بازدید 1618
عضو كميته‌ فوتبال مجلس درگفت‌وگوبا ايسنا:

پاي فوتبال در كشور ما مي‌لنگد!

کشورهايي كه توانسته‌اند رشد قابل قبولي در فوتبال داشته باشند از پايه و از ورزش همگاني و از مدارس بحث فوتبال را به‌عنوان يك علم نه به عنوان يك تفرج و تفريح نگاه مي‌كنند و با برنامه‌ريزي دقيق و مديريت حساب‌شده عمل كرده و نخبگان فوتبال را دراين چرخه پيدا مي‌كنند و سرمايه‌گذاري جديد و تعريف شده‌اي هم دارند.
کد خبر: ۵۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۶ 07 June 2009
عضو كميته‌ فوتبال مجلس گفت: در حال حاضر با حلقه مفقوده‌اي در حوزه‌ي فوتبال مواجه‌ايم و آن اين است كه تنها در حال چهره‌پردازي و ستاره‌سازي هستيم، بدون اين‌كه به مباني اصلي كار دقت داشته باشيم.

علي ادياني‌راد نماينده مردم قائم‌شهر و سواد‌كوه در مجلس در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به بازي تيم ملي فوتبال ايران با كره شمالي گفت: در مجموع تساوي به ضرر ما تمام شد، با اين شرايط در دو بازي كه در پيش داريم بايد هر دو بازي را ببريم و اين‌كار را سخت‌تر مي‌كند.

وي افزود: دعا مي‌كنيم كه مديران و مسوولان تيم ملي همراه با بازيكنان خوب تيم با بروز غيرت ملي و توانايي‌هاي خود بتوانند دو بازي باقيمانده را به نفع تيم ملي ايران تمام كنند، در غير اين‌صورت در افكار عمومي با نمره منفي مواجه خواهند شد.

عضو فراكسيون ورزش مجلس در ارزيابي از عملكرد مديريت فدراسيون فوتبال گفت: ورود به بحث‌هاي مديريتي و مباحثي كه مي‌توانست 3 الي 4 ماه قبل به‌عنوان اساس كار در موفقيت تيم اثر‌گذار باشد، در حال حاضر محلي از جايگاه تخصصي و فني برخوردار نيست. آنچه كه هست اين‌كه بايد در حال حاضر شرايط و وضعيت موجود را تقويت كرد و باعث ارتقاء روحيه بازيكنان شد تا بتوانند دوبازي باقيمانده را به دور از استرس با رعايت قواعد تكنيكي در بازي و با همكاري تيمي با موفقيت به انجام برسانند.

اين عضو كميته فوتبال مجلس در عين حال نقش مديريت فدراسيون فوتبال را مهم دانست و گفت: با اين وجود در حال حاضر جاي اين بحث‌ها نيست، اين بحث‌ها زماني قابل طرح است كه اثر‌گذاري خود را داشته باشند. با فاصله‌ اندكي كه داريم طبيعتا نبايد نگاه‌هاي تخريبي پيدا شود. اگر موارد جزيي وجود دارد خودشان بايد با نگاه تخصصي آنها را جمع‌وجور كنند تا به نفع تيم ملي تمام شود.

ادياني‌راد علت اين‌ كه ما هميشه تا دقيقه 90 بايد منتظر صعود يا عدم صعود تيم ملي فوتبال به جام‌جهاني باشيم را در اين دانست كه به لحاظ زيربنايي، پاي فوتبال در كشور ما مي‌لنگد.

وي گفت: كشورهايي كه توانسته‌اند رشد قابل قبولي در فوتبال داشته باشند از پايه و از ورزش همگاني و از مدارس بحث فوتبال را به‌عنوان يك علم نه به عنوان يك تفرج و تفريح نگاه مي‌كنند و با برنامه‌ريزي دقيق و مديريت حساب‌شده عمل كرده و نخبگان فوتبال را دراين چرخه پيدا مي‌كنند و سرمايه‌گذاري جديد و تعريف شده‌اي هم دارند.

وي در پايان گفت: از طرفي هم ‌سطح تكنيك بازيكنان و هم نوع مديريت و برنامه‌ريزي فدراسيون و مديران ارشد فوتبال در كشور مي‌تواند اثر‌گذار باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار