بازدید 6966
۳

نگاه شما: آمار عجیب یک ویژه برنامه ماه رمضان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 28 June 2015
ناصر آخوندی: ویژه برنامه "ماه سپید" که از شبکه 3 پخش می‌شود، در یک کار خداپسندانه در تاریخ شامگاه سه شنبه 2 تیرماه به تبلیغ جمع آوری هدایای هموطنان برای تهیه جهیزیه 60 هزار زوج پرداخت. که در این برنامه چند نکته در مورد این کار مورد سوال است و از نظر بنده کمی عجیب به نظر می‌رسد. طبق اماری که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان به راحتی به آن دست یافت متوجه می‌شویم که در سال 92 آمار ازدواج در ایران حدود 770 هزار ازدواج ثبت شده است که نسبت به سال قبل رشد منفی 5.1 درصدی داشته است و در سال 93 حدود 750 هزار ازدواج ثبت شده که رشد منفی 7.2 درصدی نسبت به سال قبل آن داشته است و این رشد منفی ازدواج از سال 91 شروع و سال به سال نیز بیشتر می شود.

به صورت خوشبینانه فرض کنیم امسال همان امار سال قبل یعنی حدود 750 هزار ازدواج ثبت شود. و فرض خوشبینانه دیگر را هم در این بگیریم که برنامه تلویزیونی مذکور تمام ازدواج ها در طول سال 94 (و نه در همین ماه رمضان یا تابستان 94 که ویژه برنامه مختص ان است.) که کمیته امداد قرار است برگزار کند را 60 هزار ازدواج معرفی می کند. این یعنی 8 درصد ازدواج ها در ایران در طول یکسال زیر نظر کمیته امداد برگزار می شود!! یا به عبارت بهتر از هر 12 ازدواج یک ازدواج زیر نظر کمیته امداد است!! که در ظاهر با نگاهی به اطراف خودمان متوجه می‌شویم که این گونه نیست.

به امید اینکه آمار درست باشد و برنامه هدفی کاملا خداپسندانه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
آمار درست است اگر امکانات در دسترس باشد آمار ازدواج بالا می رود . جهیزیه نوعروسان یکی از این موارد است .
با سلام
اولا که همه میدونن امارها دقیق نیست
ثانیا چون شما در اطرافتون نمیبینین باید این مسیله رو نفی کنین؟؟
ثالثا شما با سوظن به مسیله نگاه میکنین در حالی که در قران اومده بای همیشه نگاهمون مثبت باشه
رابعا حالا یک برنامه دست به کار شده جوونهارو سرو سامون بده شما با این تحلیلها جلوی کار خیرو میگیرید و مردم و ببین میکنید
فکر میکنم حق با شماست!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی