بازدید 57444
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

سکوت جبهه پایداری در برابر بازداشت بقایی/جواب زن جنجالی هلندی به کوچک‌زاده/معضلات زیست‌محیطی ریشه در اصلاحات دارد/انتقادات تند فرجی‌دانا از وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «به کار بردن القاب دانشگاهی برای فضلای حوزه را برنمی‌تابیم»، «رازگشایی منصوریان از شب کودتا علیه حجازی»، «سردار نقدی هم به جمع مخالفان جمع‌آوری ماهواره پیوست» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 11 June 2015

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جواب زن جنجالی هلندی به کوچک‌زاده

ماریچه اسخاکه نماینده زن پارلمان اروپا که پوشش او در جریان سفرش به ایران حاشیه ساز شده بود نسبت به انتقاد رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واکنش نشان داد.

مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران از جمله نماینده‌‌های معترض به پوشش این زن هلندی در دیدار با رئیس مجلس بود و آن را مناسب پارتی و رقص شبانه دانست. اظهارنظرهایی از این دست، واکنش اسخاکه را به دنبال داشته است. وی در صفحه توییترش نوشته: بخاطر گرفتاری‌های کاری وقتی برای کلوپ رفتن ندارم اما اگر با این لباس بروم مسخره‌ام می‌کنند!

بسته پنج شنبه


خط نفوذ به مدیریت کشور هنوز کور نشده است

سید رضا تقوی، رئیس سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امشب در نشست حامیان انقلاب و رهبری در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل مدعی شده که خط نفوذ به بدنه مدیریتی نظام هنوز هم کور نشده، زیرا از پیچیدگی ها و لایه های مختلفی برخوردار است.

وی فتنه 88 را نمونه بارز این خط توطئه دانسته و گفته: فتنه 88 چهره برخی از عناصر نفوذی را آشکار کرد؛ اما هنوز بسیاری از لایه های این توطئه آشکار نشده و در فتنه دیگر باید منتظر نقش آفرینی آنها بود.

دلیل طلب‌کاری حوزه از دولت

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم گفته: حوزه‌های علمیه و شهر قم خود را طلب‌‌کار دولت می‌دانند، زیرا حوزه‌ها ائمه جمعه و قضات را با سرمایه خود تربیت کرده و ایشان را تحویل نظام اسلامی می‌دهند.

نگرانی آیت‌الله مصباح از عوامل انگلیس

رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در دیدار طلاب مدرسه علمیه روحیه بابل گفته: امروز اشخاص در جامعه وجود دارند که اما از عاملین انگلیس بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بصیرت به زمان ندارند. ما اشخاصی را داشتیم که با علم و تقوا بوده؛ اما به دلیل عدم آگاهی به زندگی اجتماعی زمان، ابزاری برای شیطان شده و ضررهایی داشته اند. ما در انقلاب اسلامی نیز چنین افرادی داشته ایم که عالم، ساده زیست، با دقت در بیت المال بوده؛ اما شیاطین اطراف آنان قرار گرفته و تفکرات آنان را منحرف کردند.

چگونگی غلبه داعش بر ارتشی یک میلیون نفری!

پاتریک کوبرن، خبرنگار خاورمیانه ایندیپندنت در بخشی از کتابی با عنوان « ظهور دولت اسلامی» نوشته: در موصل، پیروزی یک نیروی حدودا ۱۳۰۰ نفره بر یک نیروی اسمی ۶۰ هزار نفره، شامل نیروهای ارتش و پلیس محلی و ملی عراق، شگفت انگیز بود. البته... فساد در نیروهای مسلح عراق به حدی بود که تنها یک سوم این ۶۰ هزار نفر واقعا در موصل حضور داشتند: دو سوم بقیه، هر ماه تا نیمی از حقوق خود را به عنوان رشوه به افسران مافوق پرداخت می کردند تا در مرخصی دائم باشند.

وی همچنین مدعی شده است که عراق در هنگام حمله داعش به موصل، "به طور اسمی" ۳۵۰ هزار نفر نیروی نظامی و ۶۵۰ هزار نفر نیروی پلیس داشت که در سه سال پیش از حمله، ۴۱.۶ میلیارد دلار خرج تجهیز و آموزش آنها شده بود. اما در پی سقوط موصل، به گفته آمریکایی‌ها ۵ لشکر از مجموع ۱۸ لشکر ارتش و پلیس ملی عراق به سرعت از هم پاشیدند و به گزارش برخی نشریات عراق، حداقل ۷ وزیر و ۴۲ نماینده پارلمان از ترس حرکت داعش به سمت بغداد، به همراه خانواده هایشان به اردن گریختند.

آخرین نمره محبوبیت روحانی

یک مؤسسه آمریکایی در جدیدترین نظرسنجی خود گزارش داده که میزان محبوبیت رئیس جمهور ایران، در خرداد ۹۴ نسبت به بهمن ۹۳ یک درصد کاهش پیدا کرده است؛ نمره ای که شرکت کنندگان در این نظرسنجی به عملکرد دکتر حسن روحانی دادند، ۱۳.۸ درصد بود که در مقایسه با نظرسنجی بهمن ماه ۱۳۹۳ با کاهشی یک درصدی مواجه شده است.

آی پز میزان خطای نظرسنجی را ۳.۸ درصد ذکر کرده است. به نوشته آی‌پُز، در ماه خرداد ۹۴، ۴۸درصد از عملکرد آقای روحانی راضی و ۳۳درصد ناراضی بوده‌اند. میانگین نمره رئیس‌جمهور با یک صدم کاهش نسبت به بهمن ماه به 13.8 رسید.

نظر سلحشور در باره مخملباف و نوری‌زاد

فرج الله سلحشور در مورد همکاری‌اش با محسن مخلباف و نوری زاد در اوایل انقلاب گفت و گویی انجام داده که در بخش‌هایی از آن آمده: در اینکه مخملباف از نظر ذهنی آدم فعالی بود شکی نیست، ولی از نظر ذهنی هم می‌شود مثبت بود، هم منفی. او از آدم‌های مثبت نبود. به هر چیزی که فکر می‌کرد، اول به ابعاد منفی‌اش فکر می‌کرد. منفی‌بافی جزء ذات مخملباف بود. اگر در کسی ایراد یا اشکالی می‌دید، خیلی راحت دری‌وری می‌گفت و بی‌ادبی می‌کرد.

- من بعد از اینکه از حوزه هنری بیرون آمدم، با «نوری‌زاد» آشنا شدم. البته آن اوایل این‌قدر که الان خبیث هست، نبود. مدتی با هم حشر و نشر داشتیم. رفتار و اخلاق نوری‌زاد طوری بود که همه قبولش داشتند. مخملباف هم همین‌طور، چون واقعاً ظاهرشان چیزی را نشان نمی‌داد.

نظر رحیم‌پور ازغدی درباره نابودکنندگی آمریکا

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه فکر« آقایی آمریکا» ما را نابود می‌کند نه خود آمریکا، گفت: عده‌ای می‌گویند برای اقتصادمان، شرف ملت را فعلا قلم بگیریم، نمی‌دانند اگر شرفمان را کنار بگذاریم شکممان هم سیر نخواهد شد.

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در کنفرانس نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت جهانی در دانشگاه پیام نور گفت: اینکه می‌گویند آب خوردن ما دست آمریکاست ما را نابود خواهد کرد، فکر آقایی آمریکا ما را نابود می‌کند نه خود آمریکا.

معضلات زیست‌محیطی ریشه در دولت اصلاحات دارد

حسین طلا در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار در تهران گفت: خیلی از مشکلاتی را که در حوزه محیط زیست بررسی و علت‌یابی می‌کنیم می‌بینیم یک جایی به سازمان محیط زیست برمی‌گردد. نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بسیاری از مشکلات زیست محیطی مانند خشک‌شدن تالاب هورالعظیم که فعالیت‌های وزارت نفت در آن از زمان دولت اصلاحات آغاز شد و در دولت‌های نهم و دهم محدود شد، خشک‌شدن دریاچه ارومیه و احداث پل شهید کلانتری که در زمان دولت اصلاحات بود، مطالعات و آغاز احداث سد گتوند که در دهه 70 بود، احداث شهر جدید پردیس که از مناطق حفاظت شده جاجرود بود و در دولت سازندگی به عنوان شهر جدید مصوب شد همه مشکلاتی هستند که از گذشته ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین گرد و غباری که هم‌اکنون در تهران است و منشأ آن اطراف تهران است به دلیل وجود معادنی است که در شهرستان‌های شهریار، قدس و پاکدشت است و مجوز آنها در دهه 70 داده شده است. معادن مربوطه در زمینه بهره‌برداری نه در حجم رعایت شد و نه در سطح. طلا ضمن اشاره به معضلات دیگر محیط زیستی گفت: باید به جای اینکه موضوعات را سیاسی کنیم به دنبال راه‌حل باشیم و باید موضوعات را تخصصی‌تر بررسی کرد.

رفتار ناطق با کاندیدای شکست‌خورده

عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما خاطره ای از پیروزی ناطق نوری در یک انتخابات میان دوره‌ای مجلس و رفتارش با کاندیدای شکست خورده را منتشر کرد. وی با انتشار مطلبی با تیتر «به سادگی یک تماس تلفنی!» در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بود و رقابت بین آقای ناطق نوری و دکتر احمدی (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی) در تهران؛ قطب بندی جریان های راست و چپ هم برقرار بود! نتیجه انتخابات به نفع آقای ناطق نوری رقم خورد. فردای آن روز منزل آقای ناطق بودم. ایشان عازم حج بود. پیشنهاد دادم تلفنی از آقای دکتر احمدی حلالیت بطلبد و خسته نباشید بگوید؛ قبول کرد؛ شماره را گرفتم و بعد از احوالپرسی گوشی را به آقای ناطق دادم؛ سکانس باصفایی اتفاق افتاد؛ گفت وگویی سرشار از دوستی و محبت و اظهار ارادت به یکدیگر. هیچ کدورتی نماند و هر کدام دنبال مسئولیت و تکلیف خود رفتند.نمی دانم چرا امروز این کارها سخت شده است. توقع اخلاق، تواضع و گذشت از حاکمان بیشتر است تا عوام الناس! در حالی که در فضای سیاسی کشور بر عکس شده است!آقای دکتر احمدی، هم عالم است و هم زاهد. در مدتی که در دبیرخانه شورا (سال های پایانی دهه٦٠) حضور داشتم، معمولاً نهار ایشان نان و سبزی و پنیر بود.عکس مربوط به بازدید آقای ناطق نوری از کارخانه شهید باقری است.

بسته پنج شنبه

پیش بینی بنی صدر از اولین رئیس جمهور

حجت الاسلام جواد اژه ای از اعضای شاخص حزب جمهوری اسلامی بوده ‌که به دلیل نسبت خانوادگی با آیت الله بهشتی روایت های دست اولی از حزب جمهوری اسلامی و اتفاقات درونی حزب دارد. شناخت ما و دوستان ما از بنی صدر مربوط به بعد از انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب نبود. من شخصا بنی صدر را از قبل انقلاب می شناختم و با روحیات او آشنا بودم. شاید این را تا به حال جایی نگفته باشم و برای اولین بار است که در یک مصاحبه و به شما این را می گویم که نکته جالبی هم هست. یکی از دوستان ما بنی صدر را در تابستان سال 1357 دیده بود و از او درباره روند سیاسی کشور و آینده مبارزات پرسیده ‌که بنی صدر با قاطعیت جواب داده بود ‌من اولین رئیس جمهور ایران خواهم بود و فقط هم سمت ریاست جمهوری را می خواهم! این دوستان تعجب کرده بودند که این حرف ها یعنی چه و مردم در خیابان ها دارند خون می دهند و با رژیم شاه مبارزه می کنند بعد شما اینطور از سهم خواهی صحبت می کنید؟این که من عرض می کنم مربوط به قبل از وقایع حتی 17 شهریور 1357 است و نشان می دهد که بنی صدر ماه ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم داشته است به ریاست جمهوری برسد و برنامه ریزی مفصلی هم انجام داده بود.

این خانه را چه کسی می‌خرد؟

در حالی که این روزها موضوع پرداخت وام مسکن ۸۰ میلیون تومانی با اقساط ماهیانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی برای طبقه متوسط جامعه به یک چالش تبدیل شده است، یک پنت‌هاوس در تهران به فروش گذاشته شده که قیمت هر متر مربع آن ۴۰ میلیون تومان است. همین چند روز پیش بود که مدیر علمی طرح جامع مسکن در واکنش به اینکه چرا اقساط وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن اینقدر زیاد است،‌ گفته بود: وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن برای اقشار متوسط رو به بالاست و اگر جامعه را به ۱۰ دهک تقسیم کنیم، این وام برای دهک‌های پنجم تا هشتم مناسب است، بنابراین ۴ دهک نخست نمی‌توانند از این وام‌ها بهره‌ای ببرند.درست در همین مقطع زمانی، یکی از آگهی‌های جذاب حوزه مسکن منتشر شد. در این آگهی که مربوط به فروش یک پنت‌هاوس در منطقه زعفرانیه تهران است، اطلاعات جالبی وجود دارد.این پنت‌هاوس ۴۵۰ متری، فقط ۱۵۰ متر روف گاردن دارد. ۲۰۰ متر سالن بدون ستون، چشم‌انداز ژورنالی ابدی، استخر شیشه‌ای داخل تراس و شیرآلات طلا از جمله امکانات این خانه است.به گفته عامل فروش این ملک، پنت‌هاوس مورد نظر در آخرین طبقه یک برج ۱۲ طبقه در فاصله بین منطقه زعفرانیه و سعدآباد قرار گرفته است. این ملک چهار اتاق خواب مستر به علاوه یک سوییت مستخدم دارد.همچنین ۷ سرویس بهداشتی در این ملک وجود دارد که در آنها کاشی‌هایی به ارزش ۱٫۵ میلیون تومان در هر متر مربع استفاده شده است. سایر اطلاعات مربوط به این پنت‌هاوس را در متن آگهی مشاهده می‌کنید.قیمت خام این خانه متری ۴۰ میلیون تومان است اما قیمت تمام‌شده آن با احتساب هزینه‌های جانبی ۲۵ میلیارد تومان اعلام شده است.


بسته پنج شنبه

ایران امارات را گرفت!‍

تولید نفت ایران در ماه آوریل روزانه هزار بشکه افزایش یافت. به گزارش دبیرخانه اوپک، منابع ثانویه اعلام کردند تولید نفت خام ایران در ماه می نسبت به آوریل روزانه هزار بشکه افزایش یافت و به دو میلیون و 845 هزار بشکه در روز رسید. این آمار نشان می‌دهد، ایران در ماه می امارات را که ماه پیش رقابت نزدیکی با آن داشت، کنار زده و پس از عربستان و عراق سومین تولیدکننده بزرگ سازمان کشورهای صادرکننده نفت شده است.

انتقادات تند فرجی‌دانا از وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد

رضا فرجی دانا در نخستین گردهمایی ملی خیرین آموزش عالی که در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه ما 27 دانشگاه بالای 40 سال قدمت داریم، اظهار کرد: اما در هشت سال گذشته، 50 دانشگاه و  9مؤسسه آموزش عالی به این تعداد اضافه شدند که تنها توسعه کمی داشتند و فاقد پشتوانه کیفی بودند.

درخواست خانواده‌ زائران متوفای عربستانی

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست خبری خود گفت: خانواده‌های عربستانی افراد متوفی در مشهد مقدس درخواست کردند که اجساد فرزندان خود را در حرم مطهر رضوی(ع) تدفین کنند.حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست خبری خود گفت: در پی مسمومیت تعدادی از زائرین عربستانی و جان سپردن آنها به‌ دلیل استنشاق گاز متصاعد شده از قرص‌های برنج، خانواده‌های افراد متوفی از مسئولین استانی درخواست کردند که اجساد فرزندان خود را در حرم امام رضا(ع) دفن کنند.

حمله یک عضو رهروان به پایداری‌ها

حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا، عضو فراکسیون رهروان ولایت در ارزیابی خود از فعالیت جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری بیش از آنچه  ظرفیت کلی بیرونی‌شان است در مجلس شورای اسلامی سعی می کنند که نمود داشته باشند یعنی می‌خواهند خود را دو برابر آنچه هستند نشان دهند. برخی نگاه‌های افراد این جبهه تند و افراطی است و عده‌ای در داخل مجلس و خارج از آن، این نوع موضع گیری ها را قبول ندارند و نمی پسندند، وقتی مسائل از سوی هر گروه سیاسی که در جامعه است بدون در نظر گرفتن منافع ملی مطرح می شود و حرکت‌ها برخلاف منافع ملی باشد می تواند برای کشور زیان بر و هزینه بر باشد. سبحانی نیا با بیان اینکه برخی افراد منتسب به این گروه تندرو هستند گفت: افراط و تفریط در هر مجموعه ای که باشد پسندیده نیست، متأسفانه افراط برخی افراد هزینه های متعدد و جبران ناپذیری برای کشور دارد. طبعا آنها خودشان رادر مقابل دولت می بینند و نسبت به دولت قبل که همراهشان بود سخت گیرتر هستند زیرا مدافع دولت قبل بودند و برخی مشکلات دولت قبل را که جدی هم بود را توجیه می کردند.

سردار نقدیی هم به جمع مخالفان جمع‌آوری ماهواره پیوست

سردار محمدرضا نقدی صبح روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید شهریاری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز درگیر جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در سطح جامعه از سوی دشمنان هستیم که باید هوشمندانه رفتار کنیم؛ زیرا آن‌ها از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کنند و سعی دارند با شبکه‌های مجازی و 167 کانال ماهواره به جنگ با ملت ما بپردازند، به همین خاطر این وظیفه ماست که از خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان صیانت کنیم. در واقع ایستادن و استقامت در خط ولایت تنها شرط پیروزی است که این ایستادگی نیز نیازمند ظرفیت است. وی با اشاره به این‌که «رئیس‌جمهور آمریکا از هر 48 ساعت، یک بار در خصوص ایران اظهارنظر می‌کند، ولی هرگز در کار خود موفق نخواهند شد» گفت: آمریکا هر روز یکی از موقعیت‌های خود را نظیر یمن و عراق از دست می‌دهد. عراقی‌ها حاضر نیستند آمریکا در جنگ با تروریست‌های تکفیری در کنارشان باشد که همین امر سبب شده امروز شاهد پیش‌روی در مناطق تحت اشغال داعشی‌ها باشیم که هر لحظه حلقه محاصره را بر آن‌ها تنگ‌تر می‌کنند. رئیس بسیج سازمان مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد، بلکه باید با استفاده‌کنندگان آن به بحث نشست و آن‌ها را قانع کرد. در واقع باید از درون انضباط ایجاد کرد؛ زیرا اگر باور قلبی نباشد هیچ کاری به ثمر نخواهد نشست که در این راستا تشکیل حلقه‌های صالحین می‌تواند نقش قابل توجهی داشته باشند.

رازگشایی منصوریان از شب کودتا علیه حجازی

نشریه تماشاگران امروز در جدیدترین شماره خود گفت‌و‌گویی با علیرضا منصوریان، سرمربی نفت داشته و منصوریان در بخشی از حرف هایش از شبی تاریخی در باشگاه استقلال گفته است. «‌در آن مقطع من طیفی بودم که می گفتیم نباید تابوی ناصر حجازی را شکست. او در 3 بازی متوالی برده بود، اما آن شب قرار بود قربانی اش کنند. در شبی که برای ناصرخان این اتفاق افتاد، فقط سه بازیکن با من به باشگاه آمدند. من کاپیتان بودم، در اتوبوس تیم به همه هم گفتم که ناصر حجازی را به ناحق برمی دارند. ما سه برد داشتیم. فجر سپاسی، راه آهن و جام حذفی را برده بودیم. من گفتم کاپیتانم هر کس با من می آید یا علی. دارم می روم از منافع ناصرخان دفاع کنم. وحید طالبلو، پژمان منتظری و پیروز قربانی که یار غار من بود با من آمدند. در اتاق فتح الله زاده دیدم 6بشقاب چیدند، گفتم خب 5نفر اعضای هیئت مدیره مهمان فتح الله زاده هستند. دم در هم آقای امیدوار رضایی را دیدم ، گفتم آقای دکتر تصمیم به جابجایی ناصرخان نگیرید. ایشان هم طیفی بود که واقعا حمایت کرد و اولین نفری هم بود که قبل از سرمربی شدن ناصرخان هم به خانه ایشان رفته بود. او آن شب سرمربی نماند اما باز یک جورهایی حرمتش حفظ شد. ایشان مدیرفنی و رئیس سازمان فوتبال شد. به حاجی فتح الله گفتم اگر شما این آدم را بردارید وجاهتش را زمین می زنید. پیشکسوت ها آسیب می بینند و تیم ما را از بین می برید».

حراج مدال‌های لیاقت در بازار تهران

در بازار تهران مدال‌های لیاقت توسط دستفروشان با قیمت‌های حتی تا سه میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود.


سکوت جبهه پایداری در برابر بازداشت بقایی/جواب زن جنجالی هلندی به کوچک‌زاده/معضلات زیست‌محیطی ریشه در اصلاحات دارد/انتقادات تند فرجی‌دانا از وزارت علوم دولت احمدی‌نژاد/حمله یک عضو رهروان به پایداری‌ها/

به کاربردن القاب دانشگاهی برای فضلای حوزه را بر نمی‌تابیم

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه انسان‌هایی که آرمان گرا هستند هیچ موقع به وضع موجود بسنده نمی‌کنند اظهار کرد: با همه توصیفی که از نشریات علمی می‌شود ولی باید تلاش‌های بیشتری برای به‌روزکردن مجلات و قلم‌زدن فضلای حوزه در نشریات انجام شود. وی با انتقاد از روحانیونی که اسامی آنها با عناوین دانشگاهی درج می‌شود، تصریح کرد: امروز وحدت خوبی بین حوزه و دانشگاه وجود دارد ولی زمانی که فهرست برخی نشریات حوزوی را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌شود که از عناوین دانشگاهی برای فضلای حوزه استفاده می‌شود که ما این را بر‌نمی‌تابیم. این عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: دچار جوزدگی نشویم و عناوین حوزوی را پاس بداریم و به آن افتخار کنیم.

سکوت جبهه پایداری در برابر بازداشت بقایی

جبهه پایداری که حامی اصلی دولت مهرورزی بود تاکنون در برابر دستگیری حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم سکوت کرده است.به گزارش خبرآنلاین، روز دوشنبه حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود از بازداشت حمید بقایی خبر داد. اکنون بیش از دو روز از انتشار این خبر گذشته اما اعضای شاخص جبهه پایداری همچون مرتضی آقاتهرانی، روح الله حسینیان، مسعود میرکاظمی و بیژن نوباوه هنوز هیچ گونه اظهارنظری در این باره نکرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر