بازدید 4948
سجادی ضعیف کار کرد؛

عابدینی:خادم مدیریت نمی‌داند

کد خبر: ۵۰۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 17 June 2015
امیر عابدینی که یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بود، با انتقاد از عملکرد معاون حقوقی وزارت ورزش گفت: خادم ثابت کرد مدیریت نمی‌داند و وقتی او تصمیم گیر است، من نمی‌توانم کار کنم.

امیر عابدینی در گفتگو با مهر، درباره انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بالاخره وزارت ورزش محوری را دنبال می‌کند که نتیجه‌اش همین است. اعتقاد دارم با این وزارت ورزش و با امیررضا خادم و نصرالله سجادی، هیات مدیره خوبی است! حالا همه باید تشویق و ترغیب کنیم تا زودتر تیم را جمع کنند. مهم این بود که این بار از روی زمین برداشته شود.

وی افزود: دیگر نباید به دست و پای وزارت پیچید! اگر به این دو باشگاه کمک کنیم، قطعا جواب می‌دهد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس با بیان اینکه با اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه مشکلی ندارد، درباره دلیل انصرافش از مدیرعاملی باشگاه تاکید کرد: فکر می‌کنم در همین سطح مدیریتی که هست باید مدیرعامل تعیین شود. نظر من این است که محمد حسین نژادفلاح حفظ شود و به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه بدهد.

عابدینی  در پاسخ به این سئوال که «آیا یکی از دلایل انصرافش وجود چنین هیات مدیره‌ای بوده است؟» گفت: من اینطور نمی‌گویم. هیات مدیره معنا و مفهوم خودش را دارد و همه در آن پاسخگو هستند. در این زمینه قانون تجارت رعایت نشده و باید با تعامل کار را پیش برد. شرایط الان بحرانی است و به همین دلیل همه باید کمک کنیم.

وی ادامه داد: قبل از اینکه هیات مدیره مشخص شود، گفته بودم که مدیرعاملی را قبول نمی‌کنم تا خدایی ناکرده اعضای هیات مدیره فکر نکنند به خاطر آنها نیامده‌ام. من چند نفر از هیات مدیره جدید را می‌شناسم و آنها از دوستان خوب من هستند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچکس مقصر این شرایط نیست. مقصر «آدمهای سیاسی» هستند. آدمهای سیاسی در خیلی چیزها مقصرند و وقتی در ورزش هم وارد می‌شوند، قصور آنها تبدیل به تقصیر می‌شود!

عابدینی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود رد پای حمیدرضا سیاسی در چینش هیات مدیره جدید دیده می‌شود، گفت: اینکه هر کسی با سیاسی کار کرده است، دلیل نمی‌شود انتخاب او باشد. شاید بعضی از اعضا با حمیدرضا سیاسی سلام داشته باشند ولی این دلیل نمی‌شود آدم او باشند.

وی همچنین درباره انتقادی که از امیررضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش داشته است، تصریح کرد: بله، انتقادات من در شبکه‌های مجازی درست بود. وقتی خادم تصمیم گیر است، نمی‌توانم با او کار و تعامل کنم. خادم ثابت کرده است که از مدیریت چیزی نمی‌داند. او اهل تصمیم گیری درست نیست. نصرالله سجادی هم اهل تصمیم گیری نیست. سجادی اگر تصمیمی می‌گیرد، حداقل پای آن بایستد.

عابدینی در پایان گفت: من سجادی را سالهاست که به عنوان آدم سالمی می‌شناسم و ارادت ویژه‌ای به وی دارم. با این حال سجادی یا نباید مسئولیت استقلال و پرسپولیس را قبول می‌کرد یا حالا که قبول کرده باید با اختیار کامل می‌آمد. چون سجادی با اختیار تام نیامد، ضعیف کار کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل