بازدید 5597

شلیک دقیق موشک های "النجم الثاقب" به مواضع نظامی عربستان

از سوی دیگر کودکان یمنی با تجمع در برابر سفارت عربستان در صنعاء، جنایات مستمر این رژیم در جنگی که تا کنون بیش از هفتاد روز از آن گذشته است، را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷ 09 June 2015
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع نظامی ارتش عربستان را با موشک های "النجم الثاقب" هدف قرار دادند.

به گزارش تسنیم، یک منبع نظامی مسئول در یمن گفت نیروهای شجاع  ارتش وکمیته های مردمی، مواضع نظامی دشمن سعودی را در منطقه ابوعریش با موشک های النجم الثاقب هدف قرار دادند.

این منبع مسئول به خبرگزاری رسمی یمن(سبأ) گفت موشک های شلیک شده دقیقا به اهداف خود اصابت کرد و تلفاتی به دشمن وارد کرد.

این منبع افزود ستون هایی از  دود در پی اصابت موشک ها از مواضع نظامی سعودی به هوا برخاسته است.

این منبع تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی زیباترین حماسه های قهرمانانه را در میادین نبرد عزت و کرامت خلق ثبت می کنند و درسی را به دشمن خواهند داد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

این در حالی است که مقامات نظامی سعودی به حملات موشکی ارتش یمن به مواضع نظامیان سعودی در منطقه عسیر و هلاکت دو نظامی خود اعتراف کردند.

شلیک ده ها موشک گراد و کاتیوشا به پایگاه نظامی عمیش سعودی

جنبش انصارالله هم تاکید کرد کمیته های مردمی یمن، پایگاه نظامی عمیش عربستان در ظهران را با ده ها موشک گراد و کاتیوشا هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر کودکان یمنی با تجمع در برابر سفارت عربستان در صنعاء، جنایات مستمر این رژیم در جنگی که تا کنون بیش از هفتاد روز  از آن گذشته است، را محکوم کردند.

کودکان یمنی در این تجمع اعتراض آمیز، پلاکاردهایی در  دست داشتند که بر روی آن شعارهایی در محکومیت جنایات آل سعود علیه ملت یمن به ویژه کودکان نوشته شده بود. از جمله این شعارها این بود که دشمن سعودی، ورزشگاهی را که در آن بازی می کردم، ویران کرد.

سازمان ملل متحد هم اعلام کرد عربستان به تعهدات خود در خصوص کمک های انسانی به یمن عمل نکرده است.

خبر دیگر این که شبکه المسیره از حملات جنگنده های سعودی به برخی مناطق عدن خبر داد. جنگنده های سعودی همچنین منزل یکی از فرماندهان ارتش یمن در منطقه بیت الذفیف را بمباران کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی