بازدید 4222

دکل 240 میلیاردی و مستهلک شدن سرمایه اجتماعی

کد خبر: ۵۱۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 28 June 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مفقود شدن دکل نفتی در خلیج فارس در دولت قبل عدم سلامت این دولت را بیش از پیش نمایان ساخت، نوشت : بی تردید در تاریخ معاصر ایران نام دولت های نهم و دهم ثبت خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی یادداشتی به موضوع ناپدید شدن دکل نفتی در خلیج فارس پرداخته که متن آن به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

با گم شدن دکل 240 میلیاردی در خلیج فارس در دولت قبل در کنار اختلاس ها و حیف و میل های متعدد همچون کلاهبرداری 280 میلیارد دلاری بابک زنجانی و شرکای پشت پرده وی و تخلفات چشمگیر اطرافیان وی، سند آشکاری است که نام دولت های نهم و دهم را از این بابت در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد کرد. متاسفانه تلاش جریان رادیکالی جبهه ای خاص برای تطهیردولت گذشته جز تمسخر منافع نظام و مستهلک کردن بیش از پیش  سرمایه های اجتماعی دستاوردی نخواهد داشت.

تردید ندارم جریان خاص و همفکرانشان جز انتقام گیری از ملت باهوش ایران اسلامی به جهت تغییررویکرد و ضربه زدن به اعتماد عمومی چیزی را پیگیری نمی کنند تا از محل ناامید کردن مردم از توافق سازنده با غرب و در نهایت با کلید زدن قهر مردم از صندوق های آرا و کم کردن مشارکت ملت در انتخابات پیش روی مجلس، بتوانند به اهداف خود دست یابند ، غافل از اینکه کارنامه سیاه آنان که بنام عدالت زهر در کام حقیقت ریختند از اذهان و افکار عمومی پاک شدنی نیست.

تردیدی نیست که افکار عمومی هیچ گاه اشتباه نمی کند و امیدواریم با به بار نشستن توافق ایران با کشورهای 5+1 و افزایش امید ملت، نقشه این جریان قدرت طلب خاص نقش برآب شود .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار