بازدید 8108

سارقان کابل به روی مردم اسلحه کشیدند

دو سارق سیم برق در بندرعباس پس از روبرو شدن با مردم دست به اسلحه بردند که یک نفر از شهروندان بر اثر اصابت گلوله در این حادثه مجروح شد.
کد خبر: ۵۰۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱ 15 June 2015
دو سارق سیم برق در بندرعباس پس از روبرو شدن با مردم دست به اسلحه بردند که یک نفر از شهروندان بر اثر اصابت گلوله در این حادثه مجروح شد.

فرزند تنها مجروح این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت:سارقان حدود ساعت پنج عصر روز یکشنبه در حال سرقت سیم برق در شهرک طلاییه واقع در بلوار امام حسین (ع) بودند که پس از روبرو شد با مردم ،یکی از آنان با اسلحه کمری اقدام به تیراندازی کرد.

عبدالرحیم بَرتینا یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:پدرش موسی برتینا در این تیراندازی از ناحیه پا مجروح شده و هم اکنون در یکی از بیمارستان های بندرعباس بستری است.

به گفته این شاهد عینی،دو سارق پس از شلیک پنج تیر ،با برداشتن سیم های بریده شده با یک دستگاه خودروی پراید موفق به فرار شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با تایید خبر یاد شده اظهار داشت :این حادثه از سوی عوامل ذیربط در حال پیگیری است.

سرهنگ عبدالحسین بسطامی یکشنبه شب در گفت و گوی تلفنی اختصاصی با ایرنا خاطرنشان کرد:هرچند در این حادثه سارقین از اسلحه استفاده کرده و تیراندازی آنان منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان شده، اما نباید آن را سرقت مسلحانه نامید.

هرچند سرقت تجهیزات و سیم و کابل های مسی برق و کافوهای آلومینیومی شرکت مخابرات از معضلاتی است که مدتهاست شرکت توزیع برق و مخابرات و بهره بردارن در بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان با آن روبرو هستند اما استفاده از سلاح گرم در این گونه سرقت ها برای اولین بار است که گزارش شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس