بازدید 1528

محمدی: تاکنون با اسماعیل‌پور سرشاخ نشده‌ام

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان گفت: تاکنون با اسماعیل‌پور سرشاخ نشده‌ام اما به اعتقاد من سایر نفرات هم رقیب هستند.
کد خبر: ۵۰۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 05 June 2015
سید احمد محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص کسب عنوان نخست رده‌بندی اتحادیه جهانی در وزن 65 کیلوگرم اظهار داشت: از کسب چنین عنوانی خوشحال هستم اما باید تلاش کنم تا این مهم را از دست ندهم. مهمتر از بدست آوردن چنین جایگاهی حفظ کردن آن است.

وی در خصوص تمریناتش در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و هر روز به تمرین کردن مشغول هستم. پیش از این در اردوی لیگ بودم و پس از پایان لیگ به شهرم بازگشتم و اکنون در قائمشهر تمرینات را ادامه می‌دهم.

دارنده مدال نقره جهان گفت: خدا را شکر تمریناتم خوب است ولی هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌ام و به دلیل سرماخوردگی کمی از شرایط آرمانی دور هستم. با این حال مهم کشتی گرفتن است و باید با تمام قوا روی تشک بروم. باید تنها کشتی خودم را بگیرم. همه رقبا خوب هستند و کسی را دست کم نمی‌گیرم و در نهایت نیز هر فردی شایسته‌تر باشد انتخاب خواهد شد.

محمدی در خصوص تقابلش با مسعود اسماعیل‌پور اظهار داشت: تاکنون با مسعود سرشاخ نشده‌ام و او چند وقتی است که به وزنی بالاتر آمده و قصد دارد بدرخشد. با هم رقابت سالمی داریم و اگرچه او رقیب اصلی من است اما به هم احترام زیادی می‌گذاریم.
وی گفت: کشتی رکوردی نیست و هرفردی بهتر باشد دستش بالا می‌رود. من کسی را دست‌کم نمی‌گیرم و علاوه بر اسماعیل‌پور سایر نفرات نیز خوب هستند و برایم فرقی ندارد که با کدام یک سرشاخ شوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل