بازدید 8736
۲

آبشار «مارگون»، یکی از زیباترین آبشارهای خاورمیانه

این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه ای نیست، ارتفاع آن نزدیک بیش از 120 متر و عرض آن حدود 400 متر تخمین زده میشود. البته باید گفت، آبشار چشمه ابعاد مشخصی ندارد، چون هر روز چشمه ای جدید در حاشیه آن ایجاد شده، و گاه نیز چشمه ای آبش کم یا قطع می شود.
کد خبر: ۵۱۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 27 June 2015
آبشار «مارگون»، یکی از زیباترین آبشارهای خاورمیانه آبشار مارگون یکی از زیباترین آبشارهای کشور است که در مجاورت شهر سپیدان و در مرز استان فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد است. بعد از جاده ماشین رو تا آبشار چند دقیقه پیاده روی لازم است که این راه هموارسازی و سیمانی شده است . اطراف این آبشار در فصل بهار بسیار سرسبز و دیدنی است.

به گزارش «تابناک با تو»، این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه ای نیست، ارتفاع آن نزدیک بیش از 120 متر و عرض آن حدود 400 متر تخمین زده میشود. البته باید گفت، آبشار چشمه ابعاد مشخصی ندارد، چون هر روز چشمه ای جدید در حاشیه آن ایجاد شده، و گاه نیز چشمه ای آبش کم یا قطع می شود.

ما برای شما بینندگان گرامی به غیر از عکس های آبشار از جاده بسیار زیبا ـ البته تصویر از نمایش همه آن ناتوان است ـ نیز تصاویری آورده ایم که در برخی جاها در فصل اردیبهشت هنوز برف روی زمین ها نشسته است.
امید که مورد پسند شما خوبان قرار گیرد.

«تابناک با تو» آمادگی دارد، چنانچه شما نیز گزارش های تصویری از سفرهایتان دارید، آن را در سایت منتشر نماید.



اخبار گوناگون و بیشتر را در «تابناک با تو» بخوانید.

عکس از: «ف. ف»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بسیار زیبا هست.
همچین میگه آبشار توهم بر میداریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار