بازدید 2822
۲

رفتن برانکو از پرسپولیس یک شکست بزرگ است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دعوت به تیم ملی اگر امسال ۱۰۰ بودم، سال آینده قطعاً ۲۰۰ خواهم شد!
کد خبر: ۵۰۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 05 June 2015
محمد نوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلاً که منتظر باشگاه هستیم تا با ما تماس بگیرند تا ببینیم وضعیت ادامه همکاری ما با پرسپولیس چطور خواهد شد. هر چند که فعلا تماسی در این باره با ما گرفته نشده است.

وی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرده که اگر پولش را نگیرد دیگر به ایران بر نمی‌گردد خاطرنشان کرد: به هر حال برانکو مربی بزرگ و با شخصیتی است و من به شخصه از کار کردن با او لذت بردم چرا که برانکو یک مربی با نظم و انضباط است و برای کارش زحمت می‌کشد و به نظرم اگر او به خاطر مسائل مالی بخواهد از پرسپولیس برود این مسئله یک شکست بزرگ برای باشگاه خواهد بود چرا که او چند هفته‌ای با تیم کار کرده و کاملاً با زیر و بم پرسپولیس آشنا شده و این به ضرر ما خواهد بود که برانکو از پرسپولیس برود.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره پیشنهاد 800 هزار دلاری یکی از تیم‌های قطری اظهار داشت: همیشه اولویت من پرسپولیس بوده و مردم به من در کوچه و خیابان لطف دارند و با دیدن من می‌گویند که از پرسپولیس نروم و من این پیراهن را دوست دارم و قطعا اولویت برای من پرسپولیس خواهد بود. اما همان‌طور که گفتم هنوز کسی از باشگاه با ما تماس نگرفته و فعلا چیزی مشخص نیست.

نوری درباره اینکه آیا هنوز برای خودش شانس دعوت به تیم ملی را قائل است گفت: به هر حال انسان همیشه با امید زنده است و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم ولی در نهایت همه چیز به نظر کی‌روش بستگی دارد و تصمیم گیرنده نهایی اوست اما مطمئن باشید اگر امسال 100 بودم سال آینده 200 خواهم شد تا بتوانم به تیم ملی  دعوت شوم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرسپولیس در پایان درباره تمرین این تیم در ریاض و در راهروی هتل قبل از بازی با الهلال عربستان تصریح کرد: ما معمولاً روز بازی در سالن ورزشی هتل‌ تمرین می‌کنیم اما در ریاض به دلیل مشکلاتی که وجود داشت مجبور شدیم در راهروی هتل تمرین کنیم که این مسئله زیبنده تیمی مثل پرسپولیس نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ولمون کنا
من پرسپولیسیم ولی ممد نوری هم شد بازیکن؟
با سلام تیم باشگاهی فوتبال پرسپولیس نه تیم ملی فوتبال پرسپولیس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار