بازدید 21646

برندی ایرانی در کنار50 برند غذایی جهان

کد خبر: ۵۱۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 22 June 2015
بسیاری از برندهای صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را در تنوع‌بخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهده‌گرفته‌اند.

به گزارش سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) و بر اساس بازارسنجی‌های شرکت بین‌المللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، برند کاله در کنار برندهایی شناخته‌شده و جهانی چون دنون، نستله، مگی،  ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیین‌کننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در بین این رقبای قدرتمند، جایگاه 48 ام را به خود اختصاص داده است.

این امر شاهدی است بر روند رشد و پیشرفت صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش‌های بنیان‌گذار این بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی ایرانی به تکریم جایگاه مصرف‌کننده ایرانی و نزدیک نمودن ذائقه‌ی آنان به استانداردهای جهانی.

در نگاره ارائه شده در سايت که در سال 2004 را با 2015 مقايسه كرده به وضوح پيشرفت يك برند ايراني «كاله» كه از رتبه زير پنجاه به رتبه 48 ارتقاء يافته را می توان مشاهده  کرد.

گروه صنایع غذایی سولیکو (سلیمانی کمپانی)، فعالیت خود را در سال 1352 با اخذ نمایندگی شرکت‌های خارجی آغاز و پس‌ازآن در سال 1356 تولید فراورده‌های گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محله‌های قدیمی و اصیل تهران (خیابان آذربایجان) آغاز کرد و پس از آن، با تلاشی شبانه‌روزی و مصرانه اقدام به توسعه صنعت غذای بسته‌بندی‌شده در ایران نمود، به‌طوری‌که امروز با تولید بیش از 3000 تن در روز فراورده لبنی و فراورده‌های گوشتی و غذاهای آماده منجمد، تولید انواع نوشیدنی‌های طبیعی، محصولات مختلف بستنی، دسر، سس، شکلات و اولین نان فاقد گلوتن، نقش مهمی در تأمین سبد غذایی مصرف‌کننده ایرانی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپای شرقی چون عراق، امارات، سوریه، لبنان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، بلاروس، اوکراین و مولداوی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها