بازدید 2090

زیدان : بنیتس می داند در رئال نتیجه مهم است

زین الدین زیدان در مصاحبه ای، به حمایت از تصمیم مدیران رئال برای انتخاب بنیتس به عنوان مربی جدید این تیم پرداخت.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 10 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی با وجود کسب 4 عنوان قهرمانی در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، به دلیل عدم توفیق در کسب جام با رئال در فصل گذشته، از سمت خود برکنار و رافا بنیتس جانشین او شد. 

زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی رئال مادرید که در حال حاضر هدایت تیم دوم این باشگاه را بر عهده دارد، در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" باشگاه، بنیتس را انتخاب کرد و فکر می کنم باید به این تصمیم احترام گذاشت. این یک تغییر اساسی در رئال مادرید است. بنیتس مربی باتجربه ای است. او رئال را به خوبی می شناسد و در تیم های پایه ای باشگاه سابقه کار کردن دارد . 
او خیلی خوب می داند که در رئال مادرید فقط نتیجه گیری اهمیت دارد.به زودی در مورد بازیکنان جوانی که او دوست دارد هر از چند گاهی با تیم اول تمرین کنند، با یکدیگر صحبت خواهیم کرد." 

زیدان در مورد برکناری آنچلوتی گفت:" رئیس باشگاه برای برکناری آنچلوتی با من صحبت نکرد. عملکرد آنچلوتی در رئال به نظر من تاثیربرانگیز است." 

زیدان در مورد کاسیاس نیز گفت:" فکر می کنم او خداحافظی خوبی با رئال خواهد داشت اما هم اکنون ایکر بازیکن این تیم محسوب می شود و قصد ادامه کار را دارد.فوتبال همینگونه است و او فصل گذشته لحظات دشواری را تجربه کرد. همه ما چنین اتفاقاتی را تجربه کرده ایم. بر علیه خود من هم در برنابئو سوت زده اند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها