بازدید 2262

خداحافظی دخه‌آ با هم‌تیمی‌هایش در منچستر

کد خبر: ۵۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 21 June 2015
 دروازه‌بان ۲۴ ساله شیاطین سرخ به هم‌تیمی‌هایش گفته که قصد ترک اولدترافورد را در این تابستان دارد.

به گزارش تسنیم، داستان کش‌دار داوید دخه‌آ و جدایی‌اش از منچستریونایتد ظاهراً رو به پایان است و این دروازه‌بان اسپانیایی در آستانه ترک اولدترافورد در تابستان پیش‌روست.

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد که دخه‌آ به هم‌تیمی‌هایش گفته که قصد ترک اولدترافورد را دارد، چون رؤیای بازگشت به زادگاهش یعنی مادرید را دارد، این در حالی است باشگاه رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی 13 میلیون پوندی به این سنگربان 24 ساله می‌کند.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است، پنج سال پیش در ازای 17.8 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

ظاهراً لوئیز فن‌خال قصد دارد ویکتور والدس کهنه‌کار را که برای مدتی از میادین مسابقات به دور بوده و محک خیلی جدی هم در فصل گذشته نخورده است، به عنوان سنگربان شماره «یک» خود انتخاب کند.

البته شیاطین سرخ چشم به هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام هم دارند ولی اسپرزها حداقل 35 میلیون پوند برای فروش این سنگربان فرانسوی می‌خواهند. در کنار وی منچستریونایتد یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید را هم زیرنظر دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی