بازدید 74830
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

ماجرای دستکاری کاریکاتور مهدی هاشمی/ هشدار مشاور روحانی به ناجا/ سه جرم اصلی جوانان/ اگر از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست/ نماینده‌ای که با خانواده به ورزشگاه خواهد رفت/ شاگرد مصباح و نافرمانی از استاد

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «داستان عجیب یک سرقت علمی»، «نفوذ و کری‌خوانی دو قرمز در هیأت مدیره آبی‌ها!» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 12 June 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تکذیب خروج بهزاد نبوی از کشور

پس از انتشار اخباری مبنی بر خروج بهزاد نبوی از کشور وی در تماس با «تابناک» این خبر را تکذیب و اعلام کرد، مدتهاست سفری به خارج از کشور نداشته است.

احتمال توافق بین حماس و اسرائیل قوت گرفت

احتمال توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی قوت گرفته است. به نوشته خبرآنلاین به نقل از وب سایت انگلیسی شبکه اسکای منابع عربی از گمانه زنی ها‌ درباره احتمال توافق بین جنبش حماس و رژی صهیونیستی خبر دادند.

بنا بر این گزارش، احتمال انعقاد توافق بین اسرائیل و جنبش حماس در محافل  فلسطینی مطرح شده است، زیرا بنا بر افشاگری ها، تلاش های جدی برای انعقاد توافق آتش بس میان مدت تا بلند مدت انجام می شود. موضوع از حد افشاگری فراتر رفته ‌تا حدی که برخی از سران تشکیلات خودگردان در رام الله، حماس را متهم کرده اند. محمود عباس رئیس این تشکیلات نیز درباره این مسأله در نشست اقتصادی در اردن هشدار داد.

محمود عباس در بخشی از اظهارات خود تصریح کرد: «‌ما تأکید می‌کنیم که با هر راه حل انتقالی یا طرح موسوم به کشور داری مرزهای موقت مخالفت می کنیم. این طرح خاک و ملت را تقسیم می کند. ما قاطعانه این طرح را رد می کنیم و از هر کسی که برای احیای این طرح تلاش می کند می خواهیم از این تلاش منصرف شود».

عمده جرمی که جوانان ایرانی انجام می دهند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از مواد مخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایمی هستند که توسط جوانان در کشور انجام می‌شوند.​

محمود گلزاری افزود: جمعیت جوانان کشور بیش از ۲۳ میلیون نفر است که باید از وجود این ظرفیت عظیم برای ارتقای کشور در جهت منافع ملی بهره‌مند شد.

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به آمار نگران کننده اعتیاد جوانان به مواد مخدر اظهار داشت: در شرایط فعلی طبق آمار بیش از ۳ میلیون جوان دچار اعتیاد به مواد مخدر هستند و ۴۵ درصد زندانیان را این قشر تشکیل می‌دهند. سن اعتیاد در کشور پایین آمده است. همچنین بعد از مواد مخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایمی هستند که توسط جوانان در کشور انجام می شوند. معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پسران مهمترین مشکل خود را اشتغال و دختران نیز مهمترین مشکل خود را عدم پیدا شدن فرد مناسب برای تشکیل یک زندگی مشترک عنوان می کنند.

این سیاستمداران همدست داعش هستند

رئیس شورای عشایر انقلابی عراق اسامی سیاستمداران همدست با تروریست های داعش را افشا کرد. فیصل عساف در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: «آنانکه مسیر را برای ورود داعش به کشور باز کردند، افرادی چون احمد العلوانی (نماینده پارلمان سابق و اصلی ترین حامی تحصن ضد دولتی سنی های استان الانبار که به اعدام محکوم شد)، رافع العیساوی( وزیر دارایی سابق عراق)، عدنان الجمیلی المهنا ( از عوامل تحصن ضد دولتی در الانبار) و علی حاتم سلیمان ( رئیس عشیره دلیم در الانبار) هستند. در واقع منزل العیساوی، العلوانی و الجمیلی محل بیعت با داعشی ها بوده است‌».

وی افزود: «چهره هایی که بیعت آنان با تروریست های داعش از تلویزیون پخش شد، از رؤسا و شخصیت های عشایری نیستند، آنان از بقایای رژیم سابق و برخی از افراد افراطی هستند... دیگر زمان چانه زنی و تحصن به سر آمده است، رهبران آن تحصن یعنی ابوریشه و علی حاتم سلیمان، فتنه گر بودند و نتیجه فتنه آنان نیز مصیب هایی است که این روزها مردم در الانبار با آن مواجه هستند در شرایطی که فتنه گران الانبار را ترک کرده اند و در اربیل، استانبول و امان اقامت دارند‌».

وی افزود: «این افراد باید سزای اعمالشان را ببینند، ما آنان را محاکمه خواهیم کرد، عشایر آنان را به دلیل جرایمی که مرتکب شده اند مجازات خواهند کرد‌».

پست متفاوت شهاب حسینی در اینستاگرام

سیدشهاب‌الدین حسینی در جدیدترین پست اینستاگرامش تصویری از یکی از 175 شهید غواص را منتشر کرد. این بازیگر جوان با انتشار تصویر زیر، نوشت: آقایان نه چندان محترم عرصه اختلاس، با دیدن این تصاویر اگر در دم از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست.خدا فرمود می‌پندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده‌اند. بلکه آنان زنده به حیات ابدی شدند و نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

دستکاری کارتون مهدی هاشمی

جعفرنژاد با ارائه تصویر کارتون اصلی و کارتون اصلاح شده مندرج در روزنامه شرق از مهدی هاشمی رفسنجانی - که به بهانه اعلام حکم نهایی وی در این روزنامه درج شده - نسبت به دستکاری در کاریکاتور خود که برای «برنخوردن به مهدی هاشمی» صورت گرفته، انتقاد کرد. جعفر نژاد با ارائه این دو تصویر از عملکرد روزنامه شرق انتقاد کرده و نوشته است:
«باور کردنی نیست! طرحی که من برای روزنامه شرق امروز زدم و طرحی که چاپ شد!‌ من فکر می کنم اگر از نتیجه یک کار راضی نیستیم بهتره چاپش نکنیم تا ‌همچین بلایی سر کار در بیاریم....اسم این کار واقعا چیه؟ دیگه این چه امضاییه زیر کار؟ که چی؟ که مثلا یه وقت به شخص ترسیم شده بر نخوره...خب شمایی که تصورت از کاریکاتور مسخره کردنه چرا کاریکاتور سفارش می دی؟ صورت کوچیک شده ،لب جمع شده، ابرو تغییر کرده..غبغب کوچیک شده .....نورش عوض شده.... آقا اصلا طرح من ضعیف، افتضاح، مجبوری مگه چاپش کنی ؟
پی نوشت: لازمه بگم در این اتفاق علی جهانشاهی عزیز(دبیر سرویس طرح) هیچ نقشی نداشتن چون در سفر بودند».



حضور مشاوران ایرانی در قالب هیئت حوثی‌ها

الشرق الاوسط مدعی شد: حضور مشاوران ایرانی در قالب هیئت حوثی ها در کنفرانس ژنو، جهان را غافلگیر خواهد کرد. به گزارش انتخاب این روزنامه نوشت: با آغاز شمارش معکوس برای تشکیل نشست ژنو برای بررسی بحران یمن، خبر غافلگیر کننده‌ای منتشر شده است و آن همراهی مشاوران سیاسی و حقوقی ایرانی با مقامات حوثی در نشست ژنو است.الشرق الوسط افزود، مشاوران ایرانی توصیه هایی را در این نشست به حوثیها ارائه خواهند کرد که نخستین توصیه آنان، ایجاد مانع بر سر راه رسیدن به نتیجه و به درازا کشاندن نشست و سپس به تأخیر انداختن نشست ژنو به نشست ژنو دو خواهد بود. حوثی‌ها پس از مشورت با ایرانی‌ها و روس‌ها، به این نتیجه رسیده اند که باید گفت‌وگوهای سیاسی را تمدید کرد تا در نتیجه نشست دیگری یعنی ژنو دو برگزار شود.

ساخت تندیس روحانی در زادگاهش

جشن بزرگ همدلی و همزبانی دولت و ملت با عنوان «روحانی تنها نیست» پنجشنبه شب با حضور شماری از مسئولان کشوری، استانی و مردم استان سمنان در سرخه، زادگاه دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در این جشن گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور، هزینه های زیادی در راه انقلاب پرداخته اند. در این جشن از تندیس تجسمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور، اثر هنری جمعی از هنرمندان سمنان رونمایی شد و قرار است این تندیس در یکی از میدان‌های شهر سرخه نصب شود. شهر سرخه در فاصله حدود ۲۲ کیلومتری از شهر سمنان واقع شده و زادگاه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور است.

انتقاد شدید یک امام جمعه از کشاورزان

امام جمعه گرگان از کشاورزان استان گلستان به دلیل آتش زدن زمین‌های کشاورزی بعد از برداشت محصول گندم و بی‌توجهی در برداشت و حمل آن، به شدت انتقاد کرد.، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: این کار، ناسپاسی به نعمت‌های الهی است و کشاورزان باید مراقب عذاب پروردگار باشند. وی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم افزود: طبق اطلاعات موثق، هنگام برداشت گندم و حمل آن به مراکز خرید، 100 هزار تن از این محصول در سطح استان گلستان، هدر می‌رود.نماینده ولی فقیه در استان گلستان ارزش مادی هدر رفتن گندم در استان گلستان را بیش از 100 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: چطور انتظار داریم با چنین ناسپاسی، پروردگار همچنان نسبت به ما نظر لطف و رحمت داشته باشد و عذاب نکند؟ نورمفیدی برخی از انتقادات کشاورزان نسبت به وضع کشاورزی را غیرواقعی دانست و خاطرنشان کرد: شما که این همه نسبت به وضع کشاورزی انتقاد دارید چرا به این چیزها توجه نمی‌کنید؟ چرا ریشه برخی از مشکلات را در خودتان جستجو نمی‌کنید؟

رنج مسلمانان برمه از جهالت طالبان

بشیر انصاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه کابل در صفحه فیس‌بوک خود نوشته: بر مبنای گزارش‌های معتبر بین المللی، جرقه های اصلی مسلمان کشی در میانمار (بورما) در ماه می 2001 وقتی آغاز گردید که طالبان تندیس های بودا را منفجر ساخته بودند. امروز خون هزاران انسان مظلوم در بورما بهای خاکستر شدن هیکلی سنگواره است. این تنها ما نیستیم که بهای حماقتهای این گلۀ نادان را می پردازیم.

ادعای مبادله پیکر چند شهید در سوریه

یکی از صفحات اطلاع‌رسانی گروه‌های مخالف دولت سوریه مدعی شده که روز گذشته پس از چند هفته رايزني ميان با ارتش موسوم به آزاد بر سر تعيين تكليف پیکر 65 شهید ایرانی و افغانستانی شده در استان درعا، پیکرهای این شهدا با 24 تن از زندانیان در دست دولت سوريه مبادله شدند.

تاریخ شهادت این افراد به اواخر فروردین امسال بر‌می‌گردد. با انجام این مبادله احتمالا در روزهای آتی مراسم‌های تشییع شهدایی از جمله هادي كجباف، حسين بادپا، سیدجلال جبیب‌الله‌پور و روزبه هليسائي برگزار خواهد شد.

رکورد‌شکنی صادرات نفت بعد از سه سال

بر اساس گزارش ماهانه آژانس بین‌المللی انرژی، صادرات نفت ایران در ماه گذشته میلادی به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز رسیده که از نیمه سال ۲۰۱۲ که تحریم‌های غرب علیه ایران به اجرا گذاشته شد، یک رکورد محسوب می‌شود. ایران قبل از تحریم‌های غرب روزانه تا ۲.۵ میلیون بشکه صادرات نفت داشت، اما در سال ۲۰۱۳ این رقم به حدود ۱ میلیون بشکه رسید.

هشدار مشاور روحانی به ناجا

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در جواب اینکه عنوان شده نیروی انتظامی فقط خود را مجری قانون می داند و این نهادهای بالادستی هستند که در قبال لغو کنسرت ها دستوراتی را صادر می کنند، گفته: بهتر است کسانی که این بیانیه ها را می دهند کمی بیشتر با مسئولان بالادستی خود صحبت کنند. من فکر می کنم خود آنها بر بیانات مقام های بالاتر از خودشان بیشتر دقت کنند. سوگیری هایی که برخی از افراد در نیروی انتظامی دارند، تناسبی با وضعیت جاری کشور ندارد و بهتر است اگر دستوری خارج از نیروی انتظامی وجود دارد آن را بیان کنند.

قاچاقچیانی که از دو طرف پول می‌گیرند

با اوج گرفتن اعتراضات نسبت به گزارش‌هایی که مأموران استرالیایی را متهم به پرداخت پول به خدمه قایق‌های قاچاق مهاجران می‌کند، نخست‌وزیر استرالیا تأکید کرد که دولت این کشور مصمم است که «به هر وسیله ممکنی» مانع ادامه سفر این قایق‌ها به سمت استرالیا شود. تونی ابوت این اتهام را نه رد کرده است و نه تایید، بلکه گفته ‌افسران محافظ مرزهای استرالیا «به شکل شگفت‌انگیزی خلاق» هستند.

روز دوشنبه رادیو نیوزیلند گزارش داد، مأموران استرالیایی به ناخدا و خدمه یکی از قایق‌های قاچاقی که با ۶۵ پناهجو عازم نیوزیلند بود، ده‌ها هزار دلار پرداخت کرده‌اند تا کشتی را به اندونزی بازگردانند.

ادعای یک نماینده درباره موسسات مالی غیرمجاز

عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد با اشاره به اینکه پشت پرده مؤسسات مالی غیرمجاز افرادی وابسته به سیستم و حاکمیت هستند، گفته: این افراد از نفوذ خود استفاده کرده و روند فعالیت آنها با مؤسسات به دور از قطع رانت موجود نیست. باید مشخص شود که چرا سازمان‌های نظارتی و بازرسی کشور تا کنون در برخورد با مؤسسات مالی غیرمجاز اقدامی انجام داده و چرا وزرای ذیربط در این موضوع تابه حال به پای استیضاح کشیده نشده‌اند. معتقدم جریان‌های قدرت در فعالیت موسسات مالی غیرمجاز نفوذ داشته که باید هرچه سریعتر پرده‌های مقابل این موضوع کنار رود و مشخص شود چه کسانی پشت موسسات مالی غیرمجاز سنگر گرفته اند.

واکنش مدیر حوزه علمیه به سخنان ناطق درباره طلبه‌های پروازی

آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه با تأکید بر این‌که «جفا به حوزه‌های علمیه است که حوزه‌های ما را متهم به افت شدید علمی کنند»، گفته: تعداد نویسندگان این حوزه در پیش از پیروزی انقلاب از عدد انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کرد؛ از گذشته تا امروز چقدر تفاوت جدی و اساسی وجود دارد.

نماینده‌ای که با خانواده به ورزشگاه خواهد رفت

حسینی نماینده جویبار در خصوص اطلاعیه‌ای که به تازگی در مخالفت با حضور بانوان در استادیوم‌ها مطرح شده به خبرگزاری ملت گفته: مسلما هر کس به سینما و تئاتر ‌رود فاسد نیست و درباره تماشای مسابقات ورزشی نیز همین گونه است؛ در تمام دنیا مرسوم است که خانواده‌ها با هم برای تماشای مسابقه ورزشی می روند. من هم دوست دارم با پسر و دخترم به محیط ورزشی برویم و یک مسابقه تماشا کنیم.

ادعای خبرگزاری دولت درباره شاگرد مصباح

خبرگزاری ایرنا نوشته: یکی از فعال ترین عوامل تبلیغ علیه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که در سخنرانی هایش ادعا می کند روحانی و مذاکره کنندگان دروغ می گویند و سرگرم خیانت علیه نظام و رهبری اند و قصد دارند در روند مذاکرات، رهبری را مقابل مردم قرار دهند، سید محمود نبویان، مدرس فلسفه در مؤسسه آموزشی ایت الله مصباح یزدی، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس شورای اسلامی است.

داستان عجیب یک سرقت علمی

محسن حسام مظاهری نویسنده و پژوهشگر در یادداشتی در صفحه شخصی خود با یادآوری این که «رسانه شیعه اولین کتاب من است. کتابی که پنج سالی پژوهش و نگارشش طول کشید و بعد از ماجراهای بسیار در زمستان ۸۷ منتشر شد‌»، با اشاره به موارد متعدد نقل مطالب کتاب بدون درج منبع آن نوشته: آخرین نمونه‌ی این سرقت‌های دنباله‌دار اما حکایتش از همه جالب‌تر است. [...... ] و نزدیکانش چند سالی است دفتری راه انداخته‌اند به نام «قدیم الاحسان» و انتشاراتی دارند به نام «آرام دل». حوزه‌‌ کاری‌شان هم همین مقوله‌‌ مداحی و ادبیات و شعر آیینی است. پاییز 93 ناگهان خبر رسید که این مرکز، یک مجموعه‌ی 21 جلدی آموزش تخصصی مداحی تدوین کرده و قرار است رونمایی شود. از همان اول حدس زدم یک جای کار می‌لنگد. تدوین 21 جلد کتاب در موضوعات مختلف تاریخی و ادبی و دینی کار هر مجموعه‌ای نیست. تبلیغات وسیعی برای مراسم رونمایی این مجموعه شد. خود من پوسترهای برنامه را در مترو دیدم.

22 آبان 93 مراسم رونمایی در باشکوه‌ترین شکلش در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. به‌جز جماعت مداح و روضه‌خوان، آن‌چه آن مراسم را برجسته می‌کرد حضور طیف گسترده‌ای از مسئولین کشوری و لشگری در آن بود ......

چند روز بعد از آن مراسم، یک‌سری از کتاب‌ها به دستم رسید. برحسب حوزه‌ی علاقه و کارم نخستین جلدی که جلب نظرم کرد «تاریخ عزاداری» بود که نام [.....] ـ شاعر مشهور ـ روی جلدش درج شده بود. در همان تورق اولیه فهمیدم شک و اضطراب من بی‌جهت نبوده. بخش عمده‌ای از کتاب همان مطالب کتاب من بود! نقل قول‌ها مستقیماً ذکر شده بودند و ارجاعات من مستقیماً ارجاع داده شده بود. بعضی‌جاها البته چند سطری هم برای خالی‌ نبودن عریضه افزوده شده بود به متن من. اما لااقل حدود نیمی از کتاب رونویسی و بازنویسی بخش‌هایی از فصل 1 رسانه شیعه بود. کتاب‌ساز محترم این اندازه هم انصاف نداشته که حتی در منابع آخر کتاب ساختگی خود ـ که اغلب آن‌ها را هم از کتاب‌نامه‌ی کتاب من کپی کرده ـ نامی از رسانه شیعه ببرد! یک‌جاهایی هم دم خروس بدجور بیرون زده که کار را جالب‌تر کرده. مثلاً‌ در سرقت منابع، احتمالاً ‌برای بالابردن غنای کتاب ساختگی!، چند کتاب متفرقه مثل جامعه‌شناسی آنتونی گیدنز را هم لابه‌لای منابع دیگر کپی و ذکر کرده‌اند! (این یعنی کتاب‌ساز محترم یا آن‌قدر ناشی بوده یا این اندازه هم وقت نگذاشته که با خودش فکر کند آخر جامعه‌شناسی گیدنز به موضوع کتاب ساختگی‌اش چه ربطی دارد؟!)

نفوذ و کری‌خوانی دو قرمز در هیأت مدیره آبی‌ها!

افجه‌ای عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به روزهایی که در این باشگاه حضور داشت، گفته: صحبت‌هایی که برخی از اعضای هیأت مدیره در مورد امیر قلعه‌نویی مطرح می‌کردند، ریشه دیگری داشت. آنها یا پرسپولیسی بودند یا با قلعه‌نویی مشکل داشتند. البته هر کسی حق دارد که طرفدار یک تیم باشد و من به همه پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم اما درون باشگاه استقلال دو نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیسی بودند که به هیچ عنوان اتفاق خوبی نبود. حضور استقلالی‌ها در پرسپولیس نیز خارج از قواعد حرفه‌ای است و نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. این افراد پیش از برخی از بازی‌های استقلال برای من کری می‌خواندند و می‌گفتند که تیم در این بازی شکست می‌خورد. زمانی که پیش‌بینی آنها درست از آب در می‌آمد، به من می‌خندیدند و می‌گفتند: دیدی درست پیش‌بینی کردیم؟!

باشگاه استقلال با انتشار پیامی اظهارات بالا پیرامون اعضای هیأت مدیره استقلال را تکذیب کرده است. در این پیام آمده: متاسفانه شاهد بودیم در چند روز گذشته برخی از اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال با مطرح کردن برخی صحبت های کذب مبنی بر اخراج یکی از اعضا هیأت مدیره و یا نسبت دادن هواداری از تیم رقیب سنتی استقلال به ایشان سعی در خدشه دار کردن چهره وی در میان هواداران دارند در حالی که تلاش های ایشان در فصل جاری برای تیم استقلال و هوادارانش به اذعان دوست و دشمن بی سابقه غیر قابل چشم پوشی بوده و مطرح کردن این صحبت ها تنها برای فرار رو به جلو است. باشگاه استقلال با تکذیب این صحبت ها اعلام می دارد در صورت تکرار این مصاحبه های تفرقه انگیز پیگیری حقوقی این اظهارات را حق طبیعی خود می داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار