بازدید 3493
۶

دستیاران حسین توکلی مشخص شدند

مهدی پانزوان و محسن بیرانوند تا اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان دستیار به حسین توکلی کمک خواهند کرد.
کد خبر: ۵۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 16 June 2015
مهدی پانزوان و محسن بیرانوند تا اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان دستیار به حسین توکلی کمک خواهند کرد.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری، پس ازانتخاب حسین توکلی بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار شد توکلی دو دستیار خود را برای تایید نهایی به کمیته فنی فدراسیون معرفی کند. او از کمیته فنی درخواست کرد تا به وی اجازه دهند فعلا از حضور سید مهدی پانزوان و محسن بیرانوند تا رقابتهای آسیایی تایلند درکنار خود استفاده کند و پس از آن به صورت قطعی دستیاران ثابت خود را برای گرفتن تایید نهایی به کمیته فنی معرفی کند. این درخواست توکلی با تایید اعضای کمیته فنی پذیرفته شد و مقرر شد تا رقابتهای آسیایی پانزوان و بیرانوند در کنار توکلی باقی بمانند.

همچنین با درخواست حسین توکلی و تایید کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری علی میری و پیمان جان که موفق شدند دررقابتهای جهانی جوانان ایران را صاحب یک نشان طلا، دو نقره و سه برنز کنند به دور جدید تمرینات تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند دعوت می شوند.

کوچ وزنه برداران بزرگسال از همدان به قزوین

درشرایطی که اردوی 21 روزه تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در همدان درمسیر رسیدن به روزهای پایانی خود قرار دارد، به درخواست سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان و با تقبل پذیرش میزبانی وزنه برداران ملی پوش توسط هیات وزنه برداری استان قزوین در ماه مبارک رمضان، مقرر شد مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری ایران به میزبانی شهر قزوین وب ه احتمال فراوان از تاریخ پنجم تیرماه در این شهر برگزارشود.

متاهل بودن شرط اعزام وزنه برداران پیشکسوت به مسابقات جهانی!

کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری بعد از سالها با مساعدت علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری مجددا فعالیت های خود را در بحث برگزاری مسابقات داخلی و اعزام های بین المللی از سرگرفته است. باتوجه به اینکه این کمیته مسابقات جهانی 2015 پیشکسوتان در فنلاند را پیش رو دارد، تمامی برنامه‌های عملیاتی و اجرایی خود را برای تایید نهایی ائم از برنامه رکوردگیری، نحوه اخذ تست دوپینگ از نفرات انتخابی، برگزاری چند مرحله اردوی آماده سازی و رکوردگیری انتخابی و در نهایت ثبت نام و اعزام به این دوره از مسابقات را به سمع و نظر اعضای کمیته فنی رساندند تا در نهایت پس از عبور نفرات منتخب از فیلترهای مورد نظر، تیم پیشکسوتان ایران هم بعداز سالها خانه نشینی اجباری مجددا به مسابقات برون مرزی اعزام شده و برای وزنه برداری ایران افتخارآفرینی کنند.

همچنین به تشخیص و تصویب کمیته فنی مقرر شد به ورزشکاران( مجرد) پیشکسوت به هیچ وجه مجوز خروج از کشور و اعزام به مسابقات برون مرزی پیشکسوتان داده نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
1
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان