بازدید 3388

سرمربی ملوان تا 6 روز دیگر مشخص می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان از انتخاب سرمربی این تیم حداکثر تا شش روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 23 June 2015
به گزارش مهر؛ شهاب آذرگون درباره وضعیت انتقال سهام باشگاه ملوان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: آقای محجوب چند روز پیش برای انتقال سهام به دفترخانه رفت ولی دفترخانه شرایط و مدارک خاصی را تعیین کرد که قرار شد بعد از فراهم کردن این مدارک، نسبت به انتقال سهام ظرف دو، سه روز آینده اقدام شود.

وی درباره بستن تیم ملوان برای فصل بعد، تاکید کرد: تمرینات را با بازیکنانی که قرارداد داشتند، شروع کرده‌ایم. باید امتیاز تیم منتقل شود تا بعد از آن نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کرد.

عضو هیات مدیره ملوان درباره جذب بازیکنان سرباز هم خاطرنشان کرد: من شخصا با سردار باران چشمه در اینباره صحبت کردم. برای جذب سربازها و اینکه چه تعداد سرباز در تیم باشند، سقف نداریم.

آذرگون که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره زمان انتخاب سرمربی تیم هم گفت: همانطور که گفتم اول باید امتیاز تیم منتقل شود. من به هواداران نوید می‌دهم سرمربی تیم حداکثر تا شش روز آینده مشخص شود.

وی در پایان درباره حضور دنیامالی در هیات مدیره ملوان هم تصریح کرد: دنیامالی سالهای گذشته در هیات مدیره بود و به تیم کمک می‌کرد. در جلسه‌ای که مسئولان باشگاه داشتند، از دنیامالی خواستند که بازهم بماند و به تیم کمک کند. با این حساب دنیامالی بعد از انتقال امتیاز تیم هم در هیات مدیره ملوان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل