بازدید 37406

ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات به دستور دادستانی است

قبلاً نیز در این‌ باره سؤال شده بود که گفتم این تصمیم بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیست و به دستور دادستانی است. دادستانی بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام کرده و تا زمانی که این دستور دادستان به قوت خود باقی باشد، هر کس مخالفت کند، برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 14 June 2015
معاون اول قوه قضاییه گفت: ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات بر اساس دستور دادستانی است، نه شورای عالی امنیت ملی.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود، وی اعلام کرده ممنوع التصویری و ممنوع البیانی رئیس دولت اصلاحات براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است، عنوان کرد: قبلاً نیز در این‌ باره سؤال شده بود که گفتم: این تصمیم بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیست و به دستور دادستانی است.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: دادستانی بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام کرده و تا زمانی که این دستور دادستان به قوت خود باقی باشد، هر کس مخالفت کند، برخورد می‌شود.

وی توضیح داد: در این باره قبلاً دو بار این پرسیده شده بود که بار اول سؤال کردند آیا این تصمیم بر اساس شورای عالی امنیت ملی گرفته شده یا خیر؟ که پاسخ دادم: مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیست.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: بار دوم نیز سؤال شد که پاسخ دادم: به دستور دادستانی انجام شده و دادستانی بر حسب وظیفه دستور قضایی داده و اگر کسی مخالفت کند طبیعتاً برخورد می‌شود.

گفتنی است، روز گذشته، رئیس جمهور در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری رئیس‌جمهور به مناسبت دومین سالگرد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرده بود: اینکه شورای عالی امنیت ملی کسی را ممنوع التصویر و ممنوع الخبر کرده، کاملاً دروغ است. شورای عالی امنیت ملی هیچ گونه مصوبه ای را در این رابطه ندارد و اگر هم کسی این موضوع را منتسب به شورای عالی امنیت ملی کرده، خلاف انجام داده و باید طبق قانون مورد مجازات قرار بگیرد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی