قویا می‌ گویم که من از کودکی طرفدار دو آتشه استقلال بوده ام. برای حرف هایی که می‌ زنم دلیل دارم.

همیشه مچ بند آبی دست می‌ کنم

برای اثبات استقلالی بودنم فقط همین جمله کافی است که بگویم فصل قبل و زمانی که در نفت‌تهران بازی می‌ کردم در تمام بازی ها مچ بند آبی به دست می‌ کردم. فکر می‌ کنم این دلیل قانع کننده ای باشد من فقط در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مچ بندم زرد بود آن هم دلیلش این است که قوانین اجازه نمی‌ داد رنگ دیگری را انتخاب کنم.

فقط به احترام علی دایی به باشگاه پرسپولیس رفتم

خیلی ها می‌ گویند من فصل قبل با پرسپولیس مذاکره کرده ام و به همین دلیل طرفدار این تیم هستم اما من می‌ گویم که فقط به احترام علی دایی به باشگاه پرسپولیس رفتم و آخرش هم دیدید که قراردادی منعقد نشد. با اطمینان به شما می‌ گویم که استقلالی هستم و این موضوع را ثابت می‌ کنم. اصلا بگذارید یک مثال برای شما بزنم دو فصل پیش ما با پرسپولیس در ورزشگاه تختی بازی داشتیم و من با نوار آبی ای که روی مچ و انگشت شصتم بود با علی دایی دست دادم.

کار به جاهای باریک بکشد عکس رو می‌ کنم

اگر قرار باشد کار به جاهای باریک بکشد من حتما عکس دوران کودکی ام را رو می‌ کنم تا همه متوجه شوند که من استقلالی هستم یا نه. می‌ توانید از خانواده من بپرسید که از کودکی چقدر استقلالی بوده ام و برای این تیم چه کارهایی که نمی‌ کردم.

هیچ قید و شرطی برای استقلال نگذاشتم

می‌ توانید از کسانی که در باشگاه با من مذاکره کرده اند سوال کنید تا ببینید که مذاکرات من با استقلال چقدر طول کشید. هیچ شرط و شروطی برای استقلال نگذاشتم چون دوست داشتم با این تیم قرارداد امضا کنم. با تراکتورسازی 10 روز مذاکره کردم و همه دیدند که به پیشنهاد آنها جواب مثبت ندادم چون منتظر استقلالی ها بودم.

برای پرسپولیس کلی شرط و شروط گذاشتم

از آقای رحیمی و دایی سوال کنید که پارسال که برای مذاکره به این باشگاه رفتم چقدر برای آنها شرط و شروط گذاشتم اما به استقلالی ها گفتم که فقط شرایط آرامش من را فراهم کنید تا بتوانم به این تیم بیایم. حالا هم کاملا از انتخابم راضی هستم.

تراکتور 600 میلیون بیشتر از استقلال به من می‌ داد

قابل توجه آقایانی که می‌ گویند من به خاطر پول به استقلال رفته ام باید بگویم که مبلغ قراردادم با استقلال را اعلام نمی‌ کنم و فقط همین را می‌ گویم که تراکتورسازی 600 میلیون به من بیشتر از تراکتورسازی می‌ داد روی صحبت من با هواداران تراکتورسازی است که ادعا کرده اند من پولکی هستم.

نفت من را نمی‌ خواست

من زمانی که با باشگاه نفت مذاکره کردم احساس کردم که آنها تمایلی به ماندن من در این تیم ندارند به همین دلیل من با استقلالی ها مذاکره کردم و حالا هم خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم. باید بیشتر تلاش کنم تا در این تیم موفق باشم.

نشد که از منصوریان اجازه بگیرم

زمانی که من می‌ خواستم به باشگاه استقلال بیایم آقای منصوریان در سفر خارج از کشور حضور داشت و به همین دلیل نتوانستم از ایشان اجازه بگیرم. باز هم تکرار می‌ کنم که من فوتبالم را مدیون آقای مایلی‌کهن و منصوریان هستم و فکر نمی‌ کنم سرمربی نفت‌تهران مشکلی با رفتن من داشته باشد. چه کسی از آقای منصوریان استقلالی تر؟ من فکر می‌ کنم او خوشحال است که من به استقلال رفتم.

هر کاری که مظلومی بخواهد می‌ کنم

الان درست نیست که من بگویم دوست دارم روزی آقای منصوریان به استقلال بیاید. در حال حاضر آقای مظلومی سرمربی استقلال است و من هر دستوری که بدهد در زمین بازی اجرا می‌ کنم. این را هم بگویم که آقای منصوریان جزو خانواده استقلال است و برای موفقیت این تیم دعا می‌ کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلا تو خوبی . خوبه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل