بازدید 2646

اجازه ندهید برانکو به فیفا شکایت کند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه نباید اجازه دهند برانکو به فیفا شکایت کند. او نسبت به عواقب این شکایت احتمالی هشدار داد.
کد خبر: ۵۰۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 13 June 2015

امیر عابدینی در گفت‌وگو با  ایسنا درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهارکرد: نمی‌دانم چرا مدیران باشگاه پرسپولیس وضعیت این تیم را مشخص نمی‌کنند. اگر کادرفنی و باشگاه از ساختار تیم سال قبل راضی هستند که الان دیر نشده و می‌توانند با جذب دو تا سه بازیکن خوب تیم‌شان را برای فصل بعد ببندند اما اگر می‌خواهد ساختار تیم را تغییر بدهند، الان دیگر دیر شده است.

وی افزود: تیم پرسپولیس نیاز به تغییرات اساسی زیادی دارد اما شما در نظر بگیرید این تیم فقط می‌تواند 6 بازیکن لیگ برتری جذب کند که این 6 بازیکن حتما باید شاخص باشند. نمی‌دانم چرا در کار نقل و انتقالات هیچ کاری انجام نمی‌دهند و شرایط نامعلوم است. اگر می‌خواهند تیم را برای فصل بعد خوب ببندند می‌توانند مدیریت جذب بازیکن را به کریم باقری بدهند تا او تیم را برای فصل بعد ببندد. 11 تا 12 بازیکن این تیم باید برای فصل بعد بمانند اما اعتقاد دارم ساختار تیم باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: نژادفلاح اگر می‌خواهد پول برانکو را بدهد باید این کار را هرچه‌ سریعتر انجام دهد. اگر قرار نیست پول برانکو را بدهند باید کاری کنند که او به فیفا شکایت نکند. در حال حاضر هر پرونده‌ای ما در فیفا داشته‌ایم بر علیه ما رای صادر شده، حال که برانکو به خاطر طلبش می‌خواهد به فیفا شکایت کند قطعا رایی که صادر می‌شود بر علیه ما خواهد بود. این روزها بحث فساد در فیفا زیاد شده و همگان دیده‌اند که دلالان به اسم وکیل، چه کارهایی در فیفا انجام می‌دهند.

عابدینی در ادامه درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وزارت ورزش می‌گوید پول در اختیار دارد پس بهتر است به باشگاه پرسپولیس کمک کند تا هرچه زودتر مشکلات مالی این تیم برطرف شود. نژاد فلاح در این میان گناهی ندارد. اگر کنار او هیات مدیره قدرتمند وجود داشت او می‌توانست مشکلات باشگاه را مرتفع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس