بازدید 2984

“راموس″ به دنبال جدایی از رئال مادرید

روزنامه "آس" اسپانیا از علاقه سرخیو راموس برای جدایی از رئال مادرید خبر داد و اعلام کرد که کاپیتان دوم کهکشانی‌ها از رفتار سران این باشگاه ناراحت است و به جدایی فکر می‌کند.
کد خبر: ۵۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 22 June 2015
به گزارش ایسنا؛ قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید تابستان سال ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد، این درحالی است که سران این باشگاه اسپانیایی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد این ستاره ارزشمند آغاز نکرده‌اند و همین باعث شده است تا بسیاری از احتمال جدایی راموس از رئال مادرید سخن به میان بیاورند.

روزنامه آس اسپانیا که از روزنامه‌های نزدیک به رئال مادرید است اعلام کرد که راموس به سران رئال مادرید اعلام کرده که می خواهد از این تیم جدا شود تا سرنوشتی مانند فرناندو هیرو و رائول گونسالس در انتظار او باشد.

به نوشته آس، سرخیو راموس از رفتار سران باشگاه رئال مادرید با او بسیار ناراحت است و همین باعث شده است تا به جدایی از این تیم فکر کند. راموس سهم بسزایی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای دهمین بار در تاریخ خود داشت.

قرار بود که باشگاه رئال مادرید به خاطر گلی که راموس در فینال برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند در مراسمی خاص از او تقدیر کند اما این کار را انجام نداد و همین باعث ناراحتی او شده است.

در صورت جدایی راموس از رئال مادرید چند باشگاه سرشناس اروپایی وجود دارند که به جذب او علاقمند هستند. چلسی، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد سه باشگاهی هستند که دوست دارند راموس را جذب کنند. بارسلونا هم یکی از مشتریان راموس است اما بعید به نظر می رسد که کاپیتان رئال مادرید به دنبال پیوستن به آبی-اناری‌ها باشد و مسیری شبیه به فیگو را برای خود انتخاب کند.

در صورت جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید به احتمال خیلی زیاد این باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب اوتامندی ستاره آرژانتینی والنسیا خواهد بود. اوتامندی فصل بسیار خوبی را با والنسیا پشت سرگذاشت و قیمت او ۵۰ میلیون یورو برآورد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان