بازدید 3381
۴
نمونه مثبت در ووشو و کاراته

تست دوپینگ یک فوتبالیست مثبت اعلام شد

پزشکان و متخصصان آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه بررسی انجام شده بر تست دوپینگ سه ورزشکار از رشته‌های فوتبال، ووشو و کاراته را مثبت اعلام کردند.
کد خبر: ۵۰۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 06 June 2015
پزشکان و متخصصان آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه بررسی انجام شده بر تست دوپینگ سه ورزشکار از رشته‌های فوتبال، ووشو و کاراته را مثبت اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان ورزشکاران رشته های ووشو و کاراته که تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شده در رقابت های لیگ برتر شرکت داشتند و فوتبالیست متخلف نیز در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشته است. 

رامین طباطبایی، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این زمینه اظهارداشت: جلسه بازبینی اولیه این ورزشکاران روز دوشنبه هفته جاری تشکیل می‌شود.

وی گفت: ووشوکار و کاراته‎کای متخلف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک و فوتبالیست متخلف ماده ممنوعه دگزامتازون مصرف کرده‌اند.

سخنگوی نادو یادآور شد: اعلام نام این ورزشکاران پس از سپری شدن روال قانونی و صدور رای قطعی صورت خواهد گرفت.

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اشاره به پایان توردوچرخه سواری ایران - آذربایجان اظهار کرد: در جریان این رقابت‌ها نیز از 23 رکابزن در حین و حاشیه مسابقات تست گرفته و نمونه‌های گرفته شده به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر