بازدید 4138

نفت تهران راهکار نایمخن را در پیش گرفت

باشگاه نفت تهران به دنبال درآمدزایی از بازیکنانی است که با این تیم قرارداد دارند و با پیشنهاد تیم های دیگر مواجه شده اند.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 27 June 2015
به گزارش ورزش سه؛ در بین بازیکنان نفت تهران در حال حاضر علیرضا بیرانوند با پیشنهاد جدی چند تیم لیگ برتری مواجه شده و این در حالی است که باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد او با نفتی ها باعث شده تا مسوولان این تیم مانع از جدایی او شوند.

کشکمش های موجود بین بیرانوند و نفت تهران کار را به جایی کشاند که این بازیکن اعلام کرد از دانشگاه انصراف خواهد داد تا به عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شود. این عکس العمل علیرضا بیرانوند باعث شد تا نفتی ها به صرافت بیفتند و راهکاری برای این مساله بیاندیشند.

در صورتی که نفتی ها به بیرانوند رضایتنامه ندهند او یک فصل دیگر با این تیم ادامه خواهد داد و در فصل آینده بدون مشکل این باشگاه را ترک خواهد کرد. به همین منظور باشگاه نفت در نظر دارد رضایتنامه این بازیکن را در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی به او دهد تا این بازیکن از این باشگاه جدا شود. این معامله دو سر برد مسلما در این شرایط نفت تهران را به عنوان پیروز نقل و انتقالات معرفی خواهد کرد و آنها با مبلغی که بابت رضایتنامه و تمدید قرارداد بیرانوند می توانند صرفه جویی کند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند.

این سیستم درآمدزایی مشابه رفتاری است که در حال حاضر نایمخن برای علیرضا جهانبخش در نظر گرفته است. پدیده لژیونر فوتبال ایران که فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته با پیشنهادات متعددی از لیگ هلند، اسکاتلند و انگلیس مواجه شده و با توجه به باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش مدیران این باشگاه به دنبال این هستند از این انتقال منابع مالی برای تیم خود تامین کنند.

باید دید علیرضا بیرانوند که گفته می شد چندی پیش به دانشگاه مراجعه کرده بود تا مراحل انصرافش را پشت سر بگذارد و به تراکتور بپیوندند راضی خواهد شد این مبلغ را برای رضایتنامه اش تامین کند و رضایتنامه خود را برای پیوستن به تیم دیگری دریافت کند یا اتفاق دیگری می افتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس